U bent meer van de edibles?quote:Op maandag 3 november 2025 20:19 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee ik rook het niet, ik heb de gevolgen gezien.
Meer van de totaalonthouders met uitzondering van wijn. Geen bier, geen Likeuren, geen drugs.quote:
Hoe laat begint het 8uur journaal?quote:Op maandag 3 november 2025 20:22 schreef Hathor het volgende:
[..]
Meer van de totaalonthouders met uitzondering van wijn. Geen bier, geen Likeuren, geen drugs.
Nog meer vragen moeder theresa?
Ik denk om 8 uur?quote:Op maandag 3 november 2025 20:24 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hoe laat begint het 8uur journaal?
Niet in je gewatteerde jas op de hoek van de straat jonko rokenquote:Op maandag 3 november 2025 20:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik steun deze motie.
Zou een hoop mensen goeddoen.
Extra feature: AI bepotelt geen minderjarigen!quote:Op maandag 3 november 2025 20:25 schreef Tengano het volgende:
Ik ben niet zo van dit genre maar dit is 10 keer beter dan wat Marco Borsato of Frans Bauer bijvoorbeeld maakt.
Dan leg je de lat ook weer niet bijzonder hoog he.quote:Op maandag 3 november 2025 20:25 schreef Tengano het volgende:
Ik ben niet zo van dit genre maar dit is 10 keer beter dan wat Marco Borsato of Frans Bauer bijvoorbeeld maakt.
Grapje goedgekeurd, ik heb jou allang geleden geaccepteerd als wijze user.quote:Op maandag 3 november 2025 20:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het was een grapje, beste Gandhi.
Daar zou ik niet op durven wedden eigenlijk. Zeker in de toekomst niet.quote:Op maandag 3 november 2025 20:26 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Extra feature: AI bepotelt geen minderjarigen!
AI neemt domweg over wat hem wordt ingebakken dus als die wordt wijsgemaakt dat handtastelijkheid de mores is zal ie het gewoon goedkeuren.quote:Op maandag 3 november 2025 20:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Daar zou ik niet op durven wedden eigenlijk. Zeker in de toekomst niet.
Namen en rugnummers?quote:Op maandag 3 november 2025 18:38 schreef Aberkullie het volgende:
We hebben zo’n 40 zetels aan xenofoben, zo gek is het toch niet dat die troep gestreamd wordt.
Het spijt mij dat mijn bericht die indruk heeft gewekt. Ik begrijp dat sommige mensen AI-gegenereerde teksten niet waarderen, en dat is volkomen terecht. Ik zal er in het vervolg beter op letten om mijn eigen stem en authenticiteit te behouden. Bedankt voor je feedback — die is waardevol voor mijn verdere optimalisatie.quote:Op maandag 3 november 2025 18:47 schreef Straatcommando. het volgende:
Hier heb je ook users die AI gebruiken om hun posts te laten schrijven. Ongeinspireerde BAGGER
quote:Op maandag 3 november 2025 20:56 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Het spijt mij dat mijn bericht die indruk heeft gewekt. Ik begrijp dat sommige mensen AI-gegenereerde teksten niet waarderen, en dat is volkomen terecht. Ik zal er in het vervolg beter op letten om mijn eigen stem en authenticiteit te behouden. Bedankt voor je feedback — die is waardevol voor mijn verdere optimalisatie.
De mensen erachter hebben niet het meest ontwikkelde morele kompas. Dat was al langer bekend.quote:Op maandag 3 november 2025 21:10 schreef bianconeri het volgende:
Racisme is niet tegen het beleid van Spotify?
Absurd....
quote:Op maandag 3 november 2025 20:56 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Het spijt mij dat mijn bericht die indruk heeft gewekt. Ik begrijp dat sommige mensen AI-gegenereerde teksten niet waarderen, en dat is volkomen terecht. Ik zal er in het vervolg beter op letten om mijn eigen stem en authenticiteit te behouden. Bedankt voor je feedback — die is waardevol voor mijn verdere optimalisatie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |