SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK![]()
Wat mensen uit een community waar we lid van zijn.quote:
Goed nieuws!quote:Op zaterdag 8 november 2025 01:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dus, dat ik ook weer thuis was en zo.
Fijn, dank je wel!quote:
quote:Op vrijdag 7 november 2025 19:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
win met de vieste maaltijd?
Sukkeltjesquote:Op vrijdag 7 november 2025 20:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Keihard, maar wel terecht natuurlijk.
En Epiales dan?quote:Op zaterdag 8 november 2025 08:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Fijn dat Roger toch nog thuis is gekomen vannacht.
Nee, ik ging al naar bed. Wellicht weet @H_T het.quote:Op zaterdag 8 november 2025 11:38 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat zou jij toch in de gaten houden?
* Strani gooit paella-rijst in Roger's truiquote:Op zaterdag 8 november 2025 12:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
* Geroosterde spruitjes naar @:strani gooit
Schandalig!quote:Op zaterdag 8 november 2025 15:04 schreef Redefine het volgende:
Ik zie dat niemand zijn troep heeft opgeruimd
Hopelijk kent je moeder veel mensen. Maar het zou voor jullie wel leuk zijnquote:Op zaterdag 8 november 2025 17:24 schreef NailQueen het volgende:
Mijn moeder wil kijken of we volgend jaar in het publiek kunnen zitten van Regio Songfestival![]()
Ook omdat dit jaar misschien de laatste keer is dat we samen naar het grote songfestivalfeest gaan
quote:Kun je kaarten kopen voor de finaleshow?
Er is geen vrije kaartverkoop. De zaal wordt gevuld door publiek op uitnodiging. Dit wordt geregeld via de omroepen.
https://regiosongfestival.nl/2025/qa
Even voor de zekerheid in een spoilerquote:Op zaterdag 8 november 2025 17:35 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Hopelijk kent je moeder veel mensen. Maar het zou voor jullie wel leuk zijn
[..]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus het kan best![]()
quote:Op zaterdag 8 november 2025 16:43 schreef Moira het volgende:
58 deelnemers tot nu toe, dat kan beter jongons
Wat Is Deze Meuk?quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:36 schreef usagi414 het volgende:
Heeft iedereen die dat wil zich al aangemeld voor de WIDM app van dit jaar ?
[..]
Heb je de Avrobode weer niet ontvangen deze week ?quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat Is Deze Meuk?
Wordt dat de opvolger van Tussen Kunst en Kitsch?
Nee het is Waar Is De Mallemolen een nieuw ESF programma.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat Is Deze Meuk?
Wordt dat de opvolger van Tussen Kunst en Kitsch?
Wie is de Mol zou ik maar een vreemd programma vinden, iedereen weet immers al decennia dat Linda de Mol is:quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:54 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Heb je de Avrobode weer niet ontvangen deze week ?
Tussen Kunst en Kitsch komt op zondag na Heel Holland Bakt.
Wie is de Mol komt op zaterdag voor Even tot Hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Nou ja het probleem is dat je, dochter de Mol moet proberen te vindenquote:Op zaterdag 8 november 2025 22:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wie is de Mol zou ik maar een vreemd programma vinden, iedereen weet immers al decennia dat Linda de Mol is:
Waarom zou mijn haar dat moeten proberen?quote:Op zaterdag 8 november 2025 22:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja het probleem is dat je haar de Mol moet proberen te vinden
Het is zo lastig dat 'dochter' zelfs even in mijn post was verdwenenquote:Op zaterdag 8 november 2025 22:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Waarom zou mijn haar dat moeten proberen?
Ik gebruik mijn ogen liever.
Maar dat maakt het niet makkelijker, ik heb namelijk helemaal geen dochter.quote:Op zaterdag 8 november 2025 22:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is zo lastig dat 'dochter' zelfs even in mijn post was verdwenen
Ja maar jij heet toch ook niet de Mol. Nou ja haar dochter ook niet, dus daarom ook WIDM?quote:Op zaterdag 8 november 2025 22:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar dat maakt het niet makkelijker, ik heb namelijk helemaal geen dochter.
quote:Op zaterdag 8 november 2025 22:33 schreef Redefine het volgende:
Deze Even tot Hier aflevering was wel weer een goede.En Dilan werd terecht aangepaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet wat Linda's dochter hier ineens mee te maken heeft. Jouw post zegt duidelijk dat mijn dochter moet proberen de Mol te vinden.quote:Op zaterdag 8 november 2025 22:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja maar jij heet toch ook niet de Mol. Nou ja haar dochter ook niet, dus daarom ook WIDM?
Nou ja dat is dus ook de bedoeling, dat je het niet snapt. Anders is het binnen één aflevering al afgelopen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 22:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Linda's dochter hier ineens mee te maken heeft. Jouw post zegt duidelijk dat mijn dochter moet proberen de Mol te vinden.
Ja, niet dat het wat uitmaakt, want iedere VVD'er vindt dat ze helemaal gelijk heeft...quote:Op zaterdag 8 november 2025 22:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En Dilan werd terecht aangepakt
Wat een raar idee, ik denk niet dat zoiets gaat aanslaan hoor.quote:Op zaterdag 8 november 2025 22:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja dat is dus ook de bedoeling, dat je het niet snapt. Anders is het binnen één aflevering al afgelopen.
Ach het is niet ingewikkelder dan het programma zelf, en daar kijken ook veel mensen naar.quote:Op zaterdag 8 november 2025 22:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat een raar idee, ik denk niet dat zoiets gaat aanslaan hoor.
Waarom moeten wij dan naar bedquote:Op zaterdag 8 november 2025 22:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tijd voor bed. Morgen wedstrijd.
Dat heeft niemand mij verteldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |