Goed om te wetenquote:Op dinsdag 4 november 2025 16:09 schreef DJMO het volgende:
https://www.dehavenloods.nl/lees/61513
@:hemarookworst
Hij woont in die regio, dus ja.quote:
ik ben er morgen weerquote:
Welke dag is het morgen?quote:
Toe maarquote:Op dinsdag 4 november 2025 16:13 schreef Dotteke het volgende:
O ja heb vanmorgen ook een nieuwe Iphone gekregen de 15 PRO max
Kon met die andere echt niet over weg, zien dat ik die verkopen kan
Woensdag. En op welke dag bezoek ik altijd mijn zoon(s)??quote:
Man3quote:Op dinsdag 4 november 2025 16:16 schreef MooieTop6 het volgende:
Mijn werkgever vond dat ik aan de iPhone moest![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt hequote:
Ja lag vanmorgen op tafel hier, iemand heeft voor Sinterklaas gespeeldquote:
Ikweetogquote:Op dinsdag 4 november 2025 16:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Woensdag. En op welke dag bezoek ik altijd mijn zoon(s)??
Ik heb @hemarookworst al eens gemeet om kaartjes voor de Berlijnse metro over te nemen die hij niet gebruikt had.quote:Op dinsdag 4 november 2025 16:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ikweetog![]()
Maar een meet met hema klinkt wel leuk
Oh nice!quote:Op dinsdag 4 november 2025 16:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb @:hemarookworst al eens gemeet om kaartjes voor de Berlijnse metro over te nemen die hij niet gebruikt had.
Man3. Jij weet echt niet wie ik allemaal irl ken of op WhatsApp of Facebook heb van FOK!quote:
Mij nietquote:Op dinsdag 4 november 2025 16:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Man3. Jij weet echt niet wie ik allemaal irl ken of op WhatsApp of Facebook heb van FOK!
Ik denk dat mijn telefoon bestand meer nummers van users kent dan familie leden
Je bent een van de weinige.quote:
ja was niet door de raid, was puur stom toevalquote:Op dinsdag 4 november 2025 15:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik las dat je killstreak gestopt is door die raid. Klote wel.
Volgende week toch pas? Casuals manquote:Op dinsdag 4 november 2025 16:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja was niet door de raid, was puur stom toeval
nog steeds kut
want als we oorlog in gaan dan ga ik sterven dus dan krijg ik m niet
tenzij we een deal krijgen
even kijken wat de looting geeft
ga nog maar een jump doen
Ik ben 15 november uitgenodigd om de 80e verjaardag van m'n tante te komen vieren in numansdorp. Kut gehucht wat amper te bereiken is met het ov.quote:
oh jaquote:Op dinsdag 4 november 2025 16:26 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Volgende week toch pas? Casuals man
Je moet het toch een beetje leuk makenquote:Op dinsdag 4 november 2025 16:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben 15 november uitgenodigd om de 80e verjaardag van m'n tante te komen vieren in numansdorp. Kut gehucht wat amper te bereiken is met het ov.
Ik heb er al een tyfus hekel aan om braaf op te komen zitten en pootjes te geven, dus heb ik er maar een B&B aan vastgeplakt zodat Rob en ik met de auto kunnen, en er zelf ook nog wat plezier aan beleven
met bad?quote:Op dinsdag 4 november 2025 16:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben 15 november uitgenodigd om de 80e verjaardag van m'n tante te komen vieren in numansdorp. Kut gehucht wat amper te bereiken is met het ov.
Ik heb er al een tyfus hekel aan om braaf op te komen zitten en pootjes te geven, dus heb ik er maar een B&B aan vastgeplakt zodat Rob en ik met de auto kunnen, en er zelf ook nog wat plezier aan beleven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |