Heb je hem nooit in kleine stukjes van Harrie Mensgod gezien?quote:Op maandag 8 december 2025 20:58 schreef golfer het volgende:
Nooit van gehoord en nog nooit iets van Snaak gezien.
Ik ken hem alleen van dit programma.quote:Op maandag 8 december 2025 20:58 schreef golfer het volgende:
Nooit van gehoord en nog nooit iets van Snaak gezien.
Klopt, maar stond mij nog wel bij en het is niet dat ik nou bovenop het nieuws zitquote:Op maandag 8 december 2025 20:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wel oud nieuws volgens mij:
https://nos.nl/artikel/25(...)estel-klm-cityhopper
De nieuwtjes kloppen gewoon chefquote:Op maandag 8 december 2025 20:52 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Want de overige nieuwtjes waren uiteraard wel serieus en volledig waarheidsgetrouw.
Welkom bij dit programma.
Ja, het stond mij ook wel bij, maar ik dacht eerst dat Britt bedoelde dat het recent was.quote:Op maandag 8 december 2025 21:00 schreef Stoner12 het volgende:
[..]
Klopt, maar stond mij nog wel bij en het is niet dat ik nou bovenop het nieuws zit
Nee, daar heb ik ook nog nooit naar gekeken.quote:Op maandag 8 december 2025 20:59 schreef Dutch_view het volgende:
Heb je hem nooit in kleine stukjes van Harrie Mensgod gezien?
Harrie Mens is Bussiness class kan gelukkig niet verder van de NPO afstaan. Betalen om langs te mogen komen voor zelfpromotie.quote:Op maandag 8 december 2025 21:01 schreef Dutch_view het volgende:
En Ilja Gort werd gecancelled vanwege wijn op tv![]()
Ze is chaotisch, maar heel intelligent.quote:Op maandag 8 december 2025 20:59 schreef NoCigar het volgende:
Het hele gezin van Roosmalen was op de bruiloft van Britt geweest: apart dat die bevriend zijn.
Ze prikt wel makkelijk door het licht-cynische van Marcel heen.quote:Op maandag 8 december 2025 20:59 schreef NoCigar het volgende:
Het hele gezin van Roosmalen was op de bruiloft van Britt geweest: apart dat die bevriend zijn.
Ik vind haar vanavond fantastisch.quote:Op maandag 8 december 2025 21:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze is chaotisch, maar heel intelligent.
Oud gediende ook als gast door de jaren heen onder alle namen die ze hebben gehad als programma.quote:Op maandag 8 december 2025 21:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze is chaotisch, maar heel intelligent.
Ze maakt er wat van, en nieuwe gasten.quote:Op maandag 8 december 2025 21:18 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik vind haar vanavond fantastisch.
Slagter in het ongemak van het eten opdienen had ik stiekem ook willen zien.quote:Op maandag 8 december 2025 21:22 schreef Paul het volgende:
Gelukkig kwam Britt ipv die van omroep Max
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |