Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik had deze TT en OPIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Bij prominent een 4,5 zitsquote:Op dinsdag 4 november 2025 15:06 schreef KoningWouter het volgende:
Leuke bank. Bij de Eijerkamp gekocht?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Of met je mijlpaalquote:Op dinsdag 4 november 2025 15:22 schreef StevenHyde het volgende:
Ik zou die halve spot met mijn benen opeisen![]()
Of met je halve kont die openstaatquote:Op dinsdag 4 november 2025 15:22 schreef StevenHyde het volgende:
Ik zou die halve spot met mijn benen opeisenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Zeg meisjequote:Op dinsdag 4 november 2025 15:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Of met je halve kont die openstaat![]()
Ik las dat je killstreak gestopt is door die raid. Klote wel.quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
vind het een solid 5/7 voor mezelf![]()
Hoi lilakquote:Op dinsdag 4 november 2025 15:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
vind het een solid 5/7 voor mezelf
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
KWquote:Op dinsdag 4 november 2025 15:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik las dat je killstreak gestopt is door die raid. Klote wel.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Januari pasquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik weet nu hoe Opstelten zou klinken als hij een jonge vrouw zou zijn door nieuw teamlidUw ADH vitamine Worst
Ik heb hem gekocht zodat ik er languit op kan liggen en er dan nog iemand naast kan zittenquote:Op dinsdag 4 november 2025 15:19 schreef JustinK het volgende:
Lekker met z'n vierenhalf op de bank zittenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben benieuwd hoe die klinktquote:Op dinsdag 4 november 2025 15:45 schreef hemarookworst het volgende:
Ik weet nu hoe Opstelten zou klinken als hij een jonge vrouw zou zijn door nieuw teamlid![]()
![]()
Ik had het echt niet verwacht, ze ziet er ook niet sloom uit maar praat wel heel sloomquote:
Uw ADH vitamine Worst
Hoe gaan we dat 3e Kerstdag dan doen?quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb hem gekocht zodat ik er languit op kan liggen en er dan nog iemand naast kan zitten![]()
![]()
Zie het al voor mequote:Op dinsdag 4 november 2025 15:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik had het echt niet verwacht, ze ziet er ook niet sloom uit maar praat wel heel sloom![]()
![]()
Lepels ben je toch gek op? Lepeltje lepeltje?quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hoe gaan we dat 3e Kerstdag dan doen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oeh jaquote:Op dinsdag 4 november 2025 15:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lepels ben je toch gek op? Lepeltje lepeltje?![]()
![]()
Maar we kunnen ook gewoon zitten, jij in de ene en ik in de andere hoekquote:
Heb ook nog een stoel waar je kan zitten of 6 stoelen bij de eethoekWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh genoeg keuzequote:Op dinsdag 4 november 2025 15:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar we kunnen ook gewoon zitten, jij in de ene en ik in de andere hoek
Heb ook nog een stoel waar je kan zitten of 6 stoelen bij de eethoek![]()
En anders hebben we het bed nog![]()
![]()
Heb ik er ook drie van een van 180 breed of een van 140 of een van 90quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh genoeg keuze![]()
En anders hebben we het bed nogWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat komt wel goed dusquote:Op dinsdag 4 november 2025 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik er ook drie van een van 180 breed of een van 140 of een van 90![]()
![]()
Zeker, dan heb ik ook nog een trippelstoel en een scootmobielquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker rondjes rijden op de scootquote:Op dinsdag 4 november 2025 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeker, dan heb ik ook nog een trippelstoel en een scootmobiel![]()
![]()
Vroem vroem, mag je hem gelijk opvoerenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wheelies erbijquote:Op dinsdag 4 november 2025 15:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
lekker driften en donuts draaien![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Goed om te wetenquote:Op dinsdag 4 november 2025 16:09 schreef DJMO het volgende:
https://www.dehavenloods.nl/lees/61513
@:hemarookworst![]()
![]()
Hij woont in die regio, dus ja.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
https://www.telegraaf.nl/(...)l&utm_campaign=share
Godsamme lazerus. Kan die advocaat aangeklaagd worden wegens nalatigheid oid?Ik heb er één en ik ben er trots op
ik ben er morgen weerquote:
O ja heb vanmorgen ook een nieuwe Iphone gekregen de 15 PRO max
Kon met die andere echt niet over weg, zien dat ik die verkopen kanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Welke dag is het morgen?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Toe maarquote:Op dinsdag 4 november 2025 16:13 schreef Dotteke het volgende:
O ja heb vanmorgen ook een nieuwe Iphone gekregen de 15 PRO max
Kon met die andere echt niet over weg, zien dat ik die verkopen kan
Iphone![]()
![]()
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Woensdag. En op welke dag bezoek ik altijd mijn zoon(s)??quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Man3quote:Op dinsdag 4 november 2025 16:16 schreef MooieTop6 het volgende:
Mijn werkgever vond dat ik aan de iPhone moest![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt hequote:
Ja lag vanmorgen op tafel hier, iemand heeft voor Sinterklaas gespeeldquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ikweetogquote:Op dinsdag 4 november 2025 16:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Woensdag. En op welke dag bezoek ik altijd mijn zoon(s)??![]()
Maar een meet met hema klinkt wel leuk![]()
![]()
Ik heb @hemarookworst al eens gemeet om kaartjes voor de Berlijnse metro over te nemen die hij niet gebruikt had.quote:Op dinsdag 4 november 2025 16:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ikweetog![]()
Maar een meet met hema klinkt wel leukIk heb er één en ik ben er trots op
Oh nice!quote:Op dinsdag 4 november 2025 16:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb @:hemarookworst al eens gemeet om kaartjes voor de Berlijnse metro over te nemen die hij niet gebruikt had.![]()
Man3. Jij weet echt niet wie ik allemaal irl ken of op WhatsApp of Facebook heb van FOK!quote:
Ik denk dat mijn telefoon bestand meer nummers van users kent dan familie leden
Mij nietquote:Op dinsdag 4 november 2025 16:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Man3. Jij weet echt niet wie ik allemaal irl ken of op WhatsApp of Facebook heb van FOK!
Ik denk dat mijn telefoon bestand meer nummers van users kent dan familie leden![]()
![]()
Je bent een van de weinige.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
ja was niet door de raid, was puur stom toevalquote:Op dinsdag 4 november 2025 15:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik las dat je killstreak gestopt is door die raid. Klote wel.
nog steeds kut
want als we oorlog in gaan dan ga ik sterven dus dan krijg ik m niet
tenzij we een deal krijgen
even kijken wat de looting geeft
ga nog maar een jump doenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Volgende week toch pas? Casuals manquote:Op dinsdag 4 november 2025 16:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja was niet door de raid, was puur stom toeval
nog steeds kut
want als we oorlog in gaan dan ga ik sterven dus dan krijg ik m niet
tenzij we een deal krijgen
even kijken wat de looting geeft
ga nog maar een jump doen
Ik ben 15 november uitgenodigd om de 80e verjaardag van m'n tante te komen vieren in numansdorp. Kut gehucht wat amper te bereiken is met het ov.quote:
Ik heb er al een tyfus hekel aan om braaf op te komen zitten en pootjes te geven, dus heb ik er maar een B&B aan vastgeplakt zodat Rob en ik met de auto kunnen, en er zelf ook nog wat plezier aan beleven
oh jaquote:Op dinsdag 4 november 2025 16:26 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Volgende week toch pas? Casuals man
dan meerdere jumps
ik vind e uitgeven aan attacks niet perse nuttig, ben al hoog level voor mijn rank vind ik
ik had een mooie streak na halloween daarom overwoog ik het door te zetten
zal tussen de jumps door nog wel wat mensen in elkaar meppen in het buitenland, die merit is ook nog een 22 te gaanHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Je moet het toch een beetje leuk makenquote:Op dinsdag 4 november 2025 16:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben 15 november uitgenodigd om de 80e verjaardag van m'n tante te komen vieren in numansdorp. Kut gehucht wat amper te bereiken is met het ov.
Ik heb er al een tyfus hekel aan om braaf op te komen zitten en pootjes te geven, dus heb ik er maar een B&B aan vastgeplakt zodat Rob en ik met de auto kunnen, en er zelf ook nog wat plezier aan beleven![]()
![]()
met bad?quote:Op dinsdag 4 november 2025 16:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben 15 november uitgenodigd om de 80e verjaardag van m'n tante te komen vieren in numansdorp. Kut gehucht wat amper te bereiken is met het ov.
Ik heb er al een tyfus hekel aan om braaf op te komen zitten en pootjes te geven, dus heb ik er maar een B&B aan vastgeplakt zodat Rob en ik met de auto kunnen, en er zelf ook nog wat plezier aan belevenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Punten pakken in DTS met lege quotes is niet meer toegestaan.
Bij overtreding volgt een waarschuwing; bij herhaling een vakantie van 3 dagen (zonder punten).
Discussie hierover is niet mogelijk. Dit is een mededeling.
Met vriendelijke groet,
De Directie.![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2025 16:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
woah vakantie zonder punten![]()
![]()
Nee, dat dan weer niet dit keer, maar voor 130 euro inclusief ontbijtgoed te doen. Compleet eigen appartement met kookgelegenheid. De schuur inn.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Oké, wat is daar zo grappig aan?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
De schuur? Slaap je soms tussen de koeien en schapen?quote:Op dinsdag 4 november 2025 16:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet dit keer, maar voor 130 euro inclusief ontbijtgoed te doen. Compleet eigen appartement met kookgelegenheid. De schuur inn.![]()
is toch hetzelfde als een smiley...quote:Op dinsdag 4 november 2025 16:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar wat als je een lege quote hebt die geen punten oplevert? Mag dat wel?![]()
Ja, is het ook. Maar kennelijk waren een aantal mensen woestboos geworden bij een aantal lege quotesquote:Op dinsdag 4 november 2025 16:36 schreef Zucht. het volgende:
[..]
is toch hetzelfde als een smiley...![]()
Goeiequote:Op dinsdag 4 november 2025 16:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar wat als je een lege quote hebt die geen punten oplevert? Mag dat wel?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en een ezeltje <3quote:Op dinsdag 4 november 2025 16:36 schreef devzero het volgende:
[..]
De schuur? Slaap je soms tussen de koeien en schapen?
Sow jij durftquote:
Sint @Rob en wandelpiet @DJMO?quote:Op dinsdag 4 november 2025 16:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
volgende maand pas he
eerst sinterklaas
quote:
Wat staat daar danquote:Op dinsdag 4 november 2025 16:54 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Je was te snel![]()
ONZ / [ONZ FB #524] ONZ is een vrijbrief om onzin te posten
quote:Op dinsdag 4 november 2025 16:53 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
ONZ / [ONZ FB #524] ONZ is een vrijbrief om onzin te posten
quote:» Er is al 73 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
Waar gaat dit over?quote:
Dat kan scherperquote:
is ie op vakantie?quote:Op dinsdag 4 november 2025 16:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik mis Fresh, die zou nu vast dit posten
Bekijk deze YouTube-video
zo laat nog?quote:Op dinsdag 4 november 2025 17:19 schreef StevenHyde het volgende:
Zodadelijk bloed doneren, maar denk dat ik na die prik in slaap val in de stoel
Geen slet deze keer ?quote:
Yepquote:Op dinsdag 4 november 2025 17:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
seconden ging het om, seconden
Gad-verrrrquote:Op dinsdag 4 november 2025 17:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zag vandaag een slijmtaart
Jullie moeten echt op roadtourquote:
Even muziek hardquote:
Wel op Netflix dan hèquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |