Was dat het hippie en zelfontdekking feest?quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:38 schreef bitterbal het volgende:
nou ben geweest
[ afbeelding ]
Heb 1 biertje gedronken en daarna weer naar huis gegaan
Nee een gewoon feestjequote:Op zaterdag 8 november 2025 15:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was dat het hippie en zelfontdekking feest?
Ook die vrouw die vaag met d'r handen in de lucht achter de dj staat?quote:
ik krijg er instant de kriebels vanquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:38 schreef bitterbal het volgende:
nou ben geweest
[ afbeelding ]
Heb 1 biertje gedronken en daarna weer naar huis gegaan
ja noemt men ook wel een aandachtshoerquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook die vrouw die vaag met d'r handen in de lucht achter de dj staat?
En waarom staan ze allemaal met rugzakjes omquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja noemt men ook wel een aandachtshoer
maar 1 toch?quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En waarom staan ze allemaal met rugzakjes om
Beetje raar om met je rugzakje uit te gaan, of gaan die daarna pas op zoek naar een slaapplaatsquote:
misschien kwamen ze van hun coworking space omdat het digital nomads zijnquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje raar om met je rugzakje uit te gaan, of gaan die daarna pas op zoek naar een slaapplaats
Daarom ben je ook een fokkerquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:42 schreef mschol het volgende:
[..]
ik krijg er instant de kriebels van
quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien kwamen ze van hun coworking space omdat het digital nomads zijn
quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:42 schreef mschol het volgende:
[..]
ik krijg er instant de kriebels van
half uur te lang voor je FOK Visumquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ben maar een half uurtje geweest
nou die heb ik gewoon hoorquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:54 schreef mschol het volgende:
[..]
half uur te lang voor je FOK Visum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |