Maar volgens mij is hij ook heel vaak dronken. De manier waarop hij voor de aankondiging op zijn stoel zat te wiegen.. Groenteboertje zat hem ook voortdurend in de zeik te nemen en Harry had het niet door en dacht dat ze in zijn straatje zaten.quote:Op maandag 3 november 2025 22:43 schreef golfer het volgende:
Harry was niet dronken. Hij praat en doet altijd zo.
Ik probeer erdoor te worstelen, maar inderdaad.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:51 schreef Ronaldussen het volgende:
Na amper 10 minuten uitgezet. Wat een irritant figuur, die Harry.
Ik vond het wel leuk om die drukke malloot naast de ietwat onsympathieke, droge Arnhem-freak te zien.quote:Op dinsdag 4 november 2025 23:19 schreef NoCigar het volgende:
Maar waarom zo'n idioot uitnodigen, betalen en regelen dat ie waarvandaan dan ook in de studio komt door twee mensen die bekend zijn geworden met het doorprikken van media-ego's? Al die kritische ironie is al lang een cynisch kunstje geworden dat verkoopt.
Was vooraf sceptisch maar heb een paar keer hardop gelachen. Wel mooi dat Harry gewoon z'n ding deed, hoeft geen gewoonte te worden maar voor de afwisseling primaquote:Op donderdag 6 november 2025 11:10 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk om die drukke malloot naast de ietwat onsympathieke, droge Arnhem-freak te zien.
2 mannen waar ik een hekel aan heb.quote:
Nog een grotere hekel dan Harry?quote:Op maandag 10 november 2025 20:19 schreef golfer het volgende:
[..]
2 mannen waar ik een hekel aan heb.
De 1 is een wijnboer en wijnverkoper, de ander een zelfbenoemd vinoloog en wijnhandelaar.quote:Op maandag 10 november 2025 20:21 schreef Felagund het volgende:
Ilja is een beetje een act, maar lijkt mij wel een stuk sympathieker dan Vermeegen. En Ton Elias heeft wel wat zelfspot, bleek de vorige keer toen hij er zat.
Viezige Ilja heeft in ieder geval totaal geen zelfspot.quote:Op maandag 10 november 2025 20:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nog een grotere hekel dan Harry?
Ilja is een beetje een act, maar lijkt mij wel een stuk sympathieker dan Vermeegen. En Ton Elias heeft wel wat zelfspot, bleek de vorige keer toen hij er zat.
Nee, die kan er wel wat gebruiken voor zijn wijnboerderij.quote:Op maandag 10 november 2025 20:38 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Viezige Ilja heeft in ieder geval totaal geen zelfspot.
Maar da's niet eerlijk, want alles aan die man is vreselijkquote:Op maandag 10 november 2025 21:20 schreef golfer het volgende:
Ken dat programna niet, maar zie een vreselijk stukje toneel van Sander de Kramer.
Ik mis de boswachter wel. Misschien dat kroon die leegte vullen kan. Wel verschillende types natuurlijk.quote:Op maandag 24 november 2025 15:18 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Lijkt mij niet iemand met zelfspot, dit gaat weer een ongemakkelijke uitzending worden
Ik denk het juist best wel eigenlijk, misschien zelfs iets te in deze omstandigheden. Eén vraag over carnaval en het is gedaan. Maar we gaan het zienquote:Op maandag 24 november 2025 15:18 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Lijkt mij niet iemand met zelfspot, dit gaat weer een ongemakkelijke uitzending worden
Marcel in de nekklem. Zou bijna Weer een dag opzetten om te luisteren hoe ze tot deze keuze zijn gekomen.quote:Op maandag 24 november 2025 18:32 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik denk het juist best wel eigenlijk, misschien zelfs iets te in deze omstandigheden. Eén vraag over carnaval en het is gedaan. Maar we gaan het zien.
Hij komt voornamelijk een boekje promoten.quote:Op maandag 24 november 2025 20:59 schreef NoCigar het volgende:
Ik heb Kroon hier al eens over gehoord of gezien, ik weet niet meer waar.. Of ik heb een soort deja vu.
1 uur en 19 minuten.quote:
Hij heeft nog een goed geheugen! Laat hem lekker zou ik zeggen.quote:
Ze zullen wel actie gaan voeren om te mogen blijven.quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:45 schreef Ronaldussen het volgende:
Van Roosmalen & Groenteman verdwijnt![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.ad.nl/show/bi(...)verdwijnen~a5ff2eea/
Boeeee!quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:45 schreef Ronaldussen het volgende:
![]()
![]()
![]()
Er zal iemand zijn die diede selectie maakt voor die fragmenten in Het Briefje, dat lijkt me zo ongeveer het meeste werk.quote:Op dinsdag 25 november 2025 14:12 schreef NoCigar het volgende:
Volgens mij zijn de kosten hiervan minder dan het statiegeld dat de PO wekelijks ontvangt als ze de flessen gaan inleveren. Zoiets onvoorspelbaars en ongestructureerds krijg je nooit bij de commerciëlen.
Als ze Vitesse nou zouden opheffen, a la, maar dit is wel vervelend.
Jammer, ik hoop dat het niet doorgaat.quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:45 schreef Ronaldussen het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2025 12:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze zullen wel actie gaan voeren om te mogen blijven.
https://www.nu.nl/enterta(...)-sneu-en-triest.htmlquote:Marcel van Roosmalen laat in De Telegraaf weten dat er nog zeker dertig afleveringen van Van Roosmalen & Groenteman worden gemaakt. Hij zegt ook niet somber te zijn. "Ik ben juist strijdbaar."
Mogelijke doorstart op commerciële zender
Volgens Van Roosmalen kan het programma binnen de NPO nog een kans krijgen. "De kijkcijfers zijn voor NPO 3 dusdanig hoog, dus wie weet, misschien wil een andere omroep het wel hebben."
Als de publieke omroep niet verder wil met het programma, hoopt Van Roosmalen op een doorstart bij een commerciële zender. "Het lijkt me te vroeg om nu al afscheid te nemen van dit programma", concludeert hij.
Volgens mij ook, zo bizar die haat.quote:Op maandag 1 december 2025 21:17 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Alleen gepensioneerden ergeren zich daar aan..
Voor bejaarde slechthorenden heb je ondertiteling, manoman, wat een gezeur.quote:Op maandag 1 december 2025 21:29 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Zo spontaan, zo echt. Je hoort het fragment helemaal niet meer.
Ik ben jonger dan jij, opoe.quote:Op maandag 1 december 2025 21:32 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Voor bejaarde slechthorenden heb je ondertiteling, manoman, wat een gezeur.
Je zeurt mee, net zo erg.quote:Op maandag 1 december 2025 21:35 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik zeur iin ieder geval niet over gezeur.
Nee hoor, maar anders koop je een abonnementje dan kun je mensen negeren, iedereen blij.quote:
Die moet ik dan ergens zien te vinden.quote:
Ik kom ook uit Lisse en me pa kent hem, ik liet hem dat stukje zien en hij ging helemaal stuk.quote:Op maandag 1 december 2025 21:20 schreef golfer het volgende:
Die spreker in Lisse.
Lijkt wel op Jiskefet.
Dan ben jij de doelgroep waarvan Tina zegt dat Gijs en Marcel hem kunnen aantrekken voor net 5quote:Op maandag 1 december 2025 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Die moet ik dan ergens zien te vinden.
Zou gijs nooit doenquote:Op maandag 8 december 2025 20:35 schreef Makamba_ het volgende:
Alsof ze Britt doelbewust aan het huilen willen krijgen
Zou hij nog ter ere van het paard van Britt gaan hinniken?quote:
Wegbezuinigd!quote:Op maandag 8 december 2025 20:42 schreef NoCigar het volgende:
Ze hebben Franz Klein totaal afgemaakt in hun podcasts, dus ik weet niet of dat werkt.
Want de overige nieuwtjes waren uiteraard wel serieus en volledig waarheidsgetrouw.quote:Op maandag 8 december 2025 20:50 schreef Stoner12 het volgende:
Als Britt beter op de hoogte is, wordt het tijd om te stoppen
Wel oud nieuws volgens mij:quote:Op maandag 8 december 2025 20:50 schreef Stoner12 het volgende:
Als Britt beter op de hoogte is, wordt het tijd om te stoppen
Heb je hem nooit in kleine stukjes van Harrie Mensgod gezien?quote:Op maandag 8 december 2025 20:58 schreef golfer het volgende:
Nooit van gehoord en nog nooit iets van Snaak gezien.
Ik ken hem alleen van dit programma.quote:Op maandag 8 december 2025 20:58 schreef golfer het volgende:
Nooit van gehoord en nog nooit iets van Snaak gezien.
Klopt, maar stond mij nog wel bij en het is niet dat ik nou bovenop het nieuws zitquote:Op maandag 8 december 2025 20:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wel oud nieuws volgens mij:
https://nos.nl/artikel/25(...)estel-klm-cityhopper
De nieuwtjes kloppen gewoon chefquote:Op maandag 8 december 2025 20:52 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Want de overige nieuwtjes waren uiteraard wel serieus en volledig waarheidsgetrouw.
Welkom bij dit programma.
Ja, het stond mij ook wel bij, maar ik dacht eerst dat Britt bedoelde dat het recent was.quote:Op maandag 8 december 2025 21:00 schreef Stoner12 het volgende:
[..]
Klopt, maar stond mij nog wel bij en het is niet dat ik nou bovenop het nieuws zit
Nee, daar heb ik ook nog nooit naar gekeken.quote:Op maandag 8 december 2025 20:59 schreef Dutch_view het volgende:
Heb je hem nooit in kleine stukjes van Harrie Mensgod gezien?
Harrie Mens is Bussiness class kan gelukkig niet verder van de NPO afstaan. Betalen om langs te mogen komen voor zelfpromotie.quote:Op maandag 8 december 2025 21:01 schreef Dutch_view het volgende:
En Ilja Gort werd gecancelled vanwege wijn op tv![]()
Ze is chaotisch, maar heel intelligent.quote:Op maandag 8 december 2025 20:59 schreef NoCigar het volgende:
Het hele gezin van Roosmalen was op de bruiloft van Britt geweest: apart dat die bevriend zijn.
Ze prikt wel makkelijk door het licht-cynische van Marcel heen.quote:Op maandag 8 december 2025 20:59 schreef NoCigar het volgende:
Het hele gezin van Roosmalen was op de bruiloft van Britt geweest: apart dat die bevriend zijn.
Ik vind haar vanavond fantastisch.quote:Op maandag 8 december 2025 21:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze is chaotisch, maar heel intelligent.
Oud gediende ook als gast door de jaren heen onder alle namen die ze hebben gehad als programma.quote:Op maandag 8 december 2025 21:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze is chaotisch, maar heel intelligent.
Ze maakt er wat van, en nieuwe gasten.quote:Op maandag 8 december 2025 21:18 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik vind haar vanavond fantastisch.
Slagter in het ongemak van het eten opdienen had ik stiekem ook willen zien.quote:Op maandag 8 december 2025 21:22 schreef Paul het volgende:
Gelukkig kwam Britt ipv die van omroep Max
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |