Kloptquote:Op dinsdag 18 november 2025 22:26 schreef Redefine het volgende:
Los van dat het een vrij onzinnige discussie is
Dat laatste denkt bijna niemand echt serieus. Het punt is dat de makers helemaal niet zover hoeven te gaan om helemaal geen mol te hebben en de boel zo extreem te manipuleren zoals jij stelde. De mol krijgt al voorkennis, en wordt vaak gunstig ingedeeld. Daarnaast zijn veel van de opdrachten al zodanig dat een mol niet makkelijk is te ontmaskeren. Plus dat de gewone kandidaten heel veel incentives krijgen om te mollen, niet voor geld te gaan etc. Nog los ervan dat je ook nog kandidaten hebt die nepmollen.quote:Op dinsdag 18 november 2025 22:36 schreef Gremen het volgende:
[..]
KloptOf er nou wel of geen mol is, het programma blijft precies hetzelfde.
En de eerste volgende aflevering zal er vast iemand hier een keer heel kort denken "wat als er geen mol is"
Oke, we gaan toch nog even door?quote:Op dinsdag 18 november 2025 22:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat laatste denkt bijna niemand echt serieus. Het punt is dat de makers helemaal niet zover hoeven te gaan om helemaal geen mol te hebben en de boel zo extreem te manipuleren zoals jij stelde. De mol krijgt al voorkennis, en wordt vaak gunstig ingedeeld. Daarnaast zijn veel van de opdrachten al zodanig dat een mol niet makkelijk is te ontmaskeren. Plus dat de gewone kandidaten heel veel incentives krijgen om te mollen, niet voor geld te gaan etc. Nog los ervan dat je ook nog kandidaten hebt die nepmollen.
Jij stelt dat er geen Mol is he. En dat alles op die wijze gemaakt is, maar nu is het opeens zo dat het niet zo is, maar voor de makers juist makkelijker zou zijn...quote:Op dinsdag 18 november 2025 22:53 schreef Gremen het volgende:
[..]
Oke, we gaan toch nog even door?
Mijn hele punt is juist dat het voor de programma makers veel makkelijker wordt als er geen mol is en ze juist niks moeten manipuleren. Ze hoeven dan geen deelnemers slim in te delen, ze hoeven dan geen voorkennis te verzinnen. Je hebt 10 kandidaten die allemaal denken dat ze de mol niet zijn, maar wel willen mollen. Ze moeten alleen de opdrachten verzinnen en de rest van het hele spel regelt zichzelf dan wel. Ze hoeven dus juist niks te manipuleren!
Als er wel een mol is, zijn ze juist aan het manipuleren, door de mol voorkennis te geven, etc.
Dat is inderdaad beter van niet. Maar jaquote:
Ja, of dat de Mol van tevoren in Nederland een bepaalde opdracht gaat oefenen, of een hint met gebarentaal op elke groepsfoto, etc etc etcquote:Op woensdag 19 november 2025 16:52 schreef MaJo het volgende:
Er zijn toch ook wel beelden dat er vooraf aan de mol wordt verteld dat zij de mol zijn? Overigens hou ik van een goede complottheorie hoor
Niet eens.quote:Op maandag 17 november 2025 23:13 schreef Gremen het volgende:
[..]
Immanuelle, al discutabel dat ze mee deed, hop meteen eruit. Richard was echt oerzaai (is 1 keer in beeld geweest op die brug). Dennis idem, hij was ooit oke, maar is nu toch ook oude vergane glorie?
Jurre, Nathan, Sahil zijn toch de jongere / hippere / vrolijkere mensen van nu en gaan ver komen. (1 van hen haalt dus sowieso de finale!)
Volgende die grotere kans hebben eruit te gaan zijn Anne-Marie of Kim, voegen beide weinig toe aan de dynamiek van de groep.(En zal de redactie dus eerder elimineren)
Allemaal leuk en aardig, maar er is wel gewoon een mol steedsquote:Op dinsdag 18 november 2025 22:53 schreef Gremen het volgende:
[..]
Oke, we gaan toch nog even door?
Mijn hele punt is juist dat het voor de programma makers veel makkelijker wordt als er geen mol is en ze juist niks moeten manipuleren. Ze hoeven dan geen deelnemers slim in te delen, ze hoeven dan geen voorkennis te verzinnen. Je hebt 10 kandidaten die allemaal denken dat ze de mol niet zijn, maar wel willen mollen. Ze moeten alleen de opdrachten verzinnen en de rest van het hele spel regelt zichzelf dan wel. Ze hoeven dus juist niks te manipuleren!
Als er wel een mol is, zijn ze juist aan het manipuleren, door de mol voorkennis te geven, etc.
Goede complottheorieën wel ja. Met de nadruk op goedequote:Op woensdag 19 november 2025 16:52 schreef MaJo het volgende:
Er zijn toch ook wel beelden dat er vooraf aan de mol wordt verteld dat zij de mol zijn? Overigens hou ik van een goede complottheorie hoor
Hoe danquote:Op woensdag 19 november 2025 19:35 schreef Moeraskat het volgende:
Ik vind Jurre, Nathan en Sahil absoluut niet leuk.
Ik niet,want ik ga het kijken zonder FOK! er bijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |