Welke rotzooi?quote:Op zaterdag 8 november 2025 12:57 schreef Horzula het volgende:
[..]
Decennia lange auto-ontmoediging van de meeste politieke partijen heeft ons hier gebracht.
Kijk nou toch eens naar die rotzooi in Amsterdam op dit vlak.
Rutte: 'Iedere werkende nederlander 1000 euro erbij'.quote:Op zaterdag 8 november 2025 10:39 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja nu is het een 'metafoor'.
Opeens.
Familie van mij woonde ook in Amsterdam, je kon er alleen gratis parkeren, maar wel voor maximaal 1 uur.quote:Op zaterdag 8 november 2025 14:06 schreef Horzula het volgende:
[..]
Heb je weleens geprobeerd naar Amsterdam te gaan met de auto?
Hoe beviel het parkeren daar?
Oké dus omdat jij als niet inwoner niet in Amsterdam kan parkeren is het een rotzooi? Nochtans zijn er genoeg parkeergarages buiten de stad waar je met ov prima het centrum in kan. En juist daardoor blijft Amsterdam bewoonbaar voor haar inwoners. Je hebt duidelijk niet je prioriteiten op orde.quote:Op zaterdag 8 november 2025 14:06 schreef Horzula het volgende:
[..]
Heb je weleens geprobeerd naar Amsterdam te gaan met de auto?
Hoe beviel het parkeren daar?
uiteraard, nederlanders de domme schapen hier trappen overal inquote:Op zaterdag 8 november 2025 14:09 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Rutte: 'Iedere werkende nederlander 1000 euro erbij'.
Jetten: 'We gaan tien steden bouwen'.
Je kunt je in dit land nog steeds naar de verkiezingsoverwinning liegen.
Ja, die 20.000 statushouders terug gaat echt ervoor zorgen dat we woningen kunnen gaan slopenquote:Op zaterdag 8 november 2025 10:22 schreef Cruzinats het volgende:
Als je de grenzen dichtgooit en actief werkt aan remigratie van statushouders dan kan je zelfs woningen gaan slopen.
Belasting betaal je niet 1x in de 4 jaar. Dus waar heb je het over?quote:Op zaterdag 8 november 2025 12:30 schreef torentje het volgende:
[..]
De autobezitters kiezen toch zelf iedere vier jaar een overheid? Dus hoeven zij de verantwoordelijkheid voor het gebrek aan parkeerplekken voor hun bezit om mobiel te kunnen zijn, niet af te schuiven naar de overheid.
Dat valt tegen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 14:47 schreef galatea het volgende:
[..]
Oké dus omdat jij als niet inwoner niet in Amsterdam kan parkeren is het een rotzooi? Nochtans zijn er genoeg parkeergarages buiten de stad waar je met ov prima het centrum in kan.
En we hebben nog steeds een eigen risico voor de zorgverzekering, wie wist dat politici liegen, maar ook compromissen moeten sluiten.quote:Op zaterdag 8 november 2025 14:09 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Rutte: 'Iedere werkende nederlander 1000 euro erbij'.
Jetten: 'We gaan tien steden bouwen'.
Je kunt je in dit land nog steeds naar de verkiezingsoverwinning liegen.
Als die autobezitters toch een overheid zouden kiezen die voor voldoende parkeerplek voor auto's zouden zorgen dan hadden ze toch voldoende waar voor hun geld?quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Belasting betaal je niet 1x in de 4 jaar. Dus waar heb je het over?
Hoeveel steden denk je dan dat Jetten gaat bouwen? Drie? Vijf? Zeven?quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:34 schreef Momo het volgende:
[..]
En we hebben nog steeds een eigen risico voor de zorgverzekering, wie wist dat politici liegen, maar ook compromissen moeten sluiten.
Hangt er net vanaf waar je moet zijn.quote:Op zaterdag 8 november 2025 11:49 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat mensen die 200 meter van een treinstation wonen, ook nog de auto nemen. Ik heb daar geen hoge pet van op.
Hoe zie je dat voor je dan?quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:44 schreef torentje het volgende:
[..]
Als die autobezitters toch een overheid zouden kiezen die voor voldoende parkeerplek voor auto's zouden zorgen dan hadden ze toch voldoende waar voor hun geld?
Blijft natuurlijk wel erg laf van de autobezitters dat ze elkaar niet aanspreken over gebrek aan ruimte voor parkeerplekken voor hun auto's (bezit).
Dat zal afhangen van de totale reistijd. De trein vertrekt van een plek waar ik niet ben naar een plek waar ik niet moet zijn. Met de auto is het 15 minuten reistijd, met het OV 45 minuten. Scheelt een uur per dag. Eenvoudig rekensommetje.quote:Op zaterdag 8 november 2025 11:49 schreef Boca_Raton het volgende:
Nou, ik denk dat mensen die 200 meter van een treinstation wonen, ook nog de auto nemen. Ik heb daar geen hoge pet van op.
Laten we dan zorgen dat er geen schaarste aan ruimte is.quote:Op zaterdag 8 november 2025 13:13 schreef galatea het volgende:
Een auto staat 80 procent van de tijd stil, het is gewoon geen efficiënte manier van je vervoeren, alleen het geeft veel gemak en daarmee vinden mensen dat ze dat zichzelf mogen toe-eigenen. Met de schaarste aan ruimte is het alleen maar logisch dat we nadenken hoe we ons effectief verplaatsen en de fiets en de trein zijn daarmee zeer effectief. Kijk als je in schubbekutteveen wilt wonen dan kun je daar in de lege ruimte je auto kwijt maar dan moet je niet gaan schuimbekken dat in de randstad waar ruimte schaars is jijnpersoonlijk niet je auto kwijt kan waar je wezen moet.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)opbrengsten-a4911922quote:Op zaterdag 8 november 2025 10:25 schreef embedguy het volgende:
[..]
Het zijn afwegingen.
Boeren hun levenswerk afnemen is ook niet goed en een arbeidsmigratiestop komt ook niet zonder nadelen.
Als het met de auto 15 minuten is kan het ook op de fiets.quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:15 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Dat zal afhangen van de totale reistijd. De trein vertrekt van een plek waar ik niet ben naar een plek waar ik niet moet zijn. Met de auto is het 15 minuten reistijd, met het OV 45 minuten. Scheelt een uur per dag. Eenvoudig rekensommetje.
Welke debiel vindt een stuk blik nou meer welvaart geven dan een boom?quote:Op zaterdag 8 november 2025 11:13 schreef ToT het volgende:
[..]
En de autobezitter moet wakker liggen van dat jij een boompje wil zien vanuit je raam?
0.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:50 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Hoeveel steden denk je dan dat Jetten gaat bouwen? Drie? Vijf? Zeven?
Als compromis.
Kan zeker.quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:28 schreef CarbonC het volgende:
Als het met de auto 15 minuten is kan het ook op de fiets.
100x gezonder.quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:31 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Kan zeker.
Ook 45 minuten. Zelfde eenvoudige rekensommetje.
Die 1 miljoen arbeidsmigranten, die grotendeels eenvoudig werk doen onder erbarmelijke omstandigheden, wel.quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, die 20.000 statushouders terug gaat echt ervoor zorgen dat we woningen kunnen gaan slopen
Te lui dus.quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:15 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Dat zal afhangen van de totale reistijd. De trein vertrekt van een plek waar ik niet ben naar een plek waar ik niet moet zijn. Met de auto is het 15 minuten reistijd, met het OV 45 minuten. Scheelt een uur per dag. Eenvoudig rekensommetje.
Dan wachten op allerlei keihard gejank dat voedsel duurder wordt en verschillende industrieën vrijwel stil liggen en het allemaal de schuld is van de roverheid.quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:34 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Die 1 miljoen arbeidsmigranten, die grotendeels eenvoudig werk doen onder erbarmelijke omstandigheden, wel.
Een groot deel van het vlees dat hier in stukjes gehakt wordt, is voor het buitenland.quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Dan wachten op allerlei keihard gejank dat voedsel duurder wordt en verschillende industrieën vrijwel stil liggen en het allemaal de schuld is van de roverheid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |