vroeger was dat zo, dat ding moest je uit het service boekje kopenquote:Op zaterdag 8 november 2025 13:55 schreef Ama het volgende:
Oh skeer krijg je voor dat geld niet eens een dingetje om blokjes los te halen.
Oh jawel.
en nagelkrachtquote:Op zaterdag 8 november 2025 13:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon je vingerkracht gebruiken.
Heb je de app voor bouwen? Zoja wil je eens kijken of dat bij jou wel werkt.quote:
ik zal eens kijken of ik hem nog kan installeren, momentquote:Op zaterdag 8 november 2025 14:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb je de app voor bouwen? Zoja wil je eens kijken of dat bij jou wel werkt.
Villagequote:Op zaterdag 8 november 2025 14:03 schreef mschol het volgende:
@:ama heb jij mushroom village of mushroom house?
dat duurde serieus 4 minuten om te downloadenquote:
Heb je dan de ramen gezeemd of jezelf?quote:
Oh ik krijg steeds een error bij die maar zal nog eens proberen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 14:07 schreef mschol het volgende:
[..]
dat duurde serieus 4 minuten om te downloaden![]()
maar dan wordt de handleiding wel netjes geladen
ik vind em enorm traag, wellicht is dat het probleemquote:Op zaterdag 8 november 2025 14:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik krijg steeds een error bij die maar zal nog eens proberen.Dankje!
Dat tweede zou wel verklaren waarom ze geen verschil ziet.quote:Op zaterdag 8 november 2025 14:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je dan de ramen gezeemd of jezelf?
Het begint hier alweer donker te worden.quote:Op zaterdag 8 november 2025 12:50 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb het gewoon echt warm in huis nu
Lekker man, dit weer in november
Hier ook, vergeten af te kloppenquote:Op zaterdag 8 november 2025 14:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het begint hier alweer donker te worden.
Ja, daarom.quote:Op zaterdag 8 november 2025 14:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat tweede zou wel verklaren waarom ze geen verschil ziet.
Balen man.quote:Op zaterdag 8 november 2025 14:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier ook, vergeten af te kloppen
quote:Op zaterdag 8 november 2025 14:15 schreef Ama het volgende:
Ah nice @:mschol 555 paginas zijn nu wel geladen maar duurt wel even ja.
Het zit wel weer ouderwets in plastic zakjes.quote:Op zaterdag 8 november 2025 14:16 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
ik ga voor digitale handleidingen echt een groot beeldscherm neerzetten met touch
quote:Op zaterdag 8 november 2025 14:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Het zit wel weer ouderwets in plastic zakjes.
Volgende keer een rode panda meenemen. Dan kun je die aan iedereen laten zien en dan heb je vanzelf contact.quote:Op zaterdag 8 november 2025 14:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben er nu. Weet niet hoe ik contact moet maken. Fokkers die uitgaan 😂
Contact maken met anderen is eng.quote:Op zaterdag 8 november 2025 14:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben er nu. Weet niet hoe ik contact moet maken. Fokkers die uitgaan 😂
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |