Paul Verhoevenquote:
Ik snap niet denk ik.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Of jij niet. Je bedoelt toch wizard status?
Ja daar moest ik ook al aan denken, dus ik ben onder de indruk wat jullie allemaal geregeld krijgenquote:Op donderdag 6 november 2025 20:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenwoordig is dat allemaal stuk lastiger te regelen. Sommige mensen hebben gewoon een leven
Gewoon warrior, met een groot zwaard rond zwaaien.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Of jij niet. Je bedoelt toch wizard status?
Wat is tovenaarsstatus volgens jou dan, huhquote:
Dit heb je slecht gepland.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wel zin in een toetje, maar geen toetjes in huis.
Best lekker wakker worden moet ik zeggen, dat ding dat uit zichzelf in m'n bakkes begint te schijnen.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
nattekat is ook niet bang. Die heeft een dikke spotlight
Teleurstellend dit.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Toen was ik... ja, 7 inderdaadquote:Op donderdag 6 november 2025 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee en de bisschopen ook niet. Dit is 31 mei 2003 dus.
Ik had nog tiramisu, hadquote:Op donderdag 6 november 2025 20:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
nee, niet dat stuk, ik las je post gewoon op de verkeerde manierquote:Op donderdag 6 november 2025 20:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat is tovenaarsstatus volgens jou dan, huh
Uh huh.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
nee, niet dat stuk, ik las je post gewoon op de verkeerde manier
Dus, jij wel op weg naar wizard status?quote:Op donderdag 6 november 2025 20:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
nee, niet dat stuk, ik las je post gewoon op de verkeerde manier
quote:Op donderdag 6 november 2025 20:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dus, jij wel op weg naar wizard status?
quote:Op donderdag 6 november 2025 20:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon warrior, met een groot zwaard rond zwaaien.
quote:Op donderdag 6 november 2025 20:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Toen was ik... ja, 7 inderdaadCrikey
Tsja. Ieder zijn ding. Zijn mensen die niet meer buiten de gemeentegrenzen komen, mensen die hun tweede jeugd beleven en mensen die op wereldreis zijn.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja daar moest ik ook al aan denken, dus ik ben onder de indruk wat jullie allemaal geregeld krijgen
MschOpaquote:
Ik voel me dus ook echt een oma in mijn omgeving tegenwoordig, al die mensen die na 2000 geboren zijn, die moeten echt even normaal doenquote:
Entitled twats.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik voel me dus ook echt een oma in mijn omgeving tegenwoordig, al die mensen die na 2000 geboren zijn, die moeten echt even normaal doen
Goed drijfvermogen?quote:
Dit merk ik nu inderdaad ook heel erg. Ik maakte de aanname dat rond de 40 iedereen wat meer settled is, maar mooi niet dusquote:Op donderdag 6 november 2025 20:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tsja. Ieder zijn ding. Zijn mensen die niet meer buiten de gemeentegrenzen komen, mensen die hun tweede jeugd beleven en mensen die op wereldreis zijn.
Dat ja.quote:
Bij ons zijn de meeste mensen gelukkig wel goed terecht gekomen. Dat hadden we 20 jaar geleden niet durven dromenquote:Op donderdag 6 november 2025 20:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit merk ik nu inderdaad ook heel erg. Ik maakte de aanname dat rond de 40 iedereen wat meer settled is, maar mooi niet dus
Wel mee eens. Ik dacht dat ik mijn hele leven thuis zou wonenquote:Op donderdag 6 november 2025 20:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij ons zijn de meeste mensen gelukkig wel goed terecht gekomen. Dat hadden we 20 jaar geleden niet durven dromen
Anders had ik niet op FOK! gezeten. Sterker nog, ik zou per direct een perma krijgenquote:Op donderdag 6 november 2025 20:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dus, jij wel op weg naar wizard status?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |