abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 november 2025 @ 21:55:36 #1
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_219225792
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
  zaterdag 8 november 2025 @ 21:56:15 #2
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_219225801
Ik weet geen nieuwe titel sorry :@
pi_219225864
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 20:47 schreef Gooischevrouw het volgende: [..] Yes!
Ik vond haar tot van de week best leuk om te volgen, maar ik trek het drama rond die knie en enkel niet meer. 🤣 Vind wel dat ze (voor mij) begrijpelijk over rouw praat, al linkt ze idd nu wel veel van haar tweede dochter. Maar aan de andere kant snap ik het wel, tweede dochter is de eerste al zo vaak voorbij gegaan in wat ze kan. Dat lijkt me ook wel iets waar je over blijft malen. Tot nu toe vind ik niet dat zij haar dochters in zet voor geld (al zal ze zeker meer volgers gekregen hebben door een deel van de content), haar rouw voelt voor mij oprechter dan bij sommige anderen. Maar dat is puur mijn gevoel, even ter verduidelijking!
pi_219225947
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 21:56 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik weet geen nieuwe titel sorry :@
Geen rem op de Pem las ik in het vorige topic
pi_219226136
Erin van miniliefde deelt vaker dat ze gezins begeleiding/therapie hebben voor hun zoon, en deelt nu ook expliciet dat ze te boos is geweest vandaag omdat er een orkaan door het huis ging.

Ik vind het sneu dat ze zo struggelt maar snap echt totaal de waarde van het delen niet.

Ik krijg heel erg medelijden met zoon dat wij onbekenden zo op de hoogte zijn van deze moeilijkheden.
pi_219226243
Die Pascal. Ik vind het zo verdrietig. Ze is zó overduidelijk nog zo ziek. Wat moeten haar ouders zich machteloos voelen. Haar elke keer helpen met herstel en dan moeten zien hoe ze zichzelf via o
sociale media ‘vrolijk’ (weer) verder de vernieling in helpt.
pi_219226397
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 22:46 schreef Xmuis het volgende:
Die Pascal. Ik vind het zo verdrietig. Ze is zó overduidelijk nog zo ziek. Wat moeten haar ouders zich machteloos voelen. Haar elke keer helpen met herstel en dan moeten zien hoe ze zichzelf via o
sociale media ‘vrolijk’ (weer) verder de vernieling in helpt.
Het is inderdaad erg schrijnend. Hier zou eigenlijk ook regelgeving voor moeten komen, als je het hebt over kwetsbare mensen op social media.
Maar is niet haalbaar denk ik.
pi_219226491
Mies verveelt zich in het hotel en wil weer horen hoe geweldig ze het doet.

En volgens haar is de voormalige poly niet verdeeld in kampen. Iris Z denkt daar blijkbaar anders over.
pi_219226731
Ik vind het verwerken van een scheiding net als rouwen, ieder doet het op zijn eigen manier en anderen moeten lekker hun mond houden, het is al moeilijk genoeg.
pi_219226789
Pascal toetje was te schoon… geen reclame voor dit soort producten
pi_219226792
Mijn geldzaken besteed 0 euro aan kleding. Zoveel gesponsord
pi_219226803
Beautygloss mascha schaamt zich nooit, gewoon een echt lichaam na een baby. Ipv Lotte met haar gejank.
pi_219226816
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 00:42 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Beautygloss mascha schaamt zich nooit, gewoon een echt lichaam na een baby. Ipv Lotte met haar gejank.
Inderdaad! Hou van die mom realness en daarvoor volgde ik lotte ooit ook, maar dat is inmiddels meer een irritatievolg geworden. De anderen waar hier vaak over gepraat wordt (Debbie, am etc) volg ik niet.
pi_219226919
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 00:33 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Nee, ze heeft de eerste 9 maanden van dit jaar juist te veel geld aan kleding uitgegeven vond ze, daarom doet ze nu de laatste drie maanden van het jaar een no-buy challenge
pi_219226955
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 00:08 schreef Lodelie het volgende:
Ik vind het verwerken van een scheiding net als rouwen, ieder doet het op zijn eigen manier en anderen moeten lekker hun mond houden, het is al moeilijk genoeg.
Denk dat je dat heel goed verwoordt.
Voor een ander doe je het toch nooit goed.
( maar dat laatste geldt eigenlijk voor alles)
Mensen oordelen toch( ja ik ook)
pi_219226999
Ben ik de enige die het herstel van Lotte echt absurd slecht vind gaan ? Dat is natuurlijk rot voor haar maar ook hele slechte reclame
pi_219227526
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 02:15 schreef poohenzo het volgende:
Ben ik de enige die het herstel van Lotte echt absurd slecht vind gaan ? Dat is natuurlijk rot voor haar maar ook hele slechte reclame
Ja niet normaal zo slecht , dit had ze zelf ook niet bedacht zo denk ik
pi_219227588
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 02:15 schreef poohenzo het volgende:
Ja erg
  Moderator/colorchick zondag 9 november 2025 @ 06:39:19 #19
382129 crew  Donna
pi_219227617
quote:
Nee ze heeft zoveel gekocht dat ze nu even niets meer wil kopen. Ze krijgt helemaal geen kleding gesponsord.
pi_219227645
quote:
Ik vind haar als enige nog wel redelijk "gewoon" gebleven en zet haar dochtertjes niet in voor reclames en schermt ze al vanaf begin af.
pi_219227721
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 06:49 schreef Hope88 het volgende:

[..]
Ik vind haar als enige nog wel redelijk "gewoon" gebleven en zet haar dochtertjes niet in voor reclames en schermt ze al vanaf begin af.
Ja true, al heeft ze ook een periode gehad waarin het minder echt was.
Moet zeggen dat ik haar op YouTube zelden nog bekijk, maar het is vaak wel realistisch kneuterig. (Ik vind dat we leuk)

Ook denk ik de eerste fluflu die aangaf geen perspakketten meer te willen ontvangen zomaar, al heeeel lang geleden. Krijgt ze wel, maar in overleg.
pi_219227885
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 22:32 schreef AppelsEieren het volgende:
Erin van miniliefde deelt vaker dat ze gezins begeleiding/therapie hebben voor hun zoon, en deelt nu ook expliciet dat ze te boos is geweest vandaag omdat er een orkaan door het huis ging.

Ik vind het sneu dat ze zo struggelt maar snap echt totaal de waarde van het delen niet.

Ik krijg heel erg medelijden met zoon dat wij onbekenden zo op de hoogte zijn van deze moeilijkheden
Denk dat reacties haar helpen.
pi_219227889
Kinderen kunnen weinig hebben tegenwoordig. Kind van Wiline kan niet tegen een rondje Intratuin. Helemaal overprikkeld.

Uiteraard reclame. De diffuser moet aan.

[ Bericht 17% gewijzigd door Beppie12345 op 09-11-2025 08:00:25 (Aanvulling) ]
pi_219227962
quote:
En ik heb ooit eens gelezen dat haar vader ook iets in de kleding doet ?
pi_219227963
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 05:55 schreef Lovelii2026 het volgende:

[..]
Ja niet normaal zo slecht , dit had ze zelf ook niet bedacht zo denk ik
Ik begrijp nog steeds niet hoe iemand die altijd zo loopt te verkondigen dat ze van haar lichaam houdt datzelfde lichaam zo laat toetakelen.
En waarom? Om een mooiere buik.
pi_219227969
quote:
En ook zij had het er laatst over om er misschien wat aan te laten doen. Kwestie van tijd/sponsoring denk ik.
pi_219228105
Judith beweert dat B dankzij haar fantastische opvoeding en nooit laten winnen met een spel zo goed tegen z’n verlies kan. Ondertussen zagen we B nog niet zo lang geleden behoorlijk chagrijnig op de achtergrond na een verloren spel én moet Judith altijd excuses opdreunen als B een keer niet de beste is bij atletiek. Dan lag het aan het sterke deelnemersveld, aan de omstandigheden, aan de leeftijden van de andere sporters… Echt, als er iemand in de opvoeding weinig meegeeft over je verlies nemen dan is het Judith wel!
pi_219228128
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 09:13 schreef Danielle_ het volgende:
Judith beweert dat B dankzij haar fantastische opvoeding en nooit laten winnen met een spel zo goed tegen z’n verlies kan. Ondertussen zagen we B nog niet zo lang geleden behoorlijk chagrijnig op de achtergrond na een verloren spel én moet Judith altijd excuses opdreunen als B een keer niet de beste is bij atletiek. Dan lag het aan het sterke deelnemersveld, aan de omstandigheden, aan de leeftijden van de andere sporters… Echt, als er iemand in de opvoeding weinig meegeeft over je verlies nemen dan is het Judith wel!
Ach Judith, zo 1 die ik niet meer volg om dit soort gedrag.
Altijd dat ophemelen van haar kind.
Ik merkte dat ik daardoor het kereltje minder leuk vind, wat niet eerlijk is want zijn moeder is hier schuld aan.
Daarom maar niet meer kijken.
Hoop dat ze het licht gaat zien en Bob gewoon lekker laat genieten van sport en school zonder dat hij voor zijn moeder moet presteren.
pi_219228138
Ellen (terugnaarliefde) is na een 1e date met een nieuw slachtoffer naar het huis van de vader van haar kind gegaan om haar zoontje te knuffelen, haar verhaal te doen en om een reel te maken van snacken uit zijn koelkast. Die vrouw verbaast me ook iedere dag weer 🤣 En om het verhaal compleet te maken: ze beweert (om haar healings te verkopen) dat ze INSTANT kan zien of een man een rode vlag is. Vragen er mensen hoe de date was, zegt ze dat ze twijfelt of ze een match zijn en dat ze nog even af wil wachten. Oh wat kan ze het toch instant zien en voelen met haar milt! 😂
pi_219228153
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 09:13 schreef Danielle_ het volgende:
Dit 100%
Daarnaast vraag ik me vooral al wat de lol is om iets te spelen waarvan je weet dat de ander nooit van jou gaat winnen 🤔 ik zou bij 10-4 al klaar zijn
pi_219228239
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 09:19 schreef Danielle_ het volgende:
Ellen (terugnaarliefde) is na een 1e date met een nieuw slachtoffer naar het huis van de vader van haar kind gegaan om haar zoontje te knuffelen, haar verhaal te doen en om een reel te maken van snacken uit zijn koelkast. Die vrouw verbaast me ook iedere dag weer 🤣 En om het verhaal compleet te maken: ze beweert (om haar healings te verkopen) dat ze INSTANT kan zien of een man een rode vlag is. Vragen er mensen hoe de date was, zegt ze dat ze twijfelt of ze een match zijn en dat ze nog even af wil wachten. Oh wat kan ze het toch instant zien en voelen met haar milt! 😂
En daarom ook zoveel mislukte relaties en 2 huwelijken.
Koekoek.
pi_219228275
quote:
Wat zal die date van haar vinden denk ik dan? Niet 1 rode vlag maar een hele vksggenlijn
pi_219228297
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 09:33 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En daarom ook zoveel mislukte relaties en 2 huwelijken.
Koekoek.
Ze is ook wel erg wanhopig vind ik, volop aan het daten na haar vorige relatie.
Die dates van haar gebruikt ze gewoon om haar" talenten" op los te kunnen laten.
En ze is zo veel bij haar ex man , misschien heeft ze die destijds verkeerd geanalyseerd, of liet haar milt het afweten?
pi_219228329
quote:
Die is niet goed hoor
pi_219228332
Die Debbie:
Post iets wat ze in een besloten fb groep vraagt:
Iedereen kan daar blijkbaar gewoon meelezen, ik dus uit nieuwsgierigheid even gespiekt.
Vraagt er een lotgenoot of ze misschien een medische ingreep met verdoving heeft gehad, bijv bij een tandarts, of een injectie.

Nee zegt ze.
Blijkbaar is ze daar in die groep niet eerlijk over haar b12 injecties, haar afval spuitjes en natuurlijk haar nieuwe tattoo van afgelopen week.
Bijzonder dit.
pi_219228338
Hvk een post over Jayda, waar ze aangeeft dat ze geen diagnose heeft maar wel de #autisme gebruikt. Waarom laat ze haar niet diagnostiseren als er een vermoeden is?
pi_219228344
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2025 09:50 schreef Henrike het volgende:
Die Debbie:
Iedereen kan daar blijkbaar gewoon meelezen, ik dus uit nieuwsgierigheid even gespiekt.
Vraagt er een lotgenoot of ze misschien een medische ingreep met verdoving heeft gehad, bijv bij een tandarts, of een injectie.

Nee zegt ze.
Blijkbaar is ze daar in die groep niet eerlijk over haar b12 injecties, haar afval spuitjes en natuurlijk haar nieuwe tattoo van afgelopen week.
Bijzonder dit.
Juist. Al die spuiten kunnen allerlei bijwerkingen geven, maar ach zo kan ze haar LC verhaal lekker lang uitmelken.
pi_219228346
quote:
Die Debbie:

Nee zegt ze.
Bijzonder dit.
Pinokkio
pi_219228428
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2025 23:18 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Mies verveelt zich in het hotel en wil weer horen hoe geweldig ze het doet.

En volgens haar is de voormalige poly niet verdeeld in kampen. Iris Z denkt daar blijkbaar anders over.
En Jacqueline doet dit niet?
pi_219228442
quote:
Die Debbie:

Nee zegt ze.
Bijzonder dit.
Tja liegen is haar hele bestaan
pi_219228468
Ik ben wel benieuwd voor wie HVK vannacht de HAP heeft gebeld...
pi_219228486
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 09:53 schreef papierentas het volgende:

[..]
Juist. Al die spuiten kunnen allerlei bijwerkingen geven, maar ach zo kan ze haar LC verhaal lekker lang uitmelken.
En bij een andere reactie vraagt iemand of ze de hap heeft gebeld, haar antwoord; nee die weten niks van longcovid.
Ze had toch zo'n begripvolle huisarts? Waarom belt ze die niet als ze al meerdere dagen last heeft?
Debbie zit in elk groepje elk forum en overal verteld ze weer wat anders.
Ze is niet eerlijk in wat ze slikt en doet.
Dat ze het zelf nog bij kan houden wat ze waar verteld, ik vind het knap.
pi_219228515
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 10:00 schreef Gooischevrouw het volgende:

[..]
En Jacqueline doet dit niet?
Die doet idd hetzelfde
pi_219228521
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 10:04 schreef Hope88 het volgende:
Ik ben wel benieuwd voor wie HVK vannacht de HAP heeft gebeld...
Vind wel netjes dat ze dat niet online gooit
pi_219228583
AM rijdt al jaren paard maar ze zit er echt nog steeds zo bezopen op.
pi_219228584
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 09:51 schreef Muisjeruisje het volgende:
Hvk een post over Jayda, waar ze aangeeft dat ze geen diagnose heeft maar wel de #autisme gebruikt. Waarom laat ze haar niet diagnostiseren als er een vermoeden is?
Ja dat snap ik ook niet. Heb zo met dat meisje te doen.
pi_219228768
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 10:12 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik vind het wel raar dat ze dat meldt. Ze schrijft toch ook niet als ze ‘s nachts naar de wc moest ofzo?
pi_219228770
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 09:51 schreef Muisjeruisje het volgende:
En iedereen eronder jubelt dat het zo fijn is dat school er rekening Meerhout. Waarom houdt moeders er dan geen rekening mee☹️
pi_219228800
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 10:12 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ja maar zeg dan niets.. dit komt bij mij over als "vraag mij in dm waarvoor "
pi_219228809
quote:
Ik zag dat ex Koen touringcar chauffeur is en de ritten die hij aanbiedt voor kerstmarkten zijn al snel vol. Denk dat Ellen niet bij de deelnemers zit haha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')