Gewoon om je te fucken.quote:Op zaterdag 8 november 2025 10:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, lastig als ze het meldingsgeluid na gaan doen. Dat je de hele tijd op je telefoon gaat kijken.
In Almelooooo gingen de kauwtjes in een wijk massaal kiezeltjes verzamelen om op auto's te gooien, waarschijnlijk omdat ze alle reacties en het lawaai van autoalarmen etc. leuk vonden. Ze legden ook alvast stapeltjes kiezeltjes klaar.quote:
Vreselijke beesten dat.quote:Op zaterdag 8 november 2025 10:54 schreef Recce het volgende:
[..]
In Almelooooo gingen de kauwtjes in een wijk massaal kiezeltjes verzamelen om op auto's te gooien, waarschijnlijk omdat ze alle reacties en het lawaai van autoalarmen etc. leuk vonden. Ze legden ook alvast stapeltjes kiezeltjes klaar.
Die zieke kat sjeesde van de week achter een zilvervisje aan. Dat was wel grappig.quote:Op zaterdag 8 november 2025 10:37 schreef Recce het volgende:
[..]Maar die kat gaat dan wel als een dolle achter de gekko's aan.
Mocking jaysquote:Op zaterdag 8 november 2025 10:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
cute![]()
we hebben hier ook vogeltjes die allerlei geluiden kunnen nadoen. Had er een keer 1 in de buurt en die deed het geluid van een iphone die je van schermbeveiliging afhaalt
Neem je wat lekkers voor me meequote:
quote:Op zaterdag 8 november 2025 11:46 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
als het niet te druk is, neem ik lekkerbekje mee
de droger droogt wel terwijl jij de deur uit bent toch?quote:Op zaterdag 8 november 2025 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Tweede was in de droger. Opschieten graag want ik wil de deur uit
Oh je gaat wel een rondje Nederland doen, nice hoor je dat @dud0rquote:
oh, ik wilde ze gewoon op de post doen, leek mij prima idee, past wel in een grote enveloppequote:Op zaterdag 8 november 2025 11:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh je gaat wel een rondje Nederland doen, nice hoor je dat @:dud0r
Maar we willen het vandaag.quote:Op zaterdag 8 november 2025 11:54 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, ik wilde ze gewoon op de post doen, leek mij prima idee, past wel in een grote enveloppe
Lekker een beschimmelde visje.quote:Op zaterdag 8 november 2025 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je gaat ze op de post doen zeg je net
post in nederland is al duur genoeg, naar thailand is onbetaalbaarquote:Op zaterdag 8 november 2025 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je gaat ze op de post doen zeg je net
Andersom is goedkoper.quote:Op zaterdag 8 november 2025 11:56 schreef mschol het volgende:
[..]
post in nederland is al duur genoeg, naar thailand is onbetaalbaar
1.31 voor brief of kaartquote:Op zaterdag 8 november 2025 11:57 schreef CherryLips het volgende:
Wat kost een postzegel voor een simpel kaartje tegenwoordig?
En dan bestel je allemaal zooi uit Azië en wordt dat voor een cent verstuurd.
Ik vind deze wel bij jou passen:quote:Op zaterdag 8 november 2025 11:55 schreef bitterbal het volgende:
ik kan ook zoiets nemen ipv een kat
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
als het dikker moet wordt het gelijk ruim 4 euro voor een brievenbuspakjequote:Op zaterdag 8 november 2025 11:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Jezus ik weet nog dat er een tijd was het 39 cent was ofzo.
Tachtig guldencentquote:Op zaterdag 8 november 2025 11:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Jezus ik weet nog dat er een tijd was het 39 cent was ofzo.
gewoon weggooienquote:Op zaterdag 8 november 2025 12:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik had een keer een vrij dikke verjaardagskaart gekregen, zat meteen zo'n briefje bij dat er te weinig postzegels op zaten
adres hier neerzetten met de vraag voor kerstkaartenquote:Op zaterdag 8 november 2025 12:00 schreef Ama het volgende:
Zal wel dit jaar nul kerstkaarten krijgen dan.
Heb je dat toen betaald?quote:Op zaterdag 8 november 2025 12:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik had een keer een vrij dikke verjaardagskaart gekregen, zat meteen zo'n briefje bij dat er te weinig postzegels op zaten
Ik heb eens iets per post naar Spanje opgestuurd. Was dat iets meer dan 2 euro. Dus 1.31 voor binnen Nederland en dan nog een euro erbij voor vanaf de grens naar Spanje.quote:
Ik weet dat ik niet bepaald anoniem ben hier maar mijn adres openbaar zetten gaat toch een stap te ver.quote:Op zaterdag 8 november 2025 12:01 schreef mschol het volgende:
[..]
adres hier neerzetten met de vraag voor kerstkaarten
brief/kaart thailand is ook slechts 2 euroquote:Op zaterdag 8 november 2025 12:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb eens iets per post naar Spanje opgestuurd. Was dat iets meer dan 2 euro. Dus 1.31 voor binnen Nederland en dan nog een euro erbij voor vanaf de grens naar Spanje.
ja dat is het zelfde type beestjequote:Op zaterdag 8 november 2025 12:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind deze wel bij jou passen:
Bekijk deze YouTube-video
Jawel maar niks komt aan wat met de post is verstuurd vanuit NLquote:Op zaterdag 8 november 2025 12:05 schreef CherryLips het volgende:
@:bitterbal wil je een kerstkaart.
quote:
O zal er dan maar geen wiet bij doen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 12:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jawel maar niks komt aan wat met de post is verstuurd vanuit NL
waarom?quote:Op zaterdag 8 november 2025 12:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zo komt hij nooit verder dan bezorger.quote:Op zaterdag 8 november 2025 12:07 schreef CherryLips het volgende:
DHL stond aan de deur en die jongen wilde graag een glas water, maar ik ben dan zo achterdochtig dat ik hem niet bij de deur alleen achter durf te latenwel gedaan want daar ligt niks van waarde maar hij stond netjes op de galerij over de rand. Heb hem ook nog een mandarijntje meegegeven, die jongen verrekte van de dorst
Neequote:Op zaterdag 8 november 2025 12:09 schreef mschol het volgende:
[..]
krijgen ze post ook niet terug dan?
schrijven ze het wel juist op?quote:Op zaterdag 8 november 2025 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee
ja geen idee want het adres bestaat wel
1 van dr buren zal heel blij zijn met alle gratis dingen die die krijgtquote:Op zaterdag 8 november 2025 12:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ligt er ergens een enorme berg post.
ik ga er vanuit dat ze het goed opschrijven jaquote:Op zaterdag 8 november 2025 12:12 schreef mschol het volgende:
[..]
schrijven ze het wel juist op?
en wat slecht dat het niet retourafzender gaat
oef..quote:Op zaterdag 8 november 2025 12:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga er vanuit dat ze het goed opschrijven ja
Nicequote:Op zaterdag 8 november 2025 11:46 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
als het niet te druk is, neem ik lekkerbekje mee
Kan je geen rode panda nemen?quote:Op zaterdag 8 november 2025 11:55 schreef bitterbal het volgende:
ik kan ook zoiets nemen ipv een kat
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Dan moet je die nu wel gaan sturen gok ikquote:Op zaterdag 8 november 2025 12:05 schreef CherryLips het volgende:
Slechte voorbereiding voor z'n dienst.quote:Op zaterdag 8 november 2025 12:07 schreef CherryLips het volgende:
DHL stond aan de deur en die jongen wilde graag een glas water, maar ik ben dan zo achterdochtig dat ik hem niet bij de deur alleen achter durf te latenwel gedaan want daar ligt niks van waarde maar hij stond netjes op de galerij over de rand. Heb hem ook nog een mandarijntje meegegeven, die jongen verrekte van de dorst
Nee denk ik nietquote:Op zaterdag 8 november 2025 12:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nice
[..]
Kan je geen rode panda nemen?
[..]
Dan moet je die nu wel gaan sturen gok ik
[..]
Slechte voorbereiding voor z'n dienst.
Man3, wat irritant.quote:Op zaterdag 8 november 2025 12:19 schreef bitterbal het volgende:
nou ik ga maar gewoon zelf eten want zit weer voor jan lul te wachten
Kan voor meer mensen geen kwaadquote:Op zaterdag 8 november 2025 12:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moet echt mijn verwachtingen gaan bijstellen. En mijn gedrag
Dat je toch steeds gaat wachten op mensen?quote:Op zaterdag 8 november 2025 12:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moet echt mijn verwachtingen gaan bijstellen. En mijn gedrag
Die kikkerachtbaan zal mij niet gauw doden.quote:Op zaterdag 8 november 2025 12:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
"Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties"
Ik ook maar dat komt omdat ik net een prive concert heb gegeven aan mijn bovenburen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 12:50 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb het gewoon echt warm in huis nu
Lekker man, dit weer in november
quote:Op zaterdag 8 november 2025 12:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ook maar dat komt omdat ik net een prive concert heb gegeven aan mijn bovenburen.
Ja. Terwijl hij zelf gisteren antwoorden dat we zouden gaan eten. Maar goed gaat elke keer zo met hem.quote:Op zaterdag 8 november 2025 12:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat je toch steeds gaat wachten op mensen?
Goedkoper dan binnen Nederland blijven.quote:Op zaterdag 8 november 2025 12:05 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op zaterdag 8 november 2025 12:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 november 2025 12:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja. Terwijl hij zelf gisteren antwoorden dat we zouden gaan eten. Maar goed gaat elke keer zo met hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |