Je zeurt mee, net zo erg.quote:Op maandag 1 december 2025 21:35 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik zeur iin ieder geval niet over gezeur.
Nee hoor, maar anders koop je een abonnementje dan kun je mensen negeren, iedereen blij.quote:
Die moet ik dan ergens zien te vinden.quote:
Ik kom ook uit Lisse en me pa kent hem, ik liet hem dat stukje zien en hij ging helemaal stuk.quote:Op maandag 1 december 2025 21:20 schreef golfer het volgende:
Die spreker in Lisse.
Lijkt wel op Jiskefet.
Dan ben jij de doelgroep waarvan Tina zegt dat Gijs en Marcel hem kunnen aantrekken voor net 5quote:Op maandag 1 december 2025 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Die moet ik dan ergens zien te vinden.
Zou gijs nooit doenquote:Op maandag 8 december 2025 20:35 schreef Makamba_ het volgende:
Alsof ze Britt doelbewust aan het huilen willen krijgen
Zou hij nog ter ere van het paard van Britt gaan hinniken?quote:
Wegbezuinigd!quote:Op maandag 8 december 2025 20:42 schreef NoCigar het volgende:
Ze hebben Franz Klein totaal afgemaakt in hun podcasts, dus ik weet niet of dat werkt.
Want de overige nieuwtjes waren uiteraard wel serieus en volledig waarheidsgetrouw.quote:Op maandag 8 december 2025 20:50 schreef Stoner12 het volgende:
Als Britt beter op de hoogte is, wordt het tijd om te stoppen
Wel oud nieuws volgens mij:quote:Op maandag 8 december 2025 20:50 schreef Stoner12 het volgende:
Als Britt beter op de hoogte is, wordt het tijd om te stoppen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |