Je bedoelt Koen.quote:
Die ene Roelvink heeft echt alleen kenaus van ex-vriendinnenquote:
Genoeg aan zichzelf gepuzzeld dus dat snap ik nietquote:
Oh, is de ex van joh?quote:Op zondag 2 november 2025 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die ene Roelvink heeft echt alleen kenaus van ex-vriendinnen
quote:
Ik was wel aan het speurenquote:Op zondag 2 november 2025 21:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zagen wie van de drie aan tafel zit?
Wellicht een keertje wel goed opgelet bij de regie en de juiste beelden gepaktquote:Op zondag 2 november 2025 21:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar kon het niet zien.
Ja, voor mijn gevoel is Koen ook echt extra veel in beeld deze aflevering al qua biechten.quote:Op zondag 2 november 2025 21:19 schreef Momo het volgende:
Robin hebben we relatief wel minder in beeld gezien dan de andere 2 over hele seizoen
Linda is voor de rest ook nog om te praten dus zou wb het onvermijdelijke stoken in bondjes perfect zijn.quote:Op zondag 2 november 2025 21:18 schreef molloot200 het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat Linda het haaltDie andere 2 heb ik niks mee en ik heb wel zin in Linda en Amijé samen op dat nieuwe eiland
Wel janken bij Temptation Island.quote:
Is die daar bekend van?quote:Op zondag 2 november 2025 21:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wel janken bij Temptation Island.
quote:
quote:Op zondag 2 november 2025 21:27 schreef molloot200 het volgende:
Ooomph ik trek die Amijé echt heel slecht
Wat zij ze? Ik heb het gemist.quote:
Yup, had relatie met 1 van de Roelvink en deden samen mee aan dat programma.quote:
Dat vond ik vroeger wel leuk, toen ik een jaar of 13-15 was.quote:Op zondag 2 november 2025 21:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wel janken bij Temptation Island.
Jep.quote:Op zondag 2 november 2025 21:41 schreef molloot200 het volgende:
Ooohw Kevin en Amijé mogen er van mij echt zo snel mogelijk uit
Die Amije vind ik een bitch. blehhh vanaf het begin al de pest aan.quote:Op zondag 2 november 2025 21:41 schreef molloot200 het volgende:
Ooohw Kevin en Amijé mogen er van mij echt zo snel mogelijk uit
Je kan zeggen wat je wil van Lies maar ze heeft deze proef wel gerocked.quote:Op maandag 3 november 2025 13:58 schreef Document1 het volgende:
Ik snap dat je misschien wat meer kracht in de proef wou maar nu had wel iedereen een eerlijke kans. Dat vond ik eigenlijk wel leuk.
Samen met Lies de 2 meest irritante ja op dit moment. Wel jammer dat Robin er uit is, die had ik de samensmelting wel gegund.quote:Op maandag 3 november 2025 10:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die Amije vind ik een bitch. blehhh vanaf het begin al de pest aan.
Een wat meer mix van alle onderdelen zou fijn zijn. Normaal slaan ze juist de andere kant op door, allerlei kracht dingen en dan op het laatste moment een of andere stompzinnige puzzel of doeltjes schieten waarbij het hele speelveld weer bij elkaar komt.quote:Op maandag 3 november 2025 13:58 schreef Document1 het volgende:
Ik snap dat je misschien wat meer kracht in de proef wou maar nu had wel iedereen een eerlijke kans. Dat vond ik eigenlijk wel leuk.
Ik zou ook echt in deze fase denken "Prima, ga dan, daar is de deur boot". En dan alsnog naar de eilandraad om te gaan stemmen. Tenzij ik natuurlijk dacht dat ik t op t hakblok zou zijnquote:Op maandag 3 november 2025 10:43 schreef GereDathan het volgende:
Als Linda weg wil dan kan ze het bootje gewoon oproepen, scheelt je een extra kandidaat in de strijd en simpelweg meer voedsel. Nooit toegeven aan gehuil dat men weg wil, wil men weg dan gaat men wat mij betreft.
Dat was vorig jaar echt top.quote:Op maandag 3 november 2025 16:06 schreef Ang3l het volgende:
De spelleiding was daar vorig jaar toch ook best streng in?
Dat ze dan meteen moesten vertrekken, en dat er gewoon een eilandraad kwam.
Oke, wellicht niemand er uit maar dan een zwarte stem voor de volgende, maar toch: STEMMEN NONDEJU!
De prinsjes en prinsesjes zitten wel zo in elkaar. Tegenwoordig is ongeveer de eerste zin die ze uitspreken na aankomst op hun eerste eiland: "mijn doel is de samensmelting". Moet je maar eens opletten. Praktisch niemand heeft als doel Robinson worden.quote:Op maandag 3 november 2025 17:14 schreef Momo het volgende:
Zou wel stom zijn als meerdere deelnemers weer na de samensmelting zoiets hebben als oh ik heb mijn doel bereikt, ik ga naar huis.
Nee maar je kan ook blij zijn zonder te springen en gillenquote:Op dinsdag 4 november 2025 14:36 schreef junkiesietze het volgende:
Waarom mag Linda niet juichen na een proef?
Moet ze ook gaan huilen terwijl ze gewonnen heeft? wat een onzin zeg
hoe kan je nou juichen zonder te springen en te gillenquote:Op dinsdag 4 november 2025 15:01 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nee maar je kan ook blij zijn zonder te springen en gillen
hoera.quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:05 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
hoe kan je nou juichen zonder te springen en te gillen
Dat ze lekker kiespijn mag krijgen.quote:Op maandag 3 november 2025 10:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die Amije vind ik een bitch. blehhh vanaf het begin al de pest aan.
Perfecte timingquote:
wss weer een transgenderquote:Op zondag 9 november 2025 20:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat doen vrouwen toch sowieso nooit.
Heel oud-zuid mag er uitquote:Op zondag 9 november 2025 20:19 schreef lars91 het volgende:
Amije mag er echt uit. Voegt 0,0 toe en heeft the air of ze de mega strateeg is.
Zelfs verliezen van iemand die ziek is.quote:
Ze zijn allemaal kut, behalve Churandyquote:
Eigenlijk wel jaquote:Op zondag 9 november 2025 20:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal kut, behalve Churandy
Prachtig. Wat een lijf.quote:Op zondag 9 november 2025 20:37 schreef Soury het volgende:
Wat een spieren heeft die Churandy zeg, angstaanjagend bijna
De samensmeltingsproef laten we even buiten beschouwing.quote:Op zondag 9 november 2025 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
“De eerste individuele proef van Expeditie Robinson 2025 gewonnen.”
Als je nog geen hekel aan dit wijf had, dan heb je het nu wel. Dit ook echt oplepelen. Wat een pretentieuze trut.
vind je het geen mooie exotische man?quote:Op zondag 9 november 2025 20:37 schreef Soury het volgende:
Wat een spieren heeft die Churandy zeg, angstaanjagend bijna
Ja werd even op ingezoomd toen hij daar hingquote:
Ja maar liever niet op mijn bord.quote:Op zondag 9 november 2025 20:47 schreef FlippingCoin het volgende:
inktvissen zijn prachtige dieren vind ik
dan moet de regie zeggen, jij blijft gewoon hier linda.quote:Op zondag 9 november 2025 20:52 schreef Oliver23 het volgende:
Ik gok dat Linda gaat zeggen: “stem op de eilandraad op mij, anders geef ik zelf op tijdens de eilandraad”
Die vlieger gaat niet meer op.quote:Op zondag 9 november 2025 20:52 schreef Oliver23 het volgende:
Ik gok dat Linda gaat zeggen: “stem op de eilandraad op mij, anders geef ik zelf op tijdens de eilandraad”
Dan mag ze ruilen met degene die eruit is gestemd.quote:Op zondag 9 november 2025 20:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
dan moet de regie zeggen, jij blijft gewoon hier linda.
Velen hebben die samensmelting toch als een doel.quote:Op zondag 9 november 2025 20:59 schreef Momo het volgende:
Dagen na super lucky samensmelting door komen alsnog eruit stappen lol
hebben ze al eerder wat tegen gedaan ja, moesten ze alsnog iemand eruit stemmen of zo tochquote:
ze mag naar een onbewoond eiland voor 5 maandenquote:Op zondag 9 november 2025 20:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan mag ze ruilen met degene die eruit is gestemd.
kloptquote:Op zondag 9 november 2025 21:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hebben ze al eerder wat tegen gedaan ja, moesten ze alsnog iemand eruit stemmen of zo toch
Ja dat was mooi.quote:Op zondag 9 november 2025 21:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hebben ze al eerder wat tegen gedaan ja, moesten ze alsnog iemand eruit stemmen of zo toch
Ja dat hoop ik ook, dat verwacht niemand.quote:Op zondag 9 november 2025 21:06 schreef Oliver23 het volgende:
Ik mag toch hopen dat Churandy die munt toch echt gaat inzetten.
zou het heel jammer vinden als die eruit gaatquote:Op zondag 9 november 2025 21:06 schreef Oliver23 het volgende:
Ik mag toch hopen dat Churandy die munt toch echt gaat inzetten.
Geeft me wel meer ruimte op de zondagavond.quote:Op zondag 9 november 2025 21:09 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
zou het heel jammer vinden als die eruit gaat
Ik be een beetje bang voor het scenario dat Churandy denkt dat Linda op gaat geven en de munt op zak houdtquote:Op zondag 9 november 2025 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik ook, dat verwacht niemand.
ja ik ookquote:Op zondag 9 november 2025 21:11 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Ik be een beetje bang voor het scenario dat Churandy denkt dat Linda op gaat geven en de munt op zak houdt
Dan haak ik ook af.quote:Op zondag 9 november 2025 21:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geeft me wel meer ruimte op de zondagavond.
quote:Op zondag 9 november 2025 21:14 schreef FlippingCoin het volgende:
hopelijk wordt ze gegrepen door een varaan
Ja, die stem telt dan niet mee. Cerendy doet niet mee.quote:Op zondag 9 november 2025 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
Ze weet niet eens hoe je z’n naam schrijft
Enige juiste manier, jaquote:Op zondag 9 november 2025 21:10 schreef FlippingCoin het volgende:
eigenlijk moet je met deze proef aan het begin heel veel drinken en dan in die emmer plassen
Nou ja de reactie van Camiel sprak wel boekdelen. Maar die Chur is wat goed van vertrouwenquote:Op zondag 9 november 2025 21:11 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Ik be een beetje bang voor het scenario dat Churandy denkt dat Linda op gaat geven en de munt op zak houdt
Jammer dat wij thuis niet mee mogen stemmenquote:
Kan niet geheel kamp zuid wieberen.quote:
Er brandje geen lichtje bij haar.quote:Op zondag 9 november 2025 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
Lies snapt doodgewone nuchtere opmerkingen niet
Kevin is volgens mij altijd wat cynisch grappig en meent het allemaal niet. Al vind ik het ook wel een twijfel geval.quote:Op zondag 9 november 2025 21:21 schreef Document1 het volgende:
Wat een stel zielige mensen bij elkaar zeg. Kevin de crybaby, Linda de jankerd, Augurkenboy met teveel testosteron en een of andere verknipte kakker die denkt dat hij kok is.
Laat ik het zo zeggen, er zijn wel eens betere edities geweest.
Nou ja beter kan de munt ingezet worden.quote:
Ik keek even op haar insta.quote:Op zondag 9 november 2025 21:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er brandje geen lichtje bij haar.
had ik wel verwacht jaquote:Op zondag 9 november 2025 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik keek even op haar insta.
Zelfs Monica Geuze is een vrouw met diepte naast dit onnozele kind.
Dat zou wel fijn zijn jaquote:
Kevin was helemaal geen Zuid. Maar hangt nu de ultieme teamboy van Zuid uit.quote:Op zondag 9 november 2025 21:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kan niet geheel kamp zuid wieberen.
Kevin is altijd zuid geweest.quote:Op zondag 9 november 2025 21:33 schreef lars91 het volgende:
[..]
Kevin was helemaal geen Zuid. Maar hangt nu de ultieme teamboy van Zuid uit.
Ik denk en hoop Lindaquote:Op zondag 9 november 2025 21:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Benieuwd wie dan toch de meeste stemmen krijgt na de munt van Churandy.
Churandy kan een ronde verder dankzij Vincent,quote:
Jep. Dus nog een week extra kijken.quote:Op zondag 9 november 2025 21:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Churandy kan een ronde verder dankzij Vincent,
Is vaker geweest.quote:Op zondag 9 november 2025 21:38 schreef KapiteinChris het volgende:
Hmmm, dus hij wist dat wanneer hij opgaf er geen stemming zou komen? Was dat in het verleden ook? Nee toch
Oké, ik wist het niet meer zeker, zal natuurlijk altijd anders kunnen zijn onder de noemer "twist"quote:
Linda willen ze natuurlijk houden, die wint toch nooit wat en een goede kanshebber voor de laatste plaatsquote:
Ach Vincent.quote:Op zondag 9 november 2025 21:42 schreef Benny het volgende:
Afvaller heeft spijt van vrijwillige exit in Expeditie Robinson: 'Maar ik wilde een bom droppen': https://www.rtl.nl/boulev(...)t-expeditie-robinson
Of Chur geeft het muntje weer terug. Wel jammer dat ze weten dat hij die munt heeft.quote:Op zondag 9 november 2025 21:45 schreef Document1 het volgende:
Wat een teringzooi is dit dan joh. Volgende week Nordin eruit en Linda al jankend op een bootje naar huis. Marieke ruft nog wel een dagje door.
Ik snap nog steeds niet wat daar nou het masterplan achter was. Volgens mij was het dronkenmans praat.quote:Op zondag 9 november 2025 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Of Chur geeft het muntje weer terug. Wel jammer dat ze weten dat hij die munt heeft.
Ja dat was dom. Nu vliegt hij of Chur eruit mits één van de twee wint.quote:Op zondag 9 november 2025 21:54 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet wat daar nou het masterplan achter was. Volgens mij was het dronkenmans praat.
Ik denk dat ie Vincent bedoelde.quote:Op zondag 9 november 2025 22:04 schreef Nectaro22 het volgende:
Edson zei trouwens dat oud kamp zuid Kevin en Lies hadden toegelaten tot hun bondje maar Kevin was toch altijd kamp zuid?
Ik snap niet dat ze die stemmen al dan oplezen, had ze dan ik de doos gelaten. Nu weten ze wie er gevaar loopt.quote:Op zondag 9 november 2025 22:01 schreef Nectaro22 het volgende:
Wat saai weer. Er wordt niemand weggestemd maar iedereen mag stemmen voor één stem tegen. Doe dan gewoon twee of drie stemmen want dit geeft toch niks zo.
En wat komt Vincent dom over. Zo iemand die alles baseert op zijn emoties want "ik vind dat". Ik hoop dat Churrandy wint maar het is toch logisch dat ze hem eruit willen?
quote:Op zondag 9 november 2025 22:36 schreef Paul het volgende:
Ik kijk niet meer naar dit slechts seizoen. Genoeg is genoeg 🤬
En waarom zoveel extra stemmen in hemelsnaam.quote:Op zondag 9 november 2025 22:56 schreef wolfrolf het volgende:
waarom had nordin nou de meeste stemmen??? snap er geen zak van.
Nee, op Churandy. Althans, zoals zij schreef: Cerendyquote:Op zondag 9 november 2025 22:02 schreef Momo het volgende:
Heeft Amije nou op winnaareiland 3-4 keer op Nordin gestemd na dat gesprek met Nordin?
Ok, tot volgende week dusquote:Op zondag 9 november 2025 22:36 schreef Paul het volgende:
Ik kijk niet meer naar dit slechts seizoen. Genoeg is genoeg 🤬
Nordin en Churandy.quote:Op maandag 10 november 2025 13:00 schreef Tengano het volgende:
Nordic en Chorizo houden elkaar er ook in, maar als kamp Zuid dat bij elkaar doet is dat hypocriet![]()
Nordic en Chorizo zijn er beide debit aan dat ze een kutsfeer en mentaliteit in hun oude kamp hadden en zich geen reet aantrokken van bijvoorbeeld hun eigen kampgenoten Roelof en Vincent, die ze straal negeerden en het meeste werk lieten doen. En nu gaan ze dus een beetje haten op kamp Zuid die er wel voor kozen om samen echt een team te zijn.
Klinkt ook wel een beetje als niet tegen je verlies kunnen. En daarnaast gaat het al jaren niet meer of je echt kunt 'overleven' op zo'n eiland en een 'echte Robinson'bent.
Die ging meer voor t ouderwetse "de beste ER moet winnen" ipv de meest bekonkelde.quote:
Ze spelen gewoon allemaal een spel. En als ze winnen vinden ze dat ze goed bezig zijn en dat ze het slim gespeeld hebben en als ze verliezen, bestaat het andere kamp uit matennaaiersquote:Op maandag 10 november 2025 14:40 schreef Cirilico het volgende:
Vincent heeft trouwens zelf vies spel gespeeld door op Nordin te gaan na de groepshussel. Één van de redenen dat Oud-Zuid zo machtig is nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |