Meer een soort afgedwaalde Hollanderquote:Op donderdag 6 november 2025 21:09 schreef Recce het volgende:
Zijn West-Brabanders een soort nep-Zeeuwen?
Gruwelijk. Wat een leed. Waar kan ik doneren?quote:Op donderdag 6 november 2025 21:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meer een soort afgedwaalde Hollander
Praten ze daar ook minder gaar dan in de rest van Brabant?quote:Op donderdag 6 november 2025 21:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meer een soort afgedwaalde Hollander
Nou moegij es effekes heul goe op goan lette jongequote:Op donderdag 6 november 2025 21:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Praten ze daar ook minder gaar dan in de rest van Brabant?
quote:Op donderdag 6 november 2025 21:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou moegij es effekes heul goe op goan lette jonge
Nee Stig is nog steeds niet hierquote:
Ja, nee, dat is geen Brabants.quote:Op donderdag 6 november 2025 21:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee Stig is nog steeds niet hier
DM je adres dan, snotver.quote:Op donderdag 6 november 2025 21:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee Stig is nog steeds niet hier
Beetje afhankelijk of het normale import is zoals ik of dat het van die generaties ons kent ons volk isquote:Op donderdag 6 november 2025 21:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Praten ze daar ook minder gaar dan in de rest van Brabant?
quote:Op donderdag 6 november 2025 21:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, nee, dat is wel geen Brabants.
dus ebikes moeten door de shredder?quote:Op donderdag 6 november 2025 21:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Fatbikes moeten door de shredder.
Ah, ze hebben daar ook een soort inteelt dus?quote:Op donderdag 6 november 2025 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje afhankelijk of het normale import is zoals ik of dat het van die generaties ons kent ons volk is
Maar ik ben ook nog steeds aan het werk inderdaadquote:
Ja half brabant is dat toch?quote:Op donderdag 6 november 2025 21:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, ze hebben daar ook een soort inteelt dus?
E-bikes, nee. Fatbikes, hoe eerder hoe beter.quote:Op donderdag 6 november 2025 21:14 schreef mschol het volgende:
[..]
dus ebikes moeten door de shredder?
Pas maar op dat je niet per ongeluk FOK!-teksten in de comments zet.quote:Op donderdag 6 november 2025 21:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar ik ben ook nog steeds aan het werk inderdaad
Die hebben in elk geval nog het landschap een beetje meequote:Op donderdag 6 november 2025 21:16 schreef Nattekat het volgende:
Ik was laatst in Limburg. Dan waan je je echt in het buitenland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |