Kan ik mee leven.quote:
Verdoriequote:Op donderdag 6 november 2025 20:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van mezelf niet.
Denk van m'n maag ook niet, die is niet helemaal tevreden met mijn eetpatroon van vandaag.
Dat lijkt me ongepast hierquote:
Is ook een beetje de reden dat het niet heel verstandig was om nu naar het zwembad te gaan. Iets te laat gegeten daarvoorquote:
Je zou eens moeten weten hoeveel chocomolens er hier rondstruinen. Onbeschaamd.quote:
Als we niet uitkijken wel.quote:
Truequote:Op donderdag 6 november 2025 20:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is ook een beetje de reden dat het niet heel verstandig was om nu naar het zwembad te gaan. Iets te laat gegeten daarvoor
Drogekatquote:Op donderdag 6 november 2025 20:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is ook een beetje de reden dat het niet heel verstandig was om nu naar het zwembad te gaan. Iets te laat gegeten daarvoor
Hahaha hou op nouquote:Op donderdag 6 november 2025 20:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als we niet uitkijken wel.
Ben nog niet begonnenquote:
Ik moest er ook precies nu weer aan denken, in die tijd dat ze me hier jailbait noemden voelde ik me veiligerquote:Op donderdag 6 november 2025 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jailbait. Lang niet aan gedacht.
Kletsnatquote:Op donderdag 6 november 2025 20:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben nog niet begonnen
En je moet nog douchen.quote:
Ik geloof nooit dat het hier nu minder veilig is.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik moest er ook precies nu weer aan denken, in die tijd dat ze me hier jailbait noemden voelde ik me veiliger
Ah well, toen lokte ik het ook nog niet zelf uit
en ik maar denken dat het zo'n vroom moslimland wasquote:Op donderdag 6 november 2025 20:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Is dat serieus in Albanië?![]()
https://www.instagram.com/reel/DQUOPiekSOw/
Echt wel.quote:
De Bisschop van Myra.quote:
Geen idee, ik heb niet zo'n goede danger perception. Toen nog minderquote:Op donderdag 6 november 2025 20:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat het hier nu minder veilig is.
De juiste smaak.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:56 schreef RockNijntje het volgende:
Douchemuziekje vergeten op te zetten, dus toen ging ik maar Sonne van Rammstein drummen op mijn buik. Welke smaak autisme is dit?
Hoort een kruis op de mijter te staan en die staf klopt natuurlijk ook niet. Is dit geen nepgeld?quote:Op donderdag 6 november 2025 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Bisschop van Myra.
Je bent pas de derde die over Sinterklaas begint. Er is kennelijk wat mis mee.
Zo lang Stig aangelijnd is, hoef je je hier geen zorgen te maken.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb niet zo'n goede danger perception. Toen nog minder
Girl, ik zorg er wel voor dat hij aangelijnd blijftquote:Op donderdag 6 november 2025 20:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo lang Stig aangelijnd is, hoef je je hier geen zorgen te maken.
Is dit niet gewoon derpisme?quote:Op donderdag 6 november 2025 20:56 schreef RockNijntje het volgende:
Douchemuziekje vergeten op te zetten, dus toen ging ik maar Sonne van Rammstein drummen op mijn buik. Welke smaak autisme is dit?
Zeg bolle, terug je hok in.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo lang Stig aangelijnd is, hoef je je hier geen zorgen te maken.
Pffff, groentje.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Girl, ik zorg er wel voor dat hij aangelijnd blijft
Zie je Haags daar beneden? Ik rol je er zo achteraan.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeg bolle, terug je hok in.
Klonk het goed?quote:Op donderdag 6 november 2025 20:56 schreef RockNijntje het volgende:
Ik rol niet. Jij valt.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zie je Haags daar beneden? Ik rol je er zo achteraan.
Al denk ik niet dat je ook zo goed rolt.
Wat een rare kat!quote:Op donderdag 6 november 2025 20:53 schreef Ama het volgende:
Ik heb geen idee wat dit voor dier dit is maar het ziet er wel mega cute en fluffy uit.
[ link | afbeelding ]
*leest terug*quote:
Erg dapper dat je denkt dat je iemand die wel sport aan kan.quote:Op donderdag 6 november 2025 21:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik rol niet. Jij valt.
Nee. Meer een soort hele zware eend zonder ritme die in plassen water aan het springen wasquote:
Oja, ik ook. Ergens. Staat er al 2 jaar ofzo, was het helemaal vergetenquote:Op donderdag 6 november 2025 21:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Heb ik hier ook nog staan.
staat weer op verlanglijstje verjaardag over 2 wekenquote:Op donderdag 6 november 2025 21:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Heb ik hier ook nog staan.
Dat wil niks zeggen en dat weet je zelf ookquote:Op donderdag 6 november 2025 21:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Erg dapper dat je denkt dat je iemand die wel sport aan kan.
Dat zegt best veel.quote:Op donderdag 6 november 2025 21:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat wil niks zeggen en dat weet je zelf ook
Ik probeer juist altijd te verbergen dat ik uit brabant komquote:Op donderdag 6 november 2025 21:01 schreef RockNijntje het volgende:
@:Bomenverzameling Geen idee of ik deze hier al ooit gepost had, maar ik moest er ineens aan denken, dit moet jij gewoon zienVoelt goed om hier in Utrecht in rond te lopen
En voor iemand me beoordeelt op het eenpersoonsbed, dat is mijn bed bij mijn ouders. Ik ben niet zó sneu
[ afbeelding ]
WAAROM zou je dat willen doenquote:Op donderdag 6 november 2025 21:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik probeer juist altijd te verbergen dat ik uit brabant kom
Daar moet je trots op zijn!quote:Op donderdag 6 november 2025 21:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik probeer juist altijd te verbergen dat ik uit brabant kom
brabanders *rolls eyes*quote:Op donderdag 6 november 2025 21:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
WAAROM zou je dat willen doen
Wat bekent dit nou weer, in jouw contextquote:Op donderdag 6 november 2025 21:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ben eigenlijk veel te vredelievend
Ja hé, niet iedereen hier heeft op zo'n jeugdige leeftijd de KSC gevonden.quote:
Is niet echt iets om trots op te zijn toch?quote:Op donderdag 6 november 2025 21:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
WAAROM zou je dat willen doen
Gaat hier maar weinig alcohol doorheen.quote:Op donderdag 6 november 2025 21:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
staat weer op verlanglijstje verjaardag over 2 weken
Welquote:Op donderdag 6 november 2025 21:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is niet echt iets om trots op te zijn toch?
Ik identificeer me niet als brabanderquote:
Cringe broerquote:Op donderdag 6 november 2025 21:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik identificeer me niet als brabander
Dat ik niet zo'n ruziezoeker ben ik ik @Nattekat wel aardig vindquote:Op donderdag 6 november 2025 21:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat bekent dit nou weer, in jouw context
Ik moet even nadenken wat ik hiervan vind.quote:Op donderdag 6 november 2025 21:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee. Meer een soort hele zware eend zonder ritme die in plassen water aan het springen was
Een afvallige!quote:Op donderdag 6 november 2025 21:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heerlijke reactiequote:Op donderdag 6 november 2025 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet even nadenken wat ik hiervan vind.
Die kant van de provincie tellen we ook niet mee.quote:Op donderdag 6 november 2025 21:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat loop je nou de tiktok puber uit te hangen, heb je ook een fatbikequote:
Ohh, is het er zo eentje uit het westen?quote:Op donderdag 6 november 2025 21:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die kant van de provincie tellen we ook niet mee.
Sorry ik mag van mama niet praten met West-Brabandersquote:Op donderdag 6 november 2025 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat loop je nou de tiktok puber uit te hangen, heb je ook een fatbike
Hier hebben we tenminste open eindjes @Budapestenaarquote:Op donderdag 6 november 2025 21:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die kant van de provincie tellen we ook niet mee.
Meer een soort afgedwaalde Hollanderquote:Op donderdag 6 november 2025 21:09 schreef Recce het volgende:
Zijn West-Brabanders een soort nep-Zeeuwen?
Gruwelijk. Wat een leed. Waar kan ik doneren?quote:Op donderdag 6 november 2025 21:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meer een soort afgedwaalde Hollander
Praten ze daar ook minder gaar dan in de rest van Brabant?quote:Op donderdag 6 november 2025 21:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meer een soort afgedwaalde Hollander
Nou moegij es effekes heul goe op goan lette jongequote:Op donderdag 6 november 2025 21:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Praten ze daar ook minder gaar dan in de rest van Brabant?
quote:Op donderdag 6 november 2025 21:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou moegij es effekes heul goe op goan lette jonge
Nee Stig is nog steeds niet hierquote:
Ja, nee, dat is geen Brabants.quote:Op donderdag 6 november 2025 21:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee Stig is nog steeds niet hier
DM je adres dan, snotver.quote:Op donderdag 6 november 2025 21:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee Stig is nog steeds niet hier
Beetje afhankelijk of het normale import is zoals ik of dat het van die generaties ons kent ons volk isquote:Op donderdag 6 november 2025 21:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Praten ze daar ook minder gaar dan in de rest van Brabant?
quote:Op donderdag 6 november 2025 21:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, nee, dat is wel geen Brabants.
dus ebikes moeten door de shredder?quote:Op donderdag 6 november 2025 21:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Fatbikes moeten door de shredder.
Ah, ze hebben daar ook een soort inteelt dus?quote:Op donderdag 6 november 2025 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje afhankelijk of het normale import is zoals ik of dat het van die generaties ons kent ons volk is
Maar ik ben ook nog steeds aan het werk inderdaadquote:
Ja half brabant is dat toch?quote:Op donderdag 6 november 2025 21:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, ze hebben daar ook een soort inteelt dus?
E-bikes, nee. Fatbikes, hoe eerder hoe beter.quote:Op donderdag 6 november 2025 21:14 schreef mschol het volgende:
[..]
dus ebikes moeten door de shredder?
Pas maar op dat je niet per ongeluk FOK!-teksten in de comments zet.quote:Op donderdag 6 november 2025 21:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar ik ben ook nog steeds aan het werk inderdaad
Die hebben in elk geval nog het landschap een beetje meequote:Op donderdag 6 november 2025 21:16 schreef Nattekat het volgende:
Ik was laatst in Limburg. Dan waan je je echt in het buitenland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |