Ja denk dat ik mijn aandacht beter in dieren kan gaan steken want met mensen gaat de laatste tijd niet zo goedquote:Op zaterdag 8 november 2025 13:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet je een possum nemen!![]()
Bekijk deze YouTube-video
SMEK SMEK SMEK!
Zijn ook cutequote:Op zaterdag 8 november 2025 13:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien moet je een possum nemen!![]()
Bekijk deze YouTube-video
SMEK SMEK SMEK!
Of de honden eten steeds de postbode op.quote:Op zaterdag 8 november 2025 13:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Misschien kan de postbode van Bal alleen Thai en snapt ie het Engelse adres niet.
Ik dacht dat dat alleen in Rusland gebeurt.quote:Op zaterdag 8 november 2025 13:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Of de honden eten steeds de postbode op.
Gewoon je vingerkracht gebruiken.quote:Op zaterdag 8 november 2025 13:55 schreef Ama het volgende:
Oh skeer krijg je voor dat geld niet eens een dingetje om blokjes los te halen.
vroeger was dat zo, dat ding moest je uit het service boekje kopenquote:Op zaterdag 8 november 2025 13:55 schreef Ama het volgende:
Oh skeer krijg je voor dat geld niet eens een dingetje om blokjes los te halen.
Oh jawel.
en nagelkrachtquote:Op zaterdag 8 november 2025 13:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon je vingerkracht gebruiken.
Heb je de app voor bouwen? Zoja wil je eens kijken of dat bij jou wel werkt.quote:
ik zal eens kijken of ik hem nog kan installeren, momentquote:Op zaterdag 8 november 2025 14:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb je de app voor bouwen? Zoja wil je eens kijken of dat bij jou wel werkt.
Villagequote:Op zaterdag 8 november 2025 14:03 schreef mschol het volgende:
@:ama heb jij mushroom village of mushroom house?
dat duurde serieus 4 minuten om te downloadenquote:
Heb je dan de ramen gezeemd of jezelf?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |