Ja, tamelijk. En de spontane, gulle lach van Groenteman kon dat niet helemaal redden.quote:Op maandag 9 maart 2026 21:20 schreef Martinello het volgende:
Het was weer eens een tamelijk ongemakkelijke uitzending.
Over ongemakkelijk gesproken. Ik heb die theatershow van Marcel vorige week in Heerde gezien.quote:Op maandag 9 maart 2026 21:20 schreef Martinello het volgende:
Was dat die waar hij begin te bloeden?quote:Op maandag 9 maart 2026 22:40 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Over ongemakkelijk gesproken. Ik heb die theatershow van Marcel vorige week in Heerde gezien.
Kwam hij van de week in zeker 2 podcasts op terug.
Liep zo gezegd niet echt lekker.
Ja, maar daar kregen we dus niets van mee.quote:Op maandag 9 maart 2026 22:53 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Was dat die waar hij begin te bloeden?
Vond het daarom wel leuk al snapte ik de Margje bashes niet altijd.quote:Op maandag 9 maart 2026 21:20 schreef Martinello het volgende:
Ik vond dat ze verrassend leuk meedeedquote:Op donderdag 12 maart 2026 20:31 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Vond het daarom wel leuk al snapte ik de Margje bashes niet altijd.
Nog meer duiding in de podcast Radio Romano van deze vrijdagquote:Op maandag 9 maart 2026 22:40 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Over ongemakkelijk gesproken. Ik heb die theatershow van Marcel vorige week in Heerde gezien.
Kwam hij van de week in zeker 2 podcasts op terug.
Liep zo gezegd niet echt lekker.
Haha, dank !quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:54 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Nog meer duiding in de podcast Radio Romano van deze vrijdag
Over die fotograaf die naar de wc was gegaanquote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:54 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Nog meer duiding in de podcast Radio Romano van deze vrijdag
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |