Entitled twats.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik voel me dus ook echt een oma in mijn omgeving tegenwoordig, al die mensen die na 2000 geboren zijn, die moeten echt even normaal doen
Goed drijfvermogen?quote:
Dit merk ik nu inderdaad ook heel erg. Ik maakte de aanname dat rond de 40 iedereen wat meer settled is, maar mooi niet dusquote:Op donderdag 6 november 2025 20:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tsja. Ieder zijn ding. Zijn mensen die niet meer buiten de gemeentegrenzen komen, mensen die hun tweede jeugd beleven en mensen die op wereldreis zijn.
Dat ja.quote:
Bij ons zijn de meeste mensen gelukkig wel goed terecht gekomen. Dat hadden we 20 jaar geleden niet durven dromenquote:Op donderdag 6 november 2025 20:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit merk ik nu inderdaad ook heel erg. Ik maakte de aanname dat rond de 40 iedereen wat meer settled is, maar mooi niet dus
Wel mee eens. Ik dacht dat ik mijn hele leven thuis zou wonenquote:Op donderdag 6 november 2025 20:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij ons zijn de meeste mensen gelukkig wel goed terecht gekomen. Dat hadden we 20 jaar geleden niet durven dromen
Anders had ik niet op FOK! gezeten. Sterker nog, ik zou per direct een perma krijgenquote:Op donderdag 6 november 2025 20:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dus, jij wel op weg naar wizard status?
quote:Op donderdag 6 november 2025 20:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik voel me dus ook echt een oma in mijn omgeving tegenwoordig, al die mensen die na 2000 geboren zijn, die moeten echt even normaal doen
Gek om daar op terug te kijken hè? Of ja, ik voel me een beetje stom om dat te zeggen als iemand die 10 jaar jonger is, snotneus komt ook even meepraten hoorquote:Op donderdag 6 november 2025 20:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij ons zijn de meeste mensen gelukkig wel goed terecht gekomen. Dat hadden we 20 jaar geleden niet durven dromen
Oh honeyquote:Op donderdag 6 november 2025 20:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit merk ik nu inderdaad ook heel erg. Ik maakte de aanname dat rond de 40 iedereen wat meer settled is, maar mooi niet dus
Zelfs in de KSC genoeg lotgenotenquote:Op donderdag 6 november 2025 20:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Anders had ik niet op FOK! gezeten. Sterker nog, ik zou per direct een perma krijgen
Vliegticket al geboekt?quote:Op donderdag 6 november 2025 20:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Is dat serieus in Albanië?![]()
https://www.instagram.com/reel/DQUOPiekSOw/
Die gaat morgen gelijk emigrerenquote:
Over 10 jaar zijn de stabiele relaties misschien toch niet zo stabiel gebleken.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gek om daar op terug te kijken hè? Of ja, ik voel me een beetje stom om dat te zeggen als iemand die 10 jaar jonger is, snotneus komt ook even meepraten hoorMaar ik merk dat ook wel in mijn omgeving. Mensen waarvan je in of na de studietijd dacht "dat komt nooit meer goed" die ineens toch een stabiele relatie hebben, huis gekocht hebben, fatsoenlijke baan hebben, etc. Kan snel gaan
Bij ons in de vriendengroep is de eeuwige student vorige maand afgestudeerd en we hebben nu collectief een beetje een bestaanscrisis, klopt gewoon niet dit
Don't fok it up.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:29 schreef mschol het volgende:
ik ga koken, en dan proberen te niet fokken
Zeker waarquote:Op donderdag 6 november 2025 20:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Over 10 jaar zijn de stabiele relaties misschien toch niet zo stabiel gebleken.
Neequote:Op donderdag 6 november 2025 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedereen weer in lijn met zijn / haar / hets eigen verleden ja?
Nee, jij wel?quote:Op donderdag 6 november 2025 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedereen weer in lijn met zijn / haar / hets eigen verleden ja?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |