YES!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Dat klopt. Vecna heet ie.quote:Op maandag 24 november 2025 19:12 schreef DTF het volgende:
Gezien, maar ik weet het niet meer.
Stranger Things?
Ik heb bijna alle diensten. Disney+, HBO, Videoland, Ziggo GO en F1TV.quote:Op maandag 24 november 2025 19:24 schreef DTF het volgende:
We wisselen van streamingsdiensten.
Nu HBO Max en Dinsey aanstaan.
Denk dat Netflix pas weer januari wordt voor ons.
Geen idee, gok op Jamaicaquote:Op maandag 24 november 2025 19:25 schreef DTF het volgende:
Waar in de wereld wordt je begroet met "Ey up" als je iemand tegenkomt op straat?
Groningen?quote:Op maandag 24 november 2025 19:25 schreef DTF het volgende:
Waar in de wereld wordt je begroet met "Ey up" als je iemand tegenkomt op straat?
Yorkshire is goed.quote:Op dinsdag 25 november 2025 19:18 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Oh, Sir Patrick Stewart komt oorspronkelijk uit Yorkshire (omgeving). Heb zijn biografie een tijd terug gelezen. Machtig interessante man, zou hem graag een keer persoonlijk ontmoeten
Sir Patrick Stewart en Sir Ian McKellen samen in één ruimtequote:Op dinsdag 25 november 2025 19:18 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Oh, Sir Patrick Stewart komt oorspronkelijk uit Yorkshire (omgeving). Heb zijn biografie een tijd terug gelezen. Machtig interessante man, zou hem graag een keer persoonlijk ontmoeten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |