He jammer.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Voor de meme zou ik het haast bijna echt doen, maar nee, toch maar niet
Ja best wel, ze zijn goedquote:
Je memes of je memmes?quote:
Van ons wel. Niemand die het ziet.quote:
Ditquote:Op donderdag 6 november 2025 20:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat zou jij doen in deze situatie?
https://www.instagram.com/reel/DQryuCVkUUo/
Ik ga mijn best doen om in het weekend weer te sporten. Maar dan zit ik ook al redelijk volgeboektquote:
¿Por qué no los dos?quote:Op donderdag 6 november 2025 20:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je memes of je memmes?
Van mezelf niet.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Van ons wel. Niemand die het ziet.
Kan ik mee leven.quote:
Verdoriequote:Op donderdag 6 november 2025 20:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van mezelf niet.
Denk van m'n maag ook niet, die is niet helemaal tevreden met mijn eetpatroon van vandaag.
Dat lijkt me ongepast hierquote:
Is ook een beetje de reden dat het niet heel verstandig was om nu naar het zwembad te gaan. Iets te laat gegeten daarvoorquote:
Je zou eens moeten weten hoeveel chocomolens er hier rondstruinen. Onbeschaamd.quote:
Als we niet uitkijken wel.quote:
Truequote:Op donderdag 6 november 2025 20:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is ook een beetje de reden dat het niet heel verstandig was om nu naar het zwembad te gaan. Iets te laat gegeten daarvoor
Drogekatquote:Op donderdag 6 november 2025 20:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is ook een beetje de reden dat het niet heel verstandig was om nu naar het zwembad te gaan. Iets te laat gegeten daarvoor
Hahaha hou op nouquote:Op donderdag 6 november 2025 20:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als we niet uitkijken wel.
Ben nog niet begonnenquote:
Ik moest er ook precies nu weer aan denken, in die tijd dat ze me hier jailbait noemden voelde ik me veiligerquote:Op donderdag 6 november 2025 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jailbait. Lang niet aan gedacht.
Kletsnatquote:Op donderdag 6 november 2025 20:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben nog niet begonnen
En je moet nog douchen.quote:
Ik geloof nooit dat het hier nu minder veilig is.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik moest er ook precies nu weer aan denken, in die tijd dat ze me hier jailbait noemden voelde ik me veiliger
Ah well, toen lokte ik het ook nog niet zelf uit
en ik maar denken dat het zo'n vroom moslimland wasquote:Op donderdag 6 november 2025 20:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Is dat serieus in Albanië?![]()
https://www.instagram.com/reel/DQUOPiekSOw/
Echt wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |