zelfs dat nietquote:Op donderdag 6 november 2025 20:00 schreef RockNijntje het volgende:
Random, maar hebben jullie iets bijzonders gedaan toen jullie 30 werden? Behalve huilen
Of jij niet. Je bedoelt toch wizard status?quote:
nattekat is ook niet bang. Die heeft een dikke spotlightquote:Op donderdag 6 november 2025 20:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou, ik niet ben ik bang. Daar ben ik een te grote ransaap voor
Nee en de bisschopen ook niet. Dit is 31 mei 2003 dus.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
WaarschijnlijkDat badkamertegelgevaarte stond er toen waarschijnlijk ook nog niet
Paul Verhoevenquote:
Ik snap niet denk ik.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Of jij niet. Je bedoelt toch wizard status?
Ja daar moest ik ook al aan denken, dus ik ben onder de indruk wat jullie allemaal geregeld krijgenquote:Op donderdag 6 november 2025 20:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenwoordig is dat allemaal stuk lastiger te regelen. Sommige mensen hebben gewoon een leven
Gewoon warrior, met een groot zwaard rond zwaaien.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Of jij niet. Je bedoelt toch wizard status?
Wat is tovenaarsstatus volgens jou dan, huhquote:
Dit heb je slecht gepland.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wel zin in een toetje, maar geen toetjes in huis.
Best lekker wakker worden moet ik zeggen, dat ding dat uit zichzelf in m'n bakkes begint te schijnen.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
nattekat is ook niet bang. Die heeft een dikke spotlight
Teleurstellend dit.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Toen was ik... ja, 7 inderdaadquote:Op donderdag 6 november 2025 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee en de bisschopen ook niet. Dit is 31 mei 2003 dus.
Ik had nog tiramisu, hadquote:Op donderdag 6 november 2025 20:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
nee, niet dat stuk, ik las je post gewoon op de verkeerde manierquote:Op donderdag 6 november 2025 20:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat is tovenaarsstatus volgens jou dan, huh
Uh huh.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
nee, niet dat stuk, ik las je post gewoon op de verkeerde manier
Dus, jij wel op weg naar wizard status?quote:Op donderdag 6 november 2025 20:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
nee, niet dat stuk, ik las je post gewoon op de verkeerde manier
quote:Op donderdag 6 november 2025 20:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dus, jij wel op weg naar wizard status?
quote:Op donderdag 6 november 2025 20:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gewoon warrior, met een groot zwaard rond zwaaien.
quote:Op donderdag 6 november 2025 20:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Toen was ik... ja, 7 inderdaadCrikey
Tsja. Ieder zijn ding. Zijn mensen die niet meer buiten de gemeentegrenzen komen, mensen die hun tweede jeugd beleven en mensen die op wereldreis zijn.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja daar moest ik ook al aan denken, dus ik ben onder de indruk wat jullie allemaal geregeld krijgen
MschOpaquote:
Ik voel me dus ook echt een oma in mijn omgeving tegenwoordig, al die mensen die na 2000 geboren zijn, die moeten echt even normaal doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |