Een beetje Down-Underquote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:20 schreef KvanG het volgende:
[..]
Jij woont in Australië? Of ergens anders Down-Under?
nee ik zeg meestal ta-too-aa-geeequote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:37 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ah, dus daarom spreek jij het ook als ta-toe uit?
Thans de enige juiste versiequote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:41 schreef Mikeytt het volgende:
Taa-Too is de juiste uitspraak. Mensen die tattoe zeggen
Zoveel inkt is er niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:54 schreef FlippingCoin het volgende:
ik ga een tattoo van frans timmermans op mijn rug laten zetten
wel van toen die nog dik was
[ afbeelding ]
Het is toch geen amerika dat je oo uitspreekt als uoequote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:03 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Thans de enige juiste versie
Taa-too
Zegt mr-ikverengelsbijnaallesquote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:02 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Het is toch geen amerika dat je oo uitspreekt als uoe
taa-toow-aaaa-geeequote:
mensen welke geen seriemoordenaar zijnquote:
Ik heb hier in de dagelijkse praktijk geen last van maar kan me voorstellen dat mensen het onjuist uitspreken ja.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:56 schreef MacorgaZ het volgende:
Wat is dat voor raar iets?
Het is in het Nederlands tatoeage, met een oe-klank. Als je dan kiest voor het Engelse tattoo, dan zeg je toch ook weer ta-toe in plaats van ta-tow?
Is dit Amsterdams accent? Of Haags? Of imbeciel?
Klacht: Rare uitspraak van tattoo
Anti-klacht: Ze zeggen gelukkig niet ta-tu zoals de ambulance
Ja dat is wel mooier.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:54 schreef FlippingCoin het volgende:
ik ga een tattoo van frans timmermans op mijn rug laten zetten
wel van toen die nog dik was
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |