Oeh, wat speel je?quote:Op donderdag 6 november 2025 20:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, even tijd om te gamen.
Op pc wissel ik tussen Age of Empires 4 en enkele shooters. Maar ik denk dat ik weer eens mijn eigen Jurassic Park ga runnenquote:
Te laat.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:34 schreef RockNijntje het volgende:
Hier douchetijd. Denk niet aan me. Of wel, you do you, babes
Sweet Lord.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ga morgen dit eten
[ afbeelding ]
Troostmuffin.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:35 schreef Nattekat het volgende:
Nou, ik denk niet dat die training er nog in zit deze avond.
Ben teleurgesteld in mezelf.
Ahw. DM je pics maarquote:
Voor de meme zou ik het haast bijna echt doen, maar nee, toch maar nietquote:Op donderdag 6 november 2025 20:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ahw. DM je pics maar
He jammer.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Voor de meme zou ik het haast bijna echt doen, maar nee, toch maar niet
Ja best wel, ze zijn goedquote:
Je memes of je memmes?quote:
Van ons wel. Niemand die het ziet.quote:
Ditquote:Op donderdag 6 november 2025 20:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat zou jij doen in deze situatie?
https://www.instagram.com/reel/DQryuCVkUUo/
Ik ga mijn best doen om in het weekend weer te sporten. Maar dan zit ik ook al redelijk volgeboektquote:
¿Por qué no los dos?quote:Op donderdag 6 november 2025 20:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je memes of je memmes?
Van mezelf niet.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Van ons wel. Niemand die het ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |