Hoi lilakquote:Op dinsdag 4 november 2025 15:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
vind het een solid 5/7 voor mezelf
KWquote:Op dinsdag 4 november 2025 15:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik las dat je killstreak gestopt is door die raid. Klote wel.
Januari pasquote:
Ik heb hem gekocht zodat ik er languit op kan liggen en er dan nog iemand naast kan zittenquote:Op dinsdag 4 november 2025 15:19 schreef JustinK het volgende:
Lekker met z'n vierenhalf op de bank zitten
Ben benieuwd hoe die klinktquote:Op dinsdag 4 november 2025 15:45 schreef hemarookworst het volgende:
Ik weet nu hoe Opstelten zou klinken als hij een jonge vrouw zou zijn door nieuw teamlid
Ik had het echt niet verwacht, ze ziet er ook niet sloom uit maar praat wel heel sloomquote:
Hoe gaan we dat 3e Kerstdag dan doen?quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb hem gekocht zodat ik er languit op kan liggen en er dan nog iemand naast kan zitten
Zie het al voor mequote:Op dinsdag 4 november 2025 15:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik had het echt niet verwacht, ze ziet er ook niet sloom uit maar praat wel heel sloom
Lepels ben je toch gek op? Lepeltje lepeltje?quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hoe gaan we dat 3e Kerstdag dan doen?
Oeh jaquote:Op dinsdag 4 november 2025 15:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lepels ben je toch gek op? Lepeltje lepeltje?
Maar we kunnen ook gewoon zitten, jij in de ene en ik in de andere hoekquote:
Oh genoeg keuzequote:Op dinsdag 4 november 2025 15:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar we kunnen ook gewoon zitten, jij in de ene en ik in de andere hoek
Heb ook nog een stoel waar je kan zitten of 6 stoelen bij de eethoek
Heb ik er ook drie van een van 180 breed of een van 140 of een van 90quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh genoeg keuze![]()
En anders hebben we het bed nog
Dat komt wel goed dusquote:Op dinsdag 4 november 2025 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik er ook drie van een van 180 breed of een van 140 of een van 90
Zeker, dan heb ik ook nog een trippelstoel en een scootmobielquote:
Lekker rondjes rijden op de scootquote:Op dinsdag 4 november 2025 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeker, dan heb ik ook nog een trippelstoel en een scootmobiel
Vroem vroem, mag je hem gelijk opvoerenquote:
Wheelies erbijquote:Op dinsdag 4 november 2025 15:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
lekker driften en donuts draaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |