Dit.quote:Op maandag 3 november 2025 18:45 schreef xpompompomx het volgende:
AI-muziek is per definitie complete aids. Dit nummer dus ook.
Gewoon oprotten met die alles verpestende AI-meuk.
quote:Op maandag 3 november 2025 19:13 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Even los van deze specifieke casus maakt AI in hoog tempo een rommeltje van oa streamingdiensten, Youtube en zoekmachines. Helemaal verbannen lijkt me niet realistisch, maar maak in vredesnaam haast met een duidelijk onderscheid tussen echte en gegenereerde content.
Het lijkt me niet zo moeilijk inderdaad. Ontwikkel een Youtube waar users AI video content kunnen dumpen. Voor streamingsdiensten lijkt me dat nu nog niet nodig, maar daar heb je over x-aantal jaar ook wel een AI on demand dienst voorquote:Op maandag 3 november 2025 19:13 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Even los van deze specifieke casus maakt AI in hoog tempo een rommeltje van oa streamingdiensten, Youtube en zoekmachines. Helemaal verbannen lijkt me niet realistisch, maar maak in vredesnaam haast met een duidelijk onderscheid tussen echte en gegenereerde content.
Samen met shit als algoritmes en advertenties wordt internet wel erg snel compleet onbruikbare aids ja.quote:Op maandag 3 november 2025 19:13 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Er is ook een "fuck de PVV"lied. Nu we toch bezig zijn. (deze is niet AI)quote:Op maandag 3 november 2025 18:45 schreef Starhopper het volgende:
Misschien een mooie tegenhanger maken als reactie op deze extreemrechtse drek? Misschien Marti Fischer maar eens DM'en![]()
Hij heeft al eens eerder zoiets gemaakt:
Nazis raus · Marti Fischer
Probleem is dus kennelijk dat er al door AI gemaakte youtubekanalen zijn bevolkt door AI-kijkers. Internet is fucked tegenwoordig.quote:Op maandag 3 november 2025 19:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het lijkt me niet zo moeilijk inderdaad. Ontwikkel een Youtube waar users AI video content kunnen dumpen. Voor streamingsdiensten lijkt me dat nu nog niet nodig, maar daar heb je over x-aantal jaar ook wel een AI on demand dienst voor
Er is altijd de prompter.quote:Op maandag 3 november 2025 18:44 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je een AI artiest aan kan klagen voor racisme, of wel? ( omdat die niet bestaat) Als dat niet kan is dit een loophole.
Lijkt mij alleen maar een gunstige ontwikkeling. Hoe eerder mensen weer offline gaan des te beter.quote:Op maandag 3 november 2025 19:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Samen met shit als algoritmes en advertenties wordt internet wel erg snel compleet onbruikbare aids ja.
Zo tot 10-15 jaar geleden was internet wel echt dikke prima anders. Daarna ging het in sneltreinvaart bergafwaarts helaas.quote:Op maandag 3 november 2025 19:19 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Lijkt mij alleen maar een gunstige ontwikkeling. Hoe eerder mensen weer offline gaan des te beter.
Er zijn op YT al van die lange 'rants' over het gebruik van AI, die ik ervan verdenk minimaal deels AI-gegenereerd te zijn.quote:Op maandag 3 november 2025 19:18 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Probleem is dus kennelijk dat er al door AI gemaakte youtubekanalen zijn bevolkt door AI-kijkers. Internet is fucked tegenwoordig.
Fake. Want zeemeerminnen kunnen heul niet dansen.quote:
Het kan nog verder gaanquote:Op maandag 3 november 2025 19:18 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Probleem is dus kennelijk dat er al door AI gemaakte youtubekanalen zijn bevolkt door AI-kijkers. Internet is fucked tegenwoordig.
En zo te horen hebben ze er zeker niet teveel moeite ingestoken.quote:Op maandag 3 november 2025 19:22 schreef Caland het volgende:
Vroegah werd er tenminste nog een beetje moeite voor gedaan
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 3 november 2025 19:22 schreef Caland het volgende:
Vrouwen beschermen doe je door "daar moet een piemel in" te schreeuwen bij demonstraties en inspraakavonden. Maar dat valt allemaal buiten dit toppa.quote:Op maandag 3 november 2025 19:24 schreef Glazenmaker het volgende:
Cliché dreun deuntje, korte speech die vanuit het niets de flow verneukt en een aanklacht tegen asielzoekers wiens enige misdrijf die ik in het nummer heb kunnen horen het bezit van een fatbike is.
Nou als dat het enige is waar je "onze vrouwen" tegen moet beschermen heb je het goed.
Bij welke groep ga jij beginnen? Of loop je gewoon een random AZC binnen en kijk maar wie er neervalt?quote:
Ik word eigenlijk liever niet beschermd danquote:Op maandag 3 november 2025 19:37 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Vrouwen beschermen doe je door "daar moet een piemel in" te schreeuwen bij demonstraties en inspraakavonden. Maar dat valt allemaal buiten dit toppa.
In het Kale van Dale lied zie ik toch aardig wat jongens voorbij komen die volgens mij traditioneel niet onder eigen volk vielen. Kan het mis hebben want zo te zien is het gefilmd met zijn Ipod.quote:Op maandag 3 november 2025 19:22 schreef Caland het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |