En zo te horen hebben ze er zeker niet teveel moeite ingestoken.quote:Op maandag 3 november 2025 19:22 schreef Caland het volgende:
Vroegah werd er tenminste nog een beetje moeite voor gedaan
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 3 november 2025 19:22 schreef Caland het volgende:
Vrouwen beschermen doe je door "daar moet een piemel in" te schreeuwen bij demonstraties en inspraakavonden. Maar dat valt allemaal buiten dit toppa.quote:Op maandag 3 november 2025 19:24 schreef Glazenmaker het volgende:
Cliché dreun deuntje, korte speech die vanuit het niets de flow verneukt en een aanklacht tegen asielzoekers wiens enige misdrijf die ik in het nummer heb kunnen horen het bezit van een fatbike is.
Nou als dat het enige is waar je "onze vrouwen" tegen moet beschermen heb je het goed.
Bij welke groep ga jij beginnen? Of loop je gewoon een random AZC binnen en kijk maar wie er neervalt?quote:
Ik word eigenlijk liever niet beschermd danquote:Op maandag 3 november 2025 19:37 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Vrouwen beschermen doe je door "daar moet een piemel in" te schreeuwen bij demonstraties en inspraakavonden. Maar dat valt allemaal buiten dit toppa.
In het Kale van Dale lied zie ik toch aardig wat jongens voorbij komen die volgens mij traditioneel niet onder eigen volk vielen. Kan het mis hebben want zo te zien is het gefilmd met zijn Ipod.quote:Op maandag 3 november 2025 19:22 schreef Caland het volgende:
AZC Ter Apelquote:
Dat is een AZC shijtlijster.quote:Op maandag 3 november 2025 19:51 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Graaf Ottolaan 26 Harderwijk, zie je zo he
quote:Op maandag 3 november 2025 19:51 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Graaf Ottolaan 26 Harderwijk, zie je zo he
Wollah geef adres dan.quote:
Wat lul je nou?quote:
Je klinkt als een straatmarokkaan. Miste alleen de 'wollah' nog in je post.quote:
Je postte het alleen in de verkeerde volgorde. Maakt verder niet uit hoor.quote:Op maandag 3 november 2025 19:56 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je klinkt als een straatmarokkaan. Miste alleen de 'wollah' nog in je post.
Want dit is, ja dit is, die leipe minerva flavor, Thierry B, geen probleem, die leipe minerva flavorquote:Op maandag 3 november 2025 19:56 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je klinkt als een straatmarokkaan. Miste alleen de 'wollah' nog in je post.
Ja, zo'n dombo ben ik nou ook weer nietquote:Op maandag 3 november 2025 18:53 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Dit is van het niveau “denk niet aan een olifant”.
Dat.is.een.zeer.interessante.observatie.quote:Op maandag 3 november 2025 18:47 schreef Straatcommando. het volgende:
Hier heb je ook users die AI gebruiken om hun posts te laten schrijven. Ongeinspireerde BAGGER
GPTube of zo?quote:Op maandag 3 november 2025 19:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het lijkt me niet zo moeilijk inderdaad. Ontwikkel een Youtube waar users AI video content kunnen dumpen. Voor streamingsdiensten lijkt me dat nu nog niet nodig, maar daar heb je over x-aantal jaar ook wel een AI on demand dienst voor
YouAIquote:
Zal ik je appen als Hathor hier wegrijdt, dan heb je een beetje een idee van hoe laat hij bij jou is.quote:Op maandag 3 november 2025 20:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
YouAI
Maakt verder ook geen reet uit wat de naam zal zijn. Zal vast goed lopen. Is de irritatie op de echte kanalen weg, en gaan mensen wellicht ook hun best doen voor creatieve content.
Je hebt niet de garantie dat AI-uploaders bij de echte YT weg zullen blijven.quote:Op maandag 3 november 2025 20:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
YouAI
Maakt verder ook geen reet uit wat de naam zal zijn. Zal vast goed lopen. Is de irritatie op de echte kanalen weg, en gaan mensen wellicht ook hun best doen voor creatieve content.
Denk jij dat ik me ga voorbereiden alsof ik kans maak in een gevecht ofzo?quote:Op maandag 3 november 2025 20:07 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Zal ik je appen als Hathor hier wegrijdt, dan heb je een beetje een idee van hoe laat hij bij jou is.
Als een leraar AI kan detecteren bij zn studenten moet Youtube dat bij zijn gebruikers ook wel lukkenquote:Op maandag 3 november 2025 20:08 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Je hebt niet de garantie dat AI-uploaders bij de echte YT weg zullen blijven.
En hoe kan YT AI detecteren?
quote:Op maandag 3 november 2025 19:17 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Genuanceerd youtube kanaal met mooie liedjes.
Hij is wel echt ziedend hequote:Op maandag 3 november 2025 20:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk jij dat ik me ga voorbereiden alsof ik kans maak in een gevecht ofzo?Nee dit linkse sneeuwvlokje besteld nog even zijn lievelingsgerecht en huppelt vervolgens zijn einde tegemoet
Dan gaat youtube AI gebruiken om AI te detecteren. Zal vast lang goed blijven gaanquote:Op maandag 3 november 2025 20:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als een leraar AI kan detecteren bij zn studenten moet Youtube dat bij zijn gebruikers ook wel lukken
Alleen bleef deze diaree vooral rondhangen op stormfront en kazaa.quote:Op maandag 3 november 2025 19:22 schreef Caland het volgende:
Je zult altijd AI nodig blijven houden, dat is ook beetje het probleem. Maar ik erger me 10x zo erg aan het internet de laatste jaren dan aan AI om heel eerlijk te zijn dus ik acht dat wel een waardige vervanger. Waar op dit moment wel veel te veel kinderziektes in zitten en veel te weinig richtlijnenquote:Op maandag 3 november 2025 20:13 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dan gaat youtube AI gebruiken om AI te detecteren. Zal vast lang goed blijven gaan
Free weed for everyone.quote:Op maandag 3 november 2025 20:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waartoe roep je nou eigenlijk precies op?
Nee ik rook het niet, ik heb de gevolgen gezien.quote:Op maandag 3 november 2025 20:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt je in ieder geval al flink een psychose in geroken zo te lezen
U bent meer van de edibles?quote:Op maandag 3 november 2025 20:19 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee ik rook het niet, ik heb de gevolgen gezien.
Meer van de totaalonthouders met uitzondering van wijn. Geen bier, geen Likeuren, geen drugs.quote:
Hoe laat begint het 8uur journaal?quote:Op maandag 3 november 2025 20:22 schreef Hathor het volgende:
[..]
Meer van de totaalonthouders met uitzondering van wijn. Geen bier, geen Likeuren, geen drugs.
Nog meer vragen moeder theresa?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |