Dat zegt best veel.quote:Op donderdag 6 november 2025 21:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat wil niks zeggen en dat weet je zelf ook
Ik probeer juist altijd te verbergen dat ik uit brabant komquote:Op donderdag 6 november 2025 21:01 schreef RockNijntje het volgende:
@:Bomenverzameling Geen idee of ik deze hier al ooit gepost had, maar ik moest er ineens aan denken, dit moet jij gewoon zienVoelt goed om hier in Utrecht in rond te lopen
En voor iemand me beoordeelt op het eenpersoonsbed, dat is mijn bed bij mijn ouders. Ik ben niet zó sneu
[ afbeelding ]
WAAROM zou je dat willen doenquote:Op donderdag 6 november 2025 21:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik probeer juist altijd te verbergen dat ik uit brabant kom
Daar moet je trots op zijn!quote:Op donderdag 6 november 2025 21:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik probeer juist altijd te verbergen dat ik uit brabant kom
brabanders *rolls eyes*quote:Op donderdag 6 november 2025 21:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
WAAROM zou je dat willen doen
Wat bekent dit nou weer, in jouw contextquote:Op donderdag 6 november 2025 21:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik ben eigenlijk veel te vredelievend
Ja hé, niet iedereen hier heeft op zo'n jeugdige leeftijd de KSC gevonden.quote:
Is niet echt iets om trots op te zijn toch?quote:Op donderdag 6 november 2025 21:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
WAAROM zou je dat willen doen
Gaat hier maar weinig alcohol doorheen.quote:Op donderdag 6 november 2025 21:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
staat weer op verlanglijstje verjaardag over 2 weken
Welquote:Op donderdag 6 november 2025 21:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is niet echt iets om trots op te zijn toch?
Ik identificeer me niet als brabanderquote:
Cringe broerquote:Op donderdag 6 november 2025 21:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik identificeer me niet als brabander
Dat ik niet zo'n ruziezoeker ben ik ik @Nattekat wel aardig vindquote:Op donderdag 6 november 2025 21:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat bekent dit nou weer, in jouw context
Ik moet even nadenken wat ik hiervan vind.quote:Op donderdag 6 november 2025 21:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee. Meer een soort hele zware eend zonder ritme die in plassen water aan het springen was
Een afvallige!quote:Op donderdag 6 november 2025 21:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heerlijke reactiequote:Op donderdag 6 november 2025 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet even nadenken wat ik hiervan vind.
Die kant van de provincie tellen we ook niet mee.quote:Op donderdag 6 november 2025 21:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat loop je nou de tiktok puber uit te hangen, heb je ook een fatbikequote:
Ohh, is het er zo eentje uit het westen?quote:Op donderdag 6 november 2025 21:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die kant van de provincie tellen we ook niet mee.
Sorry ik mag van mama niet praten met West-Brabandersquote:Op donderdag 6 november 2025 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat loop je nou de tiktok puber uit te hangen, heb je ook een fatbike
Hier hebben we tenminste open eindjes @Budapestenaarquote:Op donderdag 6 november 2025 21:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die kant van de provincie tellen we ook niet mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |