Op vrijdag 29 augustus 2025 20:19 schreef Bargehassus het volgende:
Dit dus!quote:Op dinsdag 4 november 2025 06:04 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Tijd voor een nieuw topic - doen we dubbele punten zoals in de OP staat?
Opeth inderdaad en Ned's Atomic Dustbin.quote:
So far so good.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:28 schreef Berkery het volgende:
Ik doe wel een voorzet:
The Godfather - Francis Ford Coppola
Batman (met Christian Bale) - Christopher Nolan
Spider-Man (met Toby Maguire)
Lord of the Rings - Peter Jackson
Back to the Future
Before (Sunrise, Sunset, Midnight)
Dollarstrilogie - Sergio Leone
The Hangover
Star Wars (Episode 1, 2 en 3) - George Lucas
Rush Hour
Klopt als een bus. Alleen Rush Hour nog.quote:Op vrijdag 7 november 2025 11:17 schreef pipster het volgende:
Spider-Man (met Toby Maguire) - Sam Raimi
Back to the Future - Robert Zemickis
Before (Sunrise, Sunset, Midnight) - Richard Linklater
The Hangover - Tod Phillips
Rush Hour -
Bret ratquote:Op zaterdag 8 november 2025 23:00 schreef FireFox1 het volgende:
Kom op mensen nog één. Best een bekende regisseur.
Achternaam klinkt als:
[ afbeelding ]
Bijnaquote:
quote:
quote:
quote:Diegene met alle trilogieen + de regisseurs in één post, krijgt 2 punten.
Zo!quote:Op dinsdag 11 november 2025 05:41 schreef mitt het volgende:
Spider-Man (met Toby Maguire) - Sam Raimi
Back to the Future - Robert Zemickis
Before (Sunrise, Sunset, Midnight) - Richard Linklater
The Hangover - Tod Phillips
Rush Hour - Brett Ratner
Zo?
Standquote:Op woensdag 12 november 2025 07:57 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Gandalf
Gimli
Aragorn
Legolas
Merry
Pippin
Frodo
Sam
Boromir
Zekerquote:
YES!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Dat klopt. Vecna heet ie.quote:Op maandag 24 november 2025 19:12 schreef DTF het volgende:
Gezien, maar ik weet het niet meer.
Stranger Things?
Ik heb bijna alle diensten. Disney+, HBO, Videoland, Ziggo GO en F1TV.quote:Op maandag 24 november 2025 19:24 schreef DTF het volgende:
We wisselen van streamingsdiensten.
Nu HBO Max en Dinsey aanstaan.
Denk dat Netflix pas weer januari wordt voor ons.
Geen idee, gok op Jamaicaquote:Op maandag 24 november 2025 19:25 schreef DTF het volgende:
Waar in de wereld wordt je begroet met "Ey up" als je iemand tegenkomt op straat?
Groningen?quote:Op maandag 24 november 2025 19:25 schreef DTF het volgende:
Waar in de wereld wordt je begroet met "Ey up" als je iemand tegenkomt op straat?
Yorkshire is goed.quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:18 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Oh, Sir Patrick Stewart komt oorspronkelijk uit Yorkshire (omgeving). Heb zijn biografie een tijd terug gelezen. Machtig interessante man, zou hem graag een keer persoonlijk ontmoeten
Sir Patrick Stewart en Sir Ian McKellen samen in één ruimtequote:Op dinsdag 25 november 2025 19:18 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Oh, Sir Patrick Stewart komt oorspronkelijk uit Yorkshire (omgeving). Heb zijn biografie een tijd terug gelezen. Machtig interessante man, zou hem graag een keer persoonlijk ontmoeten
Eerste ingeving: Crimson And Clover van Joan Jet And The Blackhearts.quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:44 schreef Starflyer het volgende:
Billy Idol scoorde in 1987 een nummer 1 hit in de Billboard Hot 100 met een cover van Tommy James and the Shondells, Mony Mony, en stootte daarmee een cover van diezelfde band van de eerste plaats. Welk nummer van wie?
Die stond in 1982 in de Billboard Hot 100.quote:Op zaterdag 29 november 2025 00:00 schreef Burnett het volgende:
[..]
Eerste ingeving: Crimson And Clover van Joan Jet And The Blackhearts.
I think we're alone now, van Tiffany.quote:Op vrijdag 28 november 2025 21:44 schreef Starflyer het volgende:
Billy Idol scoorde in 1987 een nummer 1 hit in de Billboard Hot 100 met een cover van Tommy James and the Shondells, Mony Mony, en stootte daarmee een cover van diezelfde band van de eerste plaats. Welk nummer van wie?
quote:Op zaterdag 29 november 2025 10:50 schreef Berkery het volgende:
[..]
I think we're alone now, van Tiffany.
Warm, maar nee.quote:
Dan zal het aan de Houtribdijk zijn!quote:Op dinsdag 2 december 2025 07:19 schreef Berkery het volgende:
Het ligt tussen Noord-Holland en Flevoland in.
Stand 3380quote:Op dinsdag 2 december 2025 08:19 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dan zal het aan de Houtribdijk zijn!
Dat is de derde.quote:Op dinsdag 2 december 2025 15:25 schreef pipster het volgende:
Tiberius? Volgens mij was Julius Ceasar geen keizer.
Ik weet het zeker.quote:
quote:
quote:
Ik gril er nog van, ondanks dat ze gestopt zijn :pquote:
Gerdquote:
Groen en geel?quote:
Correct!quote:
Heel mooi begin van het rijtjequote:Op donderdag 4 december 2025 14:56 schreef pipster het volgende:
Huddersfield Town
Everton?
Chelsea?
Brighton & Hove
Manchester City
Anders had je hem nooit goedgekeurd denk ik.quote:Op donderdag 4 december 2025 15:18 schreef DTF het volgende:
[..]
Heel mooi begin van het rijtje
Stand 3380
FireFox1 4
mitt 2
DTF 10
Opzoeknaarvrienden 6
pipster 10
Starflyer 6
Berkery 2
Quyxz_ 4
A.f.Th. van der Heijdenquote:Op donderdag 4 december 2025 15:33 schreef pipster het volgende:
Wie schreef het boek "De slag om de Blauwbrug"?
quote:
quote:
Nope. Karel Martel was de opa van Karel de Grote, die beide dus onderdeel waren van dezelfde dynastie.quote:
Close enough, bij gebrek aan beter!quote:
Juist ende correct!quote:Op woensdag 10 december 2025 16:37 schreef pipster het volgende:
Ah naar de kerk in Antwerpen dan, Boromeus.
quote:
Yes!quote:
Zo was echt een gokjequote:Op donderdag 11 december 2025 16:58 schreef DTF het volgende:
[..]
Yes!
Stand 3380
FireFox1 4
mitt 6
DTF 12
Opzoeknaarvrienden 6
pipster 13
Starflyer 6
Berkery 2
Quyxz_ 6
Bargehassus 2
Ronnie Briggs was voor mij een "oh ja" geweest, die komt nog wel eens in het nieuws.quote:
Sean Connery en Donald Sutherlandquote:Op donderdag 11 december 2025 17:18 schreef mitt het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zijn de twee acteurs?
quote:Op vrijdag 12 december 2025 13:50 schreef Berkery het volgende:
Ik zal ff quoten
[..]
Sean Connery en Donald Sutherland
Ander continent.quote:Op vrijdag 12 december 2025 21:13 schreef DTF het volgende:
Lunatic klinkt alsof het heel hoog en heel gevaarlijk is.
China en Pakistan?
quote:The incidents for which the building of the railway may be most noted are the killings of a number of construction workers in 1898, during the building of a bridge across theRiver. Hunting mainly at night, a pair of maneless male lions stalked and killed at least 28 Indian and African workers – although some accounts put the number of victims as high as 135.
Nee, maar nu wel het goede continent.quote:Op zaterdag 13 december 2025 12:21 schreef Quyxz_ het volgende:
Zambia - Zimbabwe, brug over de Zambezi?
Stand 3380quote:
Was dat Ali Chemicali?quote:Op zondag 14 december 2025 22:24 schreef Quyxz_ het volgende:
Dat kostte wat moeite. Tanzania was mijn laatste optie geweest.
Onder welke naam is de oorlogsmisdadiger bekend die op 25 januari 2010 geëxecuteerd is, nadat hij veroordeeld was voor de gifgasaanval op de Koerdische plaats Halabja?
Zeker. Goed geredeneerd.quote:
Zeker Muhammad Saeed al-Sahhafquote:Op dinsdag 16 december 2025 06:50 schreef Starflyer het volgende:
Volgens mij is dit de voormalige minister van Irak die tijdens de tweede Golfoorlog stond te vertellen dat er niets aan de hand was en dat Irak aan de winnende hand was terwijl de Amerikanen al in Bagdad waren.
Dit was Stormin' Norman inderdaad.quote:
Iets verder naar het zuiden.quote:
De lub komt als een kerstcadeau tevoorschijn!quote:Op donderdag 25 december 2025 00:43 schreef lubje25 het volgende:
Turkije maar de plaats... Alanya. Vast niet goed maar handig met de stoomboot misschien.🤪
quote:Op dinsdag 31 december 2024 13:05 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Een toevallige terugkeer of een regelmatig terugkerend voorkomen?
Yes!quote:Op donderdag 25 december 2025 07:34 schreef marcel.de het volgende:
Mira of Myra. Agios Nikolaos, de griek die in Turkije (klein Azie) goede dingen deed
Toch?
Wat is je vraag?quote:
Applaus voor degene die hier iets mee kanquote:Op maandag 29 december 2025 17:57 schreef marcel.de het volgende:
Lange ruggengraat in het Italiaans en dan aan elkaar geschreven
Allemaal in gang gezet door Frank Farian. Je weet wel, de man die Bobby Farrell (Boney M) flink bedonderde.quote:
Stand 3380quote:
Nice! Ik heb bier in de winkel met die smaak.quote:
Ik heb hier nog een 35 creme de pastel de Nata staan.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:44 schreef DTF het volgende:
[..]
Nice! Ik heb bier in de winkel met die smaak.
Misschien dat ik hem vanavond ga drinken.
Stand 3380
FireFox1 4
mitt 6
DTF 16
Opzoeknaarvrienden 8
pipster 14
Starflyer 10
Berkery 4
Quyxz_ 8
Bargehassus 2
slaveloos 2
marcel.de 2
quote:
Dat lijkt mij goedquote:
quote:
Jens Weissflogquote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:39 schreef DTF het volgende:
Wie was de eerste schansspringer die alle 4 de wedstrijden van het vierschansentoernooi wist te winnen?
(alle 4 in hetzelfde toernooi dus)
Vrijgesprokenquote:Op zondag 11 januari 2026 00:01 schreef Burnett het volgende:
[..]
Ze had iemand vermoord..., naam is mij ontschoten.
Na Jens Weisflog 1 van de weinige andere schansspringers die ik ken.quote:
Is het geen dubbele punten topic?quote:Op zaterdag 10 januari 2026 12:39 schreef DTF het volgende:
Stand 3380
FireFox1 4
mitt 8
DTF 17
Opzoeknaarvrienden 8
pipster 16
Starflyer 10
Berkery 4
Quyxz_ 8
Bargehassus 2
slaveloos 2
marcel.de 2
Jazeker!quote:Op zondag 11 januari 2026 20:39 schreef DTF het volgende:
[..]
Is het geen dubbele punten topic?
Dan zou ik 18 punten moeten hebben ipv 17?
Stand 3380quote:
Helemaal goed.quote:Op maandag 12 januari 2026 22:19 schreef Starflyer het volgende:
Een F40?
Lijkt wel wat op het model dat ik heb staan.
Je zat in de goede richting te denkenquote:Op maandag 12 januari 2026 22:10 schreef Bargehassus het volgende:
Gelet op het dashboard en de stoelen gok ik op een '70er jaren model. Alleen lijkt het dat die rechter buitenspiegel daar niet bij klopt
En gezien de vrij spartaanse uitrusting en de vormgeving van de voetenbakken (best een rara scheve rijpositie heb je trouwens) gok ik op een extra sportieve uitvoering of basis voor een race/tour auto.
Kan daar nog even geen model bij plaatsen maar komt me wel enigszins bekend voor.
Correct!quote:Op dinsdag 13 januari 2026 19:57 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Video killed the Radio Star
Nine inch nails/ Trent Reznorquote:Op dinsdag 13 januari 2026 20:40 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Dan blijf ik nog even bij de muziek:
Welke "band" componeerde de soundtrack voor de film Tron: Legacy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |