Maar volgens mij is hij ook heel vaak dronken. De manier waarop hij voor de aankondiging op zijn stoel zat te wiegen.. Groenteboertje zat hem ook voortdurend in de zeik te nemen en Harry had het niet door en dacht dat ze in zijn straatje zaten.quote:Op maandag 3 november 2025 22:43 schreef golfer het volgende:
Harry was niet dronken. Hij praat en doet altijd zo.
Ik probeer erdoor te worstelen, maar inderdaad.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:51 schreef Ronaldussen het volgende:
Na amper 10 minuten uitgezet. Wat een irritant figuur, die Harry.
Ik vond het wel leuk om die drukke malloot naast de ietwat onsympathieke, droge Arnhem-freak te zien.quote:Op dinsdag 4 november 2025 23:19 schreef NoCigar het volgende:
Maar waarom zo'n idioot uitnodigen, betalen en regelen dat ie waarvandaan dan ook in de studio komt door twee mensen die bekend zijn geworden met het doorprikken van media-ego's? Al die kritische ironie is al lang een cynisch kunstje geworden dat verkoopt.
Was vooraf sceptisch maar heb een paar keer hardop gelachen. Wel mooi dat Harry gewoon z'n ding deed, hoeft geen gewoonte te worden maar voor de afwisseling primaquote:Op donderdag 6 november 2025 11:10 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk om die drukke malloot naast de ietwat onsympathieke, droge Arnhem-freak te zien.
2 mannen waar ik een hekel aan heb.quote:
Nog een grotere hekel dan Harry?quote:Op maandag 10 november 2025 20:19 schreef golfer het volgende:
[..]
2 mannen waar ik een hekel aan heb.
De 1 is een wijnboer en wijnverkoper, de ander een zelfbenoemd vinoloog en wijnhandelaar.quote:Op maandag 10 november 2025 20:21 schreef Felagund het volgende:
Ilja is een beetje een act, maar lijkt mij wel een stuk sympathieker dan Vermeegen. En Ton Elias heeft wel wat zelfspot, bleek de vorige keer toen hij er zat.
Viezige Ilja heeft in ieder geval totaal geen zelfspot.quote:Op maandag 10 november 2025 20:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nog een grotere hekel dan Harry?
Ilja is een beetje een act, maar lijkt mij wel een stuk sympathieker dan Vermeegen. En Ton Elias heeft wel wat zelfspot, bleek de vorige keer toen hij er zat.
Nee, die kan er wel wat gebruiken voor zijn wijnboerderij.quote:Op maandag 10 november 2025 20:38 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Viezige Ilja heeft in ieder geval totaal geen zelfspot.
Maar da's niet eerlijk, want alles aan die man is vreselijkquote:Op maandag 10 november 2025 21:20 schreef golfer het volgende:
Ken dat programna niet, maar zie een vreselijk stukje toneel van Sander de Kramer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |