Kan voor meer mensen geen kwaadquote:Op zaterdag 8 november 2025 12:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moet echt mijn verwachtingen gaan bijstellen. En mijn gedrag
Dat je toch steeds gaat wachten op mensen?quote:Op zaterdag 8 november 2025 12:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moet echt mijn verwachtingen gaan bijstellen. En mijn gedrag
Die kikkerachtbaan zal mij niet gauw doden.quote:Op zaterdag 8 november 2025 12:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
"Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties"
Ik ook maar dat komt omdat ik net een prive concert heb gegeven aan mijn bovenburen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 12:50 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb het gewoon echt warm in huis nu
Lekker man, dit weer in november
quote:Op zaterdag 8 november 2025 12:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ook maar dat komt omdat ik net een prive concert heb gegeven aan mijn bovenburen.
Ja. Terwijl hij zelf gisteren antwoorden dat we zouden gaan eten. Maar goed gaat elke keer zo met hem.quote:Op zaterdag 8 november 2025 12:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat je toch steeds gaat wachten op mensen?
Goedkoper dan binnen Nederland blijven.quote:Op zaterdag 8 november 2025 12:05 schreef CherryLips het volgende:
@:bitterbal wil je een kerstkaart.
quote:Op zaterdag 8 november 2025 12:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jawel maar niks komt aan wat met de post is verstuurd vanuit NL
quote:Op zaterdag 8 november 2025 12:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja. Terwijl hij zelf gisteren antwoorden dat we zouden gaan eten. Maar goed gaat elke keer zo met hem.
Ja denk dat ik mijn aandacht beter in dieren kan gaan steken want met mensen gaat de laatste tijd niet zo goedquote:Op zaterdag 8 november 2025 13:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet je een possum nemen!![]()
Bekijk deze YouTube-video
SMEK SMEK SMEK!
Zijn ook cutequote:Op zaterdag 8 november 2025 13:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet je een possum nemen!![]()
Bekijk deze YouTube-video
SMEK SMEK SMEK!
Of de honden eten steeds de postbode op.quote:Op zaterdag 8 november 2025 13:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Misschien kan de postbode van Bal alleen Thai en snapt ie het Engelse adres niet.
Ik dacht dat dat alleen in Rusland gebeurt.quote:Op zaterdag 8 november 2025 13:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Of de honden eten steeds de postbode op.
Gewoon je vingerkracht gebruiken.quote:Op zaterdag 8 november 2025 13:55 schreef Ama het volgende:
Oh skeer krijg je voor dat geld niet eens een dingetje om blokjes los te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |