SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
100.000 katjes
Fuck the EBU!
dat was in de tijd dat dergelijke uitspraken niet direct tot cancellation leiddenquote:Op donderdag 6 november 2025 20:08 schreef RockNijntje het volgende:
Ik moest er laatst aan denken dat een aantal mannen hier in de KSC me wel eens jailbait noemden toen ik 14/15/16 was, dat kan eigenlijk echt niet
Er was een gedeeltelijke zonsverduistering die dag. Ik heb daar met een mattie nog wel selfies van gemaakt toen.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:00 schreef RockNijntje het volgende:
Random, maar hebben jullie iets bijzonders gedaan toen jullie 30 werden? Behalve huilen
Wat leuk allemaalquote:Op donderdag 6 november 2025 20:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De eerste krijgt een surprise-party met een thema feest. Kan ik me nog eens ouderwets verkleden. Met een ander gaan we naar een BBQ restaurant is het idee. Ik ben als 3e aan de beurt dus dan ga ik het vast wel meemaken.
Tussendoor ook nog een vrijgezellenfeest waarbij we niet echt op 1 lijn zitten met wat we gaan doen. Lijkt erop dat we weekend naar Mallorca gaan vliegen.
toen Jules Deelder nog gewoon op TV kon zeggen: "Wat zwart is, moet zwart blijven"quote:Op donderdag 6 november 2025 20:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat was in de tijd dat dergelijke uitspraken niet direct tot cancellation leidden
Ik heb al een beetje een plan om mijn 50ste (maart 2031) in het buitenland te "vieren", maar dat ligt ook een beetje of pa nog leeftquote:Op donderdag 6 november 2025 20:07 schreef RockNijntje het volgende: [..] Herkenbaar, maar dan niet eens iets met familie. Ik zorg altijd dat ik in het buitenland ben, doe ik nu ook wel weer gewoon
![]()
Christus te paard wat gebeurt hier, jumpscarequote:Op donderdag 6 november 2025 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er was een gedeeltelijke zonsverduistering die dag. Ik heb daar met een mattie nog wel selfies van gemaakt toen.
[ afbeelding ]
en Marco Borsato zonder voor de rechtbank te moeten komen aan meisjes mocht zittenquote:Op donderdag 6 november 2025 20:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
toen Jules Deelder nog gewoon op TV kon zeggen: "Wat zwart is, moet zwart blijven"
Ik ga gewoon voor onsterfelijkheidquote:Op donderdag 6 november 2025 20:09 schreef Nattekat het volgende:
Ik verdwijn straks op m'n 40e in een cocon en kom er als 20-jarige weer uit
Hee dat is daar bij die ene je weet wel Utrecht daar dat ene waar ik ook woonde ja daarquote:Op donderdag 6 november 2025 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er was een gedeeltelijke zonsverduistering die dag. Ik heb daar met een mattie nog wel selfies van gemaakt toen.
[ afbeelding ]
Stel een vraag, krijg een antwoord Nijnerquote:Op donderdag 6 november 2025 20:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Christus te paard wat gebeurt hier, jumpscare
JailBaitRock?quote:
Maar wel met een gebroken lichaam?quote:Op donderdag 6 november 2025 20:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga gewoon voor onsterfelijkheid
Ja daarquote:Op donderdag 6 november 2025 20:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hee dat is daar bij die ene je weet wel Utrecht daar dat ene waar ik ook woonde ja daar
Tegenwoordig is dat allemaal stuk lastiger te regelen. Sommige mensen hebben gewoon een levenquote:Op donderdag 6 november 2025 20:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat leuk allemaalVeel plezier alvast
Kan gerepareerd worden, Robocop stijlquote:Op donderdag 6 november 2025 20:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar wel met een gebroken lichaam?
Nou, ik niet ben ik bang. Daar ben ik een te grote ransaap voorquote:Op donderdag 6 november 2025 20:11 schreef Nattekat het volgende:
Alle echte FOK!ers worden toch een tovenaar op hun 30e?
Wie snapt die snapt![]()
Goede film dat.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan gerepareerd worden, Robocop stijl
Een wattesquote:Op donderdag 6 november 2025 20:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tegenwoordig is dat allemaal stuk lastiger te regelen. Sommige mensen hebben gewoon een leven
Jij snapt dus niet.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou, ik niet ben ik bang. Daar ben ik een te grote ransaap voor
Waarschijnlijkquote:Op donderdag 6 november 2025 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja daar![]()
Alleen dit was toen jij net 7 was
zelfs dat nietquote:Op donderdag 6 november 2025 20:00 schreef RockNijntje het volgende:
Random, maar hebben jullie iets bijzonders gedaan toen jullie 30 werden? Behalve huilen
Of jij niet. Je bedoelt toch wizard status?quote:
nattekat is ook niet bang. Die heeft een dikke spotlightquote:Op donderdag 6 november 2025 20:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou, ik niet ben ik bang. Daar ben ik een te grote ransaap voor
Nee en de bisschopen ook niet. Dit is 31 mei 2003 dus.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
WaarschijnlijkDat badkamertegelgevaarte stond er toen waarschijnlijk ook nog niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |