quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Puuselenquote:
Fijne avondquote:
Jij mag hem hebben, heb de afspraak met mezelf gemaakt om geen mensen met te grote rugzakjes te daten.quote:
Daar ben ik onlangs aan begonnen. Ik weet nog niet of ik het matig of wel oké vind.quote:
Welk seizoen? Het duurt even voordat het echt op gang komt.quote:Op woensdag 5 november 2025 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar ben ik onlangs aan begonnen. Ik weet nog niet of ik het matig of wel oké vind.
Seizoen 2 E2 net begonnenquote:Op woensdag 5 november 2025 19:31 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Welk seizoen? Het duurt even voordat het echt op gang komt.
Vrij matigquote:Op woensdag 5 november 2025 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar ben ik onlangs aan begonnen. Ik weet nog niet of ik het matig of wel oké vind.
Seinfeldgodenquote:Op woensdag 5 november 2025 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Soms zie je het wel aan de buitenkant iddquote:Op woensdag 5 november 2025 19:32 schreef Evangelion het volgende:
Ik heb een bi borderline achternicht die op deze twee lijkt btw
Ik noteerquote:
Die lijkt nog wel sympathiek. Die met die tanden is gestoord.quote:Op woensdag 5 november 2025 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
Oudere voetballer heeft wel een vrolijke glimlach
Komen beide vriendelijk over verder, maar wel ver van gemiddeld.quote:Op woensdag 5 november 2025 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
Oudere voetballer heeft wel een vrolijke glimlach
"Al mijn hele leven single!"quote:Op woensdag 5 november 2025 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
Tienerdate komt voor de 3 minuten op tv
Indierockquote:Op woensdag 5 november 2025 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Mees heeft nu 3x verteld dat ze muzikant is
Meestal doen try-hard mannen dat op datequote:Op woensdag 5 november 2025 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Op driekwartsmaat?quote:Op woensdag 5 november 2025 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
Patient zero?quote:Op woensdag 5 november 2025 19:38 schreef Sapstengel het volgende:
Hey dit is een Gen Z lijstje, je bent 36.
503 hi ha hoquote:Op woensdag 5 november 2025 19:38 schreef Joop_W het volgende:
Die heeft meer angsten dan de gemiddelde Fok!ker.
Wat zijn jullie angsten?
quote:
Roan?quote:Op woensdag 5 november 2025 19:39 schreef DKUp het volgende:
DIE JONGEN DIE DAAR ZIT VOLG IK OP TIKTOK
Heb jij ook zo'n kapsel?quote:Op woensdag 5 november 2025 19:39 schreef DKUp het volgende:
DIE JONGEN DIE DAAR ZIT VOLG IK OP TIKTOK
Misschien moet ik repeterenquote:Op woensdag 5 november 2025 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
Na 3x muzikant nu even opnoemen dat je EP uit komt
Vermoeiende meid die mees
Idd Mees is ook al irritant.quote:Op woensdag 5 november 2025 19:41 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Die hele generatie is vervelend
De gesloten inrichting levert weer.quote:
Een keer niet erg, maar als je dit elke week krijgt…quote:Op woensdag 5 november 2025 19:44 schreef DKUp het volgende:
Heel het concept van het programma klopt al niet meer.
Hij had haar een mail gestuurd? Of aan de redactie? Ik snapte het niet helemaal.quote:Op woensdag 5 november 2025 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
Dus hij vraagt om iemand en zegt te hopen dat die persoon komt
En die persoon komt dus
Oh oke
Ze doen constant de oproepen.quote:Op woensdag 5 november 2025 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een keer niet erg, maar als je dit elke week krijgt…
Frank Rijkaard heeft hem nog in zijn nek gespuugdquote:Op woensdag 5 november 2025 19:45 schreef RipCity het volgende:
Gast lijkt op onze ouders uit jaren 50
Hij gaat zo tijdens de date van tafel snuiven. Genot.quote:Op woensdag 5 november 2025 19:45 schreef NoCigar het volgende:
Net zo hip als een lid van Goldband. Pijnlijk.
Zou denken dat je dan een mail adres krijgt om in contact te komen, maar je moet gewoon ook komen dan.quote:
Dit is toch verre van een Anne Fleurquote:Op woensdag 5 november 2025 19:46 schreef Evangelion het volgende:
Als Haagse Sjonnie met een Amsterdamse Anne Fleur op date willen
Oh laat maarquote:Op woensdag 5 november 2025 19:47 schreef Evangelion het volgende:
Dominantie turn off
Ze leken me wel BDSM types
Ik dacht dat hij de wens aan het programma had doorgegeven maar heb het misschien ook niet goed gehoord.quote:Op woensdag 5 november 2025 19:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij had haar een mail gestuurd? Of aan de redactie? Ik snapte het niet helemaal.
Op de WC en dat dat dan gefilmd wordt.quote:Op woensdag 5 november 2025 19:46 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hij gaat zo tijdens de date van tafel snuiven. Genot.
Ik kon geen typische Amsterdamse naam bedenken a la Haagse Sjonniequote:Op woensdag 5 november 2025 19:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit is toch verre van een Anne Fleur
Vermoeiende mees weerquote:
Ja, dat idd, maar zij had het ook over een persoonlijke mail.quote:Op woensdag 5 november 2025 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij de wens aan het programma had doorgegeven maar heb het misschien ook niet goed gehoord.
Wel mooi naar buiten gekruldquote:Op woensdag 5 november 2025 19:50 schreef NoCigar het volgende:
Goddomme, dat kapsel. Arnie on speed.
Ik in principe ook niet, maar ik wil op basis van uiterlijk wel regelmatig een uitzondering maken.quote:Op woensdag 5 november 2025 19:53 schreef Bugno3 het volgende:
Brasil-actik heb echt niks met Brazilianen.
We zijn hier tegen racismequote:Op woensdag 5 november 2025 19:53 schreef Bugno3 het volgende:
Brasil-actik heb echt niks met Brazilianen.
Positieve discriminatiequote:Op woensdag 5 november 2025 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik in principe ook niet, maar ik wil op basis van uiterlijk wel regelmatig een uitzondering maken.
20:00?quote:Op woensdag 5 november 2025 19:54 schreef Dutch_view het volgende:
Waar blijven de hysterische HAAIS?
Nu klink je net als mensen hier die roepen dat vrolijke kandidaten in FD nep en vermoeiend zijnquote:Op woensdag 5 november 2025 19:54 schreef Bugno3 het volgende:
Brazilianen hebben echt het idee dat ze het concept "levensvreugde" hebben uitgevonden. Vervolgens leven ze hun hele leven lang een act en acteren ze de Braziliaan. Dodelijk vermoeiend.
Daar ben ik volkomen ok mee.quote:Op woensdag 5 november 2025 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nu klink je net als mensen hier die roepen dat vrolijke kandidaten in FD nep en vermoeiend zijn
U vraagt, FD levert!quote:Op woensdag 5 november 2025 19:54 schreef Dutch_view het volgende:
Waar blijven de hysterische HAAIS?
Fitness hype. Combinatie van fitness en hardlopen in een loods. Het nieuwe crossfit.quote:Op woensdag 5 november 2025 20:00 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is een hyrox ofzo, een of andere tiktok trend?
Lara ziet er leuk uit, maar komt soms wel wat oppervlakkig over. Iedereen heeft toch wel hobby's?quote:Op woensdag 5 november 2025 20:00 schreef Bugno3 het volgende:
OHH WAT VRIJGEVOCHTEN, JIJ BREIT!! WAT GOED VAN JE DAT JE DAT GEWOON DURFT TE ZEGGEN
Ik moest echt 5 minuten heel hard nadenken aan welke cartoon figuur hij me deed denken.quote:Op woensdag 5 november 2025 20:05 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ergens vind ik het supereg dat ik dit gelijk herken.
Eerder goedbedoeld dat het jammer is voor hemquote:Op woensdag 5 november 2025 20:11 schreef Joop_W het volgende:
Boos dat hij zijn ex niet bezwangerd heeft..
Ik overdrijf een beetje, maar echt gepast voelde het voor mij niet.quote:Op woensdag 5 november 2025 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eerder goedbedoeld dat het jammer is voor hem
Wel lekker VROLIJKquote:
Ze denkt dat ze iedereen kan krijgenquote:Op woensdag 5 november 2025 20:13 schreef Evangelion het volgende:
Die Braziliaanse is echt negatief.
Hij heeft een kogel ontweken en heeft het niet eens in de gaten.quote:
quote:
Even nodig en daarna worden ze allemaal ontslagenquote:Op donderdag 6 november 2025 19:33 schreef Sapstengel het volgende:
Wel goed voor de banenmarkt, zo'n energietransitie.
Ja over bejaardengeurtjes gesproken, al die bejaarde vrouwen hebben zo'n zelfde bloemige parfum. Hoe gaat dat, ze lopen de Douglas in en zeggen "geef me de bejaardengeur" ofzo? Want het is echt zo'n kenmerkende parfum.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:37 schreef Dutch_view het volgende:
Bejaarden geurtjes. Mijn vader had vroeger altijd "Fresh-up"
Gewoon fabreze onder je oksel spuitenquote:Op donderdag 6 november 2025 19:37 schreef Dutch_view het volgende:
Bejaarden geurtjes. Mijn vader had vroeger altijd "Fresh-up"
Waar ruik je die dan? Als je met de oudjes leuke dingen doet?quote:Op donderdag 6 november 2025 19:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja over bejaardengeurtjes gesproken, al die bejaarde vrouwen hebben zo'n zelfde bloemige parfum. Hoe gaat dat, ze lopen de Douglas in en zeggen "geef me de bejaardengeur" ofzo? Want het is echt zo'n kenmerkende parfum.
Vaak op het winkelcentrum. Loopt er een oud vrouwtje voorbij en krijg je zo'n vlaag van ouderwetse parfum. Vroeger zelf in een winkel gewerkt, daar ook regelmatig gehad.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waar ruik je die dan? Als je met de oudjes leuke dingen doet?
Donatie vereist inderdaad.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
Papa heeft een derde leg
Anders kan hij geen veel jongere Frau krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |