Gewoon om je te fucken.quote:Op zaterdag 8 november 2025 10:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, lastig als ze het meldingsgeluid na gaan doen. Dat je de hele tijd op je telefoon gaat kijken.
In Almelooooo gingen de kauwtjes in een wijk massaal kiezeltjes verzamelen om op auto's te gooien, waarschijnlijk omdat ze alle reacties en het lawaai van autoalarmen etc. leuk vonden. Ze legden ook alvast stapeltjes kiezeltjes klaar.quote:
Vreselijke beesten dat.quote:Op zaterdag 8 november 2025 10:54 schreef Recce het volgende:
[..]
In Almelooooo gingen de kauwtjes in een wijk massaal kiezeltjes verzamelen om op auto's te gooien, waarschijnlijk omdat ze alle reacties en het lawaai van autoalarmen etc. leuk vonden. Ze legden ook alvast stapeltjes kiezeltjes klaar.
Die zieke kat sjeesde van de week achter een zilvervisje aan. Dat was wel grappig.quote:Op zaterdag 8 november 2025 10:37 schreef Recce het volgende:
[..]Maar die kat gaat dan wel als een dolle achter de gekko's aan.
Mocking jaysquote:Op zaterdag 8 november 2025 10:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
cute![]()
we hebben hier ook vogeltjes die allerlei geluiden kunnen nadoen. Had er een keer 1 in de buurt en die deed het geluid van een iphone die je van schermbeveiliging afhaalt
Neem je wat lekkers voor me meequote:
quote:Op zaterdag 8 november 2025 11:46 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
als het niet te druk is, neem ik lekkerbekje mee
de droger droogt wel terwijl jij de deur uit bent toch?quote:Op zaterdag 8 november 2025 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Tweede was in de droger. Opschieten graag want ik wil de deur uit
Oh je gaat wel een rondje Nederland doen, nice hoor je dat @dud0rquote:
oh, ik wilde ze gewoon op de post doen, leek mij prima idee, past wel in een grote enveloppequote:Op zaterdag 8 november 2025 11:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh je gaat wel een rondje Nederland doen, nice hoor je dat @:dud0r
Maar we willen het vandaag.quote:Op zaterdag 8 november 2025 11:54 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, ik wilde ze gewoon op de post doen, leek mij prima idee, past wel in een grote enveloppe
Lekker een beschimmelde visje.quote:Op zaterdag 8 november 2025 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je gaat ze op de post doen zeg je net
post in nederland is al duur genoeg, naar thailand is onbetaalbaarquote:Op zaterdag 8 november 2025 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je gaat ze op de post doen zeg je net
Andersom is goedkoper.quote:Op zaterdag 8 november 2025 11:56 schreef mschol het volgende:
[..]
post in nederland is al duur genoeg, naar thailand is onbetaalbaar
1.31 voor brief of kaartquote:Op zaterdag 8 november 2025 11:57 schreef CherryLips het volgende:
Wat kost een postzegel voor een simpel kaartje tegenwoordig?
En dan bestel je allemaal zooi uit Azië en wordt dat voor een cent verstuurd.
Ik vind deze wel bij jou passen:quote:Op zaterdag 8 november 2025 11:55 schreef bitterbal het volgende:
ik kan ook zoiets nemen ipv een kat
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
als het dikker moet wordt het gelijk ruim 4 euro voor een brievenbuspakjequote:Op zaterdag 8 november 2025 11:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Jezus ik weet nog dat er een tijd was het 39 cent was ofzo.
Tachtig guldencentquote:Op zaterdag 8 november 2025 11:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Jezus ik weet nog dat er een tijd was het 39 cent was ofzo.
gewoon weggooienquote:Op zaterdag 8 november 2025 12:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik had een keer een vrij dikke verjaardagskaart gekregen, zat meteen zo'n briefje bij dat er te weinig postzegels op zaten
adres hier neerzetten met de vraag voor kerstkaartenquote:Op zaterdag 8 november 2025 12:00 schreef Ama het volgende:
Zal wel dit jaar nul kerstkaarten krijgen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |