Was dat het hippie en zelfontdekking feest?quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:38 schreef bitterbal het volgende:
nou ben geweest
[ afbeelding ]
Heb 1 biertje gedronken en daarna weer naar huis gegaan
Nee een gewoon feestjequote:Op zaterdag 8 november 2025 15:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was dat het hippie en zelfontdekking feest?
Ook die vrouw die vaag met d'r handen in de lucht achter de dj staat?quote:
ik krijg er instant de kriebels vanquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:38 schreef bitterbal het volgende:
nou ben geweest
[ afbeelding ]
Heb 1 biertje gedronken en daarna weer naar huis gegaan
ja noemt men ook wel een aandachtshoerquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook die vrouw die vaag met d'r handen in de lucht achter de dj staat?
En waarom staan ze allemaal met rugzakjes omquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja noemt men ook wel een aandachtshoer
maar 1 toch?quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En waarom staan ze allemaal met rugzakjes om
Beetje raar om met je rugzakje uit te gaan, of gaan die daarna pas op zoek naar een slaapplaatsquote:
misschien kwamen ze van hun coworking space omdat het digital nomads zijnquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje raar om met je rugzakje uit te gaan, of gaan die daarna pas op zoek naar een slaapplaats
Daarom ben je ook een fokkerquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:42 schreef mschol het volgende:
[..]
ik krijg er instant de kriebels van
quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien kwamen ze van hun coworking space omdat het digital nomads zijn
quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:42 schreef mschol het volgende:
[..]
ik krijg er instant de kriebels van
half uur te lang voor je FOK Visumquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ben maar een half uurtje geweest
nou die heb ik gewoon hoorquote:Op zaterdag 8 november 2025 15:54 schreef mschol het volgende:
[..]
half uur te lang voor je FOK Visum
Heb je hem dit jaar wel vernieuwd?quote:
Nou zelfde als die jullie ook hebbenquote:Op zaterdag 8 november 2025 16:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat voor visum heb je eigenlijk voor FOK!? Misschien moet Koen dat een keer controleren.
Jawel, zeker als je voor langere tijd in het buitenland verblijft, moet je nog even langs de ambassade van Foquevillequote:
Die vloog ook een goed stukjequote:
wat is een langere tijd?quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jawel, zeker als je voor langere tijd in het buitenland verblijft, moet je nog even langs de ambassade van Foqueville
Nou, weet ik niet? Ik heb een permanente verblijfsvergunning, maar jij gaat kennelijk naar feestjes. Dan kom je daar niet voor in aanmerking.quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou zelfde als die jullie ook hebben
quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, weet ik niet? Ik heb een permanente verblijfsvergunning, maar jij gaat kennelijk naar feestjes. Dan kom je daar niet voor in aanmerking.
Ja, maar regels zijn regels. Gelukkig is er in de praktijk geen grensbewaking meer.quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ik ga echt maar 1 keer in het jaar
ik ben een nieuw soort fokker. Een fokker 2.0. Een hybride fokkerquote:Op zaterdag 8 november 2025 16:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar regels zijn regels. Gelukkig is er in de praktijk geen grensbewaking meer.
Je was tenminste wel gewoon aan het FOK!-en op het feestje.quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ben een nieuw soort fokker. Een fokker 2.0. Een hybride fokker
Misschien wat vaker gaan weer.quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ik ga echt maar 1 keer in het jaar
ja zoals het hoortquote:Op zaterdag 8 november 2025 16:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Je was tenminste wel gewoon aan het FOK!-en op het feestje.
ja durf alleen te dansen als ik drinkquote:Op zaterdag 8 november 2025 16:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien wat vaker gaan weer.
Langer dan een jaarquote:
Alleen durf je weer niet te rijden als je drinkt, dus dat wordt niet dansen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja durf alleen te dansen als ik drink
Denk je dat de vliegjes al weer klaarzitten voor je volgende bezoek?quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh nou was afgelopen juni nog in nl dus
Maar dat was op vakantie, niet je permanente verblijfplaatsquote:Op zaterdag 8 november 2025 16:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh nou was afgelopen juni nog in nl dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |