Ja denk dat ik mijn aandacht beter in dieren kan gaan steken want met mensen gaat de laatste tijd niet zo goedquote:Op zaterdag 8 november 2025 13:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet je een possum nemen!![]()
Bekijk deze YouTube-video
SMEK SMEK SMEK!
Zijn ook cutequote:Op zaterdag 8 november 2025 13:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet je een possum nemen!![]()
Bekijk deze YouTube-video
SMEK SMEK SMEK!
Of de honden eten steeds de postbode op.quote:Op zaterdag 8 november 2025 13:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Misschien kan de postbode van Bal alleen Thai en snapt ie het Engelse adres niet.
Ik dacht dat dat alleen in Rusland gebeurt.quote:Op zaterdag 8 november 2025 13:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Of de honden eten steeds de postbode op.
Gewoon je vingerkracht gebruiken.quote:Op zaterdag 8 november 2025 13:55 schreef Ama het volgende:
Oh skeer krijg je voor dat geld niet eens een dingetje om blokjes los te halen.
vroeger was dat zo, dat ding moest je uit het service boekje kopenquote:Op zaterdag 8 november 2025 13:55 schreef Ama het volgende:
Oh skeer krijg je voor dat geld niet eens een dingetje om blokjes los te halen.
Oh jawel.
en nagelkrachtquote:Op zaterdag 8 november 2025 13:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon je vingerkracht gebruiken.
Heb je de app voor bouwen? Zoja wil je eens kijken of dat bij jou wel werkt.quote:
ik zal eens kijken of ik hem nog kan installeren, momentquote:Op zaterdag 8 november 2025 14:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb je de app voor bouwen? Zoja wil je eens kijken of dat bij jou wel werkt.
Villagequote:Op zaterdag 8 november 2025 14:03 schreef mschol het volgende:
@:ama heb jij mushroom village of mushroom house?
dat duurde serieus 4 minuten om te downloadenquote:
Heb je dan de ramen gezeemd of jezelf?quote:
Oh ik krijg steeds een error bij die maar zal nog eens proberen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 14:07 schreef mschol het volgende:
[..]
dat duurde serieus 4 minuten om te downloaden![]()
maar dan wordt de handleiding wel netjes geladen
ik vind em enorm traag, wellicht is dat het probleemquote:Op zaterdag 8 november 2025 14:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik krijg steeds een error bij die maar zal nog eens proberen.Dankje!
Dat tweede zou wel verklaren waarom ze geen verschil ziet.quote:Op zaterdag 8 november 2025 14:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je dan de ramen gezeemd of jezelf?
Het begint hier alweer donker te worden.quote:Op zaterdag 8 november 2025 12:50 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb het gewoon echt warm in huis nu
Lekker man, dit weer in november
Hier ook, vergeten af te kloppenquote:Op zaterdag 8 november 2025 14:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het begint hier alweer donker te worden.
Ja, daarom.quote:Op zaterdag 8 november 2025 14:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat tweede zou wel verklaren waarom ze geen verschil ziet.
Balen man.quote:Op zaterdag 8 november 2025 14:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier ook, vergeten af te kloppen
quote:Op zaterdag 8 november 2025 14:15 schreef Ama het volgende:
Ah nice @:mschol 555 paginas zijn nu wel geladen maar duurt wel even ja.
Het zit wel weer ouderwets in plastic zakjes.quote:Op zaterdag 8 november 2025 14:16 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
ik ga voor digitale handleidingen echt een groot beeldscherm neerzetten met touch
quote:Op zaterdag 8 november 2025 14:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Het zit wel weer ouderwets in plastic zakjes.
Volgende keer een rode panda meenemen. Dan kun je die aan iedereen laten zien en dan heb je vanzelf contact.quote:Op zaterdag 8 november 2025 14:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben er nu. Weet niet hoe ik contact moet maken. Fokkers die uitgaan 😂
Contact maken met anderen is eng.quote:Op zaterdag 8 november 2025 14:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja doe ik liever via een schermpjequote:Op zaterdag 8 november 2025 14:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Contact maken met anderen is eng.
Zitten er meer mensen op hun telefoon te kijken?quote:Op zaterdag 8 november 2025 14:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja doe ik liever via een schermpje
Ik zie zelfs iemand met zijn laptopquote:Op zaterdag 8 november 2025 14:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Zitten er meer mensen op hun telefoon te kijken?
probeer rooksignalenquote:Op zaterdag 8 november 2025 14:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nog een kwartierquote:Op zaterdag 8 november 2025 14:39 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb net verdomme toch wel minstens 2 minuten zitten zoeken naar een schaar die ik niet netjes in de keukenla had teruggelegd.
Hij lag op het aanrecht boven de la waar ie in hoort
Wannabe beroemdheden.quote:Op zaterdag 8 november 2025 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Youtubers die met oortjes in staan te oreren moeten ook platgeschoten worden. Dat geeft maar één signaal af: "I talk you listen".
Nou, ik dacht het niet vriend
Same.quote:Op zaterdag 8 november 2025 14:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja doe ik liever via een schermpje
Was dat het hippie en zelfontdekking feest?quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:38 schreef bitterbal het volgende:
nou ben geweest
[ afbeelding ]
Heb 1 biertje gedronken en daarna weer naar huis gegaan
Nee een gewoon feestjequote:Op zaterdag 8 november 2025 15:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was dat het hippie en zelfontdekking feest?
Ook die vrouw die vaag met d'r handen in de lucht achter de dj staat?quote:
ik krijg er instant de kriebels vanquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:38 schreef bitterbal het volgende:
nou ben geweest
[ afbeelding ]
Heb 1 biertje gedronken en daarna weer naar huis gegaan
ja noemt men ook wel een aandachtshoerquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook die vrouw die vaag met d'r handen in de lucht achter de dj staat?
En waarom staan ze allemaal met rugzakjes omquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja noemt men ook wel een aandachtshoer
maar 1 toch?quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En waarom staan ze allemaal met rugzakjes om
Beetje raar om met je rugzakje uit te gaan, of gaan die daarna pas op zoek naar een slaapplaatsquote:
misschien kwamen ze van hun coworking space omdat het digital nomads zijnquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje raar om met je rugzakje uit te gaan, of gaan die daarna pas op zoek naar een slaapplaats
Daarom ben je ook een fokkerquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:42 schreef mschol het volgende:
[..]
ik krijg er instant de kriebels van
quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien kwamen ze van hun coworking space omdat het digital nomads zijn
quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:42 schreef mschol het volgende:
[..]
ik krijg er instant de kriebels van
half uur te lang voor je FOK Visumquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ben maar een half uurtje geweest
nou die heb ik gewoon hoorquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:54 schreef mschol het volgende:
[..]
half uur te lang voor je FOK Visum
Heb je hem dit jaar wel vernieuwd?quote:
Nou zelfde als die jullie ook hebbenquote:Op zaterdag 8 november 2025 16:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat voor visum heb je eigenlijk voor FOK!? Misschien moet Koen dat een keer controleren.
Jawel, zeker als je voor langere tijd in het buitenland verblijft, moet je nog even langs de ambassade van Foquevillequote:
Die vloog ook een goed stukjequote:
wat is een langere tijd?quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel, zeker als je voor langere tijd in het buitenland verblijft, moet je nog even langs de ambassade van Foqueville
Nou, weet ik niet? Ik heb een permanente verblijfsvergunning, maar jij gaat kennelijk naar feestjes. Dan kom je daar niet voor in aanmerking.quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou zelfde als die jullie ook hebben
quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, weet ik niet? Ik heb een permanente verblijfsvergunning, maar jij gaat kennelijk naar feestjes. Dan kom je daar niet voor in aanmerking.
Ja, maar regels zijn regels. Gelukkig is er in de praktijk geen grensbewaking meer.quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ik ga echt maar 1 keer in het jaar
ik ben een nieuw soort fokker. Een fokker 2.0. Een hybride fokkerquote:Op zaterdag 8 november 2025 16:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar regels zijn regels. Gelukkig is er in de praktijk geen grensbewaking meer.
Je was tenminste wel gewoon aan het FOK!-en op het feestje.quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ben een nieuw soort fokker. Een fokker 2.0. Een hybride fokker
Misschien wat vaker gaan weer.quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ik ga echt maar 1 keer in het jaar
ja zoals het hoortquote:Op zaterdag 8 november 2025 16:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Je was tenminste wel gewoon aan het FOK!-en op het feestje.
ja durf alleen te dansen als ik drinkquote:Op zaterdag 8 november 2025 16:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien wat vaker gaan weer.
Langer dan een jaarquote:
Alleen durf je weer niet te rijden als je drinkt, dus dat wordt niet dansen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja durf alleen te dansen als ik drink
Denk je dat de vliegjes al weer klaarzitten voor je volgende bezoek?quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh nou was afgelopen juni nog in nl dus
Maar dat was op vakantie, niet je permanente verblijfplaatsquote:Op zaterdag 8 november 2025 16:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh nou was afgelopen juni nog in nl dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |