Waar zou ik haar van kunnen kennen? Vind 'r wel leuk.quote:Op maandag 6 april 2026 21:21 schreef NoCigar het volgende:
Die Prins is professioneel mediapersoonlijkheid geworden en veel te glad voor dit programma.
Beetje het publieke gezicht van Extinction Rebellion toen het in Nederland opkwam met de blokkades en in talkshows.quote:Op maandag 6 april 2026 21:57 schreef Radegast het volgende:
[..]
Waar zou ik haar van kunnen kennen? Vind 'r wel leuk.
Ze was destijds het gezicht van XR in de media.quote:Op maandag 6 april 2026 21:57 schreef Radegast het volgende:
[..]
Waar zou ik haar van kunnen kennen? Vind 'r wel leuk.
Ja, totdat ze met een helikopter naar een feestje van Jort Kelder vloog. Weg geloofwaardigheid..quote:Op maandag 6 april 2026 22:40 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ze was destijds het gezicht van XR in de media.
Dat vond ik niet. Slagter deed leuk mee en was scherp tegen Marcel (kaartjeskwestie).quote:Op maandag 13 april 2026 20:51 schreef Felagund het volgende:
Jan S. wordt met de grond gelijk gemaakt.
I.h.a. wel ja, hij werd wel aangepakt (voornamelijk door Gijs) toen het ging over vrouwelijke scheidstrechters/coaches.quote:Op maandag 13 april 2026 21:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat vond ik niet. Slagter deed leuk mee en was scherp tegen Marcel (kaartjeskwestie).
Jan doet toch gewoon heel leuk mee ook met die verbazing?quote:Op maandag 13 april 2026 22:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
I.h.a. wel ja, hij werd wel aangepakt (voornamelijk door Gijs) toen het ging over vrouwelijke scheidstrechters/coaches.
Gijs beziet alles met een superieure blik en moet daar onbedaarlijk en totaal niet gemaakt om lachen.quote:Op maandag 20 april 2026 21:20 schreef golfer het volgende:
Gijs zit weer onbedaarlijk te hinniken bij een item over papier maken.
Wat is er zo grappig aan wat die man uitlegt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |