Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik had deze TT en OPIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Bij prominent een 4,5 zitsquote:Op dinsdag 4 november 2025 15:06 schreef KoningWouter het volgende:
Leuke bank. Bij de Eijerkamp gekocht?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Of met je mijlpaalquote:Op dinsdag 4 november 2025 15:22 schreef StevenHyde het volgende:
Ik zou die halve spot met mijn benen opeisen![]()
Of met je halve kont die openstaatquote:Op dinsdag 4 november 2025 15:22 schreef StevenHyde het volgende:
Ik zou die halve spot met mijn benen opeisenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Zeg meisjequote:Op dinsdag 4 november 2025 15:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Of met je halve kont die openstaat![]()
Ik las dat je killstreak gestopt is door die raid. Klote wel.quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
vind het een solid 5/7 voor mezelf![]()
Hoi lilakquote:Op dinsdag 4 november 2025 15:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
vind het een solid 5/7 voor mezelf
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
KWquote:Op dinsdag 4 november 2025 15:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik las dat je killstreak gestopt is door die raid. Klote wel.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Januari pasquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik weet nu hoe Opstelten zou klinken als hij een jonge vrouw zou zijn door nieuw teamlidUw ADH vitamine Worst
Ik heb hem gekocht zodat ik er languit op kan liggen en er dan nog iemand naast kan zittenquote:Op dinsdag 4 november 2025 15:19 schreef JustinK het volgende:
Lekker met z'n vierenhalf op de bank zittenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben benieuwd hoe die klinktquote:Op dinsdag 4 november 2025 15:45 schreef hemarookworst het volgende:
Ik weet nu hoe Opstelten zou klinken als hij een jonge vrouw zou zijn door nieuw teamlid![]()
![]()
Ik had het echt niet verwacht, ze ziet er ook niet sloom uit maar praat wel heel sloomquote:
Uw ADH vitamine Worst
Hoe gaan we dat 3e Kerstdag dan doen?quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb hem gekocht zodat ik er languit op kan liggen en er dan nog iemand naast kan zitten![]()
![]()
Zie het al voor mequote:Op dinsdag 4 november 2025 15:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik had het echt niet verwacht, ze ziet er ook niet sloom uit maar praat wel heel sloom![]()
![]()
Lepels ben je toch gek op? Lepeltje lepeltje?quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hoe gaan we dat 3e Kerstdag dan doen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oeh jaquote:Op dinsdag 4 november 2025 15:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lepels ben je toch gek op? Lepeltje lepeltje?![]()
![]()
Maar we kunnen ook gewoon zitten, jij in de ene en ik in de andere hoekquote:
Heb ook nog een stoel waar je kan zitten of 6 stoelen bij de eethoekWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh genoeg keuzequote:Op dinsdag 4 november 2025 15:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar we kunnen ook gewoon zitten, jij in de ene en ik in de andere hoek
Heb ook nog een stoel waar je kan zitten of 6 stoelen bij de eethoek![]()
En anders hebben we het bed nog![]()
![]()
Heb ik er ook drie van een van 180 breed of een van 140 of een van 90quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh genoeg keuze![]()
En anders hebben we het bed nogWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat komt wel goed dusquote:Op dinsdag 4 november 2025 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik er ook drie van een van 180 breed of een van 140 of een van 90![]()
![]()
Zeker, dan heb ik ook nog een trippelstoel en een scootmobielquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker rondjes rijden op de scootquote:Op dinsdag 4 november 2025 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeker, dan heb ik ook nog een trippelstoel en een scootmobiel![]()
![]()
Vroem vroem, mag je hem gelijk opvoerenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wheelies erbijquote:Op dinsdag 4 november 2025 15:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
lekker driften en donuts draaien
Forum Opties Forumhop: Hop naar: