Hoe de wereldbank de data ontsluit weet ik niet, o.a Russische statistieken inderdaad. Maar de ontwikkeling (opgaande lijn) is al ingezet sinds de 00. Nu zou het ineens gelogen zijn omdat blijkt dat er helemaal geen crash gaande is.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:28 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Je kan lang en breed lullen maar de gemiddelde welvaart in Rusland komt nog niet in de buurt van Westerse standaarden.
Die Wereldbank-cijfers zijn overigens gebaseerd op Russische data.
Ik heb je al 2 x verteld van welke gegevens de wereldbank uit gaat.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe de wereldbank de data ontsluit weet ik niet, o.a Russische statistieken inderdaad. Maar de ontwikkeling (opgaande lijn) is al ingezet sinds de 00. Nu zou het ineens gelogen zijn omdat blijkt dat er helemaal geen crash gaande is.
Het enige wat je kan zien is dat de boel stagneert. Maar dat doet het hier ook.
Die Elvira Nabioellina doet het best goed voor Rusland.quote:Op zaterdag 8 november 2025 19:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe de wereldbank de data ontsluit weet ik niet, o.a Russische statistieken inderdaad. Maar de ontwikkeling (opgaande lijn) is al ingezet sinds de 00. Nu zou het ineens gelogen zijn omdat blijkt dat er helemaal geen crash gaande is.
verschil is dat het hier niet stagneert door een mislukte invasie van een veel kleiner buurland en de daarop volgende sanctiesquote:Op zaterdag 8 november 2025 19:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ze moeten wel.quote:Op zaterdag 8 november 2025 17:04 schreef Wantie het volgende:
[..]
Wereldbank gebruikt voor haar analyse de officiële cijfers van Rosstat...
Klopt, maar dat kleurt de cijfers.quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ze moeten wel.
Niks anders is beschikbaar.
Ben je eigenlijk ondertussen er van overtuigd dat Rusland Oekraïense kinderen ontvoerd (heeft) of geloof je onomstreden bronnen alleen als het je goed uitkomt?quote:Op zaterdag 8 november 2025 18:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vraag ik mij ook wel eens af. Levert mij alleen maar gezeik op. Maar ik vind het gewoon te leuk én de desinformatie over Rusland wil ik gewoon bestrijden.
geloof jij die flauwekul allemaal dan?quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:56 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk ondertussen er van overtuigd dat Rusland Oekraïense kinderen ontvoerd (heeft) of geloof je onomstreden bronnen alleen als het je goed uitkomt?
Mooi, kunnen ze gaan klagen bij hun grote leider.quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:43 schreef Scjvb het volgende:
Russen doodsbang voor Tomahawks uit Oekraïne: hun luchtafweer bleek eerder niet in staat ze te stoppen
https://www.telegraaf.nl/(...)oppen/101698167.html
Valt hier best wat bij voor te stellen en voor te zeggen. Als aan deze oorlog onschuldig Russisch burger (vrouwen en kinderen/bejaarden) zal eenieder zich hierdoor niet veilig wanen aldaar.
Begrijp uw punt. Was het allemaal maar zo eenvoudig.quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:46 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Mooi, kunnen ze gaan klagen bij hun grote leider.
Dat is het.quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:56 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Begrijp uw punt. Was het allemaal maar zo eenvoudig.
Mooi, zo veel mogelijk Tomahawks naar Oekraïne.quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:43 schreef Scjvb het volgende:
Russen doodsbang voor Tomahawks uit Oekraïne: hun luchtafweer bleek eerder niet in staat ze te stoppen
Valt hier best wat bij voor te stellen en voor te zeggen. Als aan deze oorlog onschuldig Russisch burger (vrouwen en kinderen/bejaarden) zal eenieder zich hierdoor niet veilig wanen aldaar.
Zou Poetin zelf gaarne willen vragen z'n troepen daar terug te trekken, en het hem vervolgens ook zien doen.quote:
Daarom hebben de inwoners van rusland ook een schone taak om hier wat aan te doen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 22:07 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Zou Poetin zelf gaarne willen vragen z'n troepen daar terug te trekken, en het hem vervolgens ook zien doen.
Maar ja, paranoïde rusland zag helaas redenen om preventief te handelen vanwege toenemende invloeden vanuit het westen.
En elke raket die Rusland naar Venezuela stuurt komt niet meer terecht op Oekraïne...quote:Op zaterdag 8 november 2025 22:09 schreef cosmosis het volgende:
Dat Rusland dreigt om Venezuela te helpen met lange afstands wapens snap ik echt niet, dat is toch een vrijwaring voor Trump om veel meer support aan Oekraine te gaan bieden? Kom maar op met de Tomahawks....
De oorlog in Oekraïne zorgt er ook hier voor dat de economie tegenvalt. Dat het hier tegenvalt komt -inderdaad- niet alleen door de invasie. Er zijn hier onderliggende problemen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
verschil is dat het hier niet stagneert door een mislukte invasie van een veel kleiner buurland en de daarop volgende sancties
Nooit ontkend. Overigens geldt ook andersom: de Russische economie veel groter zijn als ze in 2014 en 2022 geen oorlog begonnen waren.quote:doen alsof dat niet gebeurt is eigenaardig
Nee ben ik niet van overtuigd. Ik denk wel dat er Oekraïense kinderen in Rusland verblijven omdat die achter zijn gelaten. Ik ga er niet in mee dat de Russen op "kinderjacht" zijn gegaan in Oekraiene. Het wordt wederom een semantische discussie over wanneer je spreekt over ontvoering en wanneer je spreekt over evacuatie. Anyway, die kinderen moeten natuurlijk herenigd worden met hun ouders oid.quote:Op zaterdag 8 november 2025 20:56 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk ondertussen er van overtuigd dat Rusland Oekraïense kinderen ontvoerd (heeft) of geloof je onomstreden bronnen alleen als het je goed uitkomt?
Dat is een risico inderdaad. Dat zullen de Amerikanen dus ook niet toestaan.quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:43 schreef Scjvb het volgende:
Ik heb nog nooit iemand dat zien stellen.quote:Op zaterdag 8 november 2025 23:09 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ga er niet in mee dat de Russen op "kinderjacht" zijn gegaan in Oekraiene.
Wel een beetje klok-klepel verhaal in dat artikel.quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:43 schreef Scjvb het volgende:
Want?quote:Op zaterdag 8 november 2025 23:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wel een beetje klok-klepel verhaal in dat artikel.
Het is nogal een semantische discussie waarom de Russen kinderen meenemen uit Rusland. Punt is dat elk kind dat uit Oekraïne meegenomen wordt naar Rusland om daar geïndoctrineerd te worden met Russische denkwijzen en patronen per definitie fout is.quote:Op zaterdag 8 november 2025 23:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee ben ik niet van overtuigd. Ik denk wel dat er Oekraïense kinderen in Rusland verblijven omdat die achter zijn gelaten. Ik ga er niet in mee dat de Russen op "kinderjacht" zijn gegaan in Oekraiene. Het wordt wederom een semantische discussie over wanneer je spreekt over ontvoering en wanneer je spreekt over evacuatie. Anyway, die kinderen moeten natuurlijk herenigd worden met hun ouders oid.
het is hoe dan ook een misdaadquote:Op zaterdag 8 november 2025 23:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee ben ik niet van overtuigd. Ik denk wel dat er Oekraïense kinderen in Rusland verblijven omdat die achter zijn gelaten. Ik ga er niet in mee dat de Russen op "kinderjacht" zijn gegaan in Oekraiene. Het wordt wederom een semantische discussie over wanneer je spreekt over ontvoering en wanneer je spreekt over evacuatie. Anyway, die kinderen moeten natuurlijk herenigd worden met hun ouders oid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |