De Bisschop van Myra.quote:
Geen idee, ik heb niet zo'n goede danger perception. Toen nog minderquote:Op donderdag 6 november 2025 20:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat het hier nu minder veilig is.
De juiste smaak.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:56 schreef RockNijntje het volgende:
Douchemuziekje vergeten op te zetten, dus toen ging ik maar Sonne van Rammstein drummen op mijn buik. Welke smaak autisme is dit?
Hoort een kruis op de mijter te staan en die staf klopt natuurlijk ook niet. Is dit geen nepgeld?quote:Op donderdag 6 november 2025 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Bisschop van Myra.
Je bent pas de derde die over Sinterklaas begint. Er is kennelijk wat mis mee.
Zo lang Stig aangelijnd is, hoef je je hier geen zorgen te maken.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb niet zo'n goede danger perception. Toen nog minder
Girl, ik zorg er wel voor dat hij aangelijnd blijftquote:Op donderdag 6 november 2025 20:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo lang Stig aangelijnd is, hoef je je hier geen zorgen te maken.
Is dit niet gewoon derpisme?quote:Op donderdag 6 november 2025 20:56 schreef RockNijntje het volgende:
Douchemuziekje vergeten op te zetten, dus toen ging ik maar Sonne van Rammstein drummen op mijn buik. Welke smaak autisme is dit?
Zeg bolle, terug je hok in.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo lang Stig aangelijnd is, hoef je je hier geen zorgen te maken.
Pffff, groentje.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Girl, ik zorg er wel voor dat hij aangelijnd blijft
Zie je Haags daar beneden? Ik rol je er zo achteraan.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeg bolle, terug je hok in.
Klonk het goed?quote:Op donderdag 6 november 2025 20:56 schreef RockNijntje het volgende:
Ik rol niet. Jij valt.quote:Op donderdag 6 november 2025 20:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zie je Haags daar beneden? Ik rol je er zo achteraan.
Al denk ik niet dat je ook zo goed rolt.
Wat een rare kat!quote:Op donderdag 6 november 2025 20:53 schreef Ama het volgende:
Ik heb geen idee wat dit voor dier dit is maar het ziet er wel mega cute en fluffy uit.
[ link | afbeelding ]
*leest terug*quote:
Erg dapper dat je denkt dat je iemand die wel sport aan kan.quote:Op donderdag 6 november 2025 21:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik rol niet. Jij valt.
Nee. Meer een soort hele zware eend zonder ritme die in plassen water aan het springen wasquote:
Oja, ik ook. Ergens. Staat er al 2 jaar ofzo, was het helemaal vergetenquote:Op donderdag 6 november 2025 21:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Heb ik hier ook nog staan.
staat weer op verlanglijstje verjaardag over 2 wekenquote:Op donderdag 6 november 2025 21:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Heb ik hier ook nog staan.
Dat wil niks zeggen en dat weet je zelf ookquote:Op donderdag 6 november 2025 21:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Erg dapper dat je denkt dat je iemand die wel sport aan kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |