abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219235526
Wat een idioterie weer dit. Die Linda wil weg maar weigert om zelf te vertrekken dus moet er maar op haar gestemd worden, ijsde ze en komt dan alsnog op haar besluit terug, vieze streken zijn dat. Vorig seizoen werd er door de productie en door de hosts korte metten gemaakt met quitters dat ze de eilandraad niet mogen gebruiken om jezelf weg te laten stemmen door de groep, ik had het haar wel gegund dat ze flink van repliek werd gediend door Nicolette b.v., maar dat hoefde al niet meer dus misschien al ingegeven door de productie. Vincent weg vind ik wel jammer, maar heeft het spel wel door en hoe het gaat uiteindelijk. De 2 meest irritante wijven dit seizoen op het winnaarseiland is wel cringe. Tactisch gezien was het wel beter dat Lies de opdracht verloor waardoor ze terug moest naar de groep, dus hopelijk wint ze niet nog eens proeven en komt haar naam wellicht wat meer naar voren tijdens de stemmingen met een fatale afloop tot gevolg. Veel stemmen voor Churandy en Nordin, ik kan dat wel snappen dat zijn misschien wel de 2 sterkste dus die wil je er uit hebben. We gaan het meemaken hoe de proeven verlopen volgende week.
Allemaal cabaretteketet!
pi_219235579
Team Churandy *O*

En waarom in hemelsnaam al die extra stemmen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_219235584
Wat saai weer. Er wordt niemand weggestemd maar iedereen mag stemmen voor één stem tegen. Doe dan gewoon twee of drie stemmen want dit geeft toch niks zo.

En wat komt Vincent dom over. Zo iemand die alles baseert op zijn emoties want "ik vind dat". Ik hoop dat Churrandy wint maar het is toch logisch dat ze hem eruit willen?
/
  zondag 9 november 2025 @ 22:02:18 #279
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_219235593
Heeft Amije nou op winnaareiland 3-4 keer op Nordin gestemd na dat gesprek met Nordin?
pi_219235611
Edson zei trouwens dat oud kamp zuid Kevin en Lies hadden toegelaten tot hun bondje maar Kevin was toch altijd kamp zuid?
/
  Moderator zondag 9 november 2025 @ 22:05:35 #281
446930 crew  ESF1Gamer
pi_219235618
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 22:04 schreef Nectaro22 het volgende:
Edson zei trouwens dat oud kamp zuid Kevin en Lies hadden toegelaten tot hun bondje maar Kevin was toch altijd kamp zuid?
Ik denk dat ie Vincent bedoelde.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_219235631
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 22:05 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Ik denk dat ie Vincent bedoelde.
Dat zou ook raar zijn met wat er deze aflevering gebeurde
/
pi_219235680
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 22:01 schreef Nectaro22 het volgende:
Wat saai weer. Er wordt niemand weggestemd maar iedereen mag stemmen voor één stem tegen. Doe dan gewoon twee of drie stemmen want dit geeft toch niks zo.

En wat komt Vincent dom over. Zo iemand die alles baseert op zijn emoties want "ik vind dat". Ik hoop dat Churrandy wint maar het is toch logisch dat ze hem eruit willen?
Ik snap niet dat ze die stemmen al dan oplezen, had ze dan ik de doos gelaten. Nu weten ze wie er gevaar loopt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 9 november 2025 @ 22:36:49 #284
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_219235874
Ik kijk niet meer naar dit slechts seizoen. Genoeg is genoeg 🤬
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_219235890
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 22:36 schreef Paul het volgende:
:W
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_219235943
waarom had nordin nou de meeste stemmen??? snap er geen zak van.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_219235962
quote:
1s.gif Op zondag 9 november 2025 22:56 schreef wolfrolf het volgende:
waarom had nordin nou de meeste stemmen??? snap er geen zak van.
En waarom zoveel extra stemmen in hemelsnaam.
  maandag 10 november 2025 @ 01:35:12 #288
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_219236154
Ik snap Vincent wel.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_219236245
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 22:02 schreef Momo het volgende:
Heeft Amije nou op winnaareiland 3-4 keer op Nordin gestemd na dat gesprek met Nordin?
Nee, op Churandy. Althans, zoals zij schreef: Cerendy _O-
  maandag 10 november 2025 @ 11:59:42 #290
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_219237800
Vroeger waren het altijd de Belgen die elkaar erin hielden. af en toe heb je een keer een paar vrouwen die ook zo iets willen proberen met een vrouwen bondj maar vaak faalt dat en nu is het eigen kamp eerst. Alle drie vrij irritant zeker vanaf de samensmelting moet het niet meer uitmaken uit welk kamp je komt terecht dat Vincent dat een vies spel vindt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 10 november 2025 @ 12:54:30 #291
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219238107
quote:
0s.gif Op zondag 9 november 2025 22:36 schreef Paul het volgende:
Ok, tot volgende week dus :)
  maandag 10 november 2025 @ 13:00:56 #292
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219238152
Nordic en Chorizo houden elkaar er ook in, maar als kamp Zuid dat bij elkaar doet is dat hypocriet :')

Nordic en Chorizo zijn er beide debit aan dat ze een kutsfeer en mentaliteit in hun oude kamp hadden en zich geen reet aantrokken van bijvoorbeeld hun eigen kampgenoten Roelof en Vincent, die ze straal negeerden en het meeste werk lieten doen. En nu gaan ze dus een beetje haten op kamp Zuid die er wel voor kozen om samen echt een team te zijn.

Klinkt ook wel een beetje als niet tegen je verlies kunnen. En daarnaast gaat het al jaren niet meer of je echt kunt 'overleven' op zo'n eiland en een 'echte Robinson' :') bent.
  maandag 10 november 2025 @ 14:20:35 #293
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_219238650
Ik merk dat ik niet meer aandachtig kijk :
Soort 2e scherm op de achtergrond.

Linda wil weg
Linda wil niet weg
Ineens Vincent wel weg

Wat een geslinger.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 10 november 2025 @ 14:21:36 #294
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_219238660
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 13:00 schreef Tengano het volgende:
Nordic en Chorizo houden elkaar er ook in, maar als kamp Zuid dat bij elkaar doet is dat hypocriet :')

Nordic en Chorizo zijn er beide debit aan dat ze een kutsfeer en mentaliteit in hun oude kamp hadden en zich geen reet aantrokken van bijvoorbeeld hun eigen kampgenoten Roelof en Vincent, die ze straal negeerden en het meeste werk lieten doen. En nu gaan ze dus een beetje haten op kamp Zuid die er wel voor kozen om samen echt een team te zijn.

Klinkt ook wel een beetje als niet tegen je verlies kunnen. En daarnaast gaat het al jaren niet meer of je echt kunt 'overleven' op zo'n eiland en een 'echte Robinson' :') bent.
Nordin en Churandy.
Zo heten ze.
L'Amour menaçant:
pi_219238681
Wat een aflevering.

Ze hadden het over een morele kompas maar ik vind het moreel verwerpelijk om te vragen dat anderen op jou stemmen. Alsook om mensen te chanteren. Erin meegaan is net zo verwerpelijk. Een beetje in dezelfde categorie als matchfixing. Daarnaast toon je daarmee geen respect voor het spel en voor de programmamakers en de kijkers thuis. Linda heeft zichzelf opgegeven voor het programma dus zij kan ook zelfstandig uit het spel stappen. Ze is een volwassen vrouw.

Desalniettemin heeft Vincent gelijk dat Oud-Zuid een groep nare mensen is die het spel niet zo vriendelijk spelen. Ze zijn een elitair clubje. Vol arrogantie. Denken dat zij de dienst uitmaken. En hun zogenaamd "we stemmen sterke spelers eruit" is niks meer dan een "we stemmen Noorderlingen eruit". Want niemand bespreekt de sterke spelers van Oud-Zuid.
Nou dat is natuurlijk ook onderdeel van het spel, maar dat maakt het niet minder onsympathiek. Ze sluiten leden een bepaalde groep buiten puur omdat ze van een ander eiland komen.

Desalniettemin kan Vincent het spel niet aan en geeft ie nu op omdat ie in feite niet tegen zijn verlies kan. _O- Net zo zwak als een Linda die zou opgeven. Het doet mij denken aan Dennis Weening die toendertijd opgaf omdat ie het spel onmenselijk vond. :') Alleen al daarom verdiende hij het nooit om later presentator van ER te worden.

Desalniettemin :D ... vind ik het een bazenactie dat Vincent opstapt zonder dat vooraf aan te kondigen aan collega's of programmamakers. En fantastisch dat hij hiermee Churandy/Nordin redt en dat hun immuniteitsmunt nog in het spel is.
Ik hoop dat één van beiden de volgende keer de proef wint.
Hotapnyc
  maandag 10 november 2025 @ 14:22:48 #296
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_219238682
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 01:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik snap Vincent wel.
Die ging meer voor t ouderwetse "de beste ER moet winnen" ipv de meest bekonkelde.
Ik snap 'm, maar aan de andere kant is het al jaren zo dat goede spelers er door bondjes uitgewerkt worden.
Da's niks nieuws. Dus je wist waar je aan begon.
L'Amour menaçant:
  maandag 10 november 2025 @ 14:35:23 #297
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_219238785
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 14:21 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Nordin en Churandy.
Zo heten ze.
Nordin en C, of Cerendi, toch?
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_219238824
Vincent heeft trouwens zelf vies spel gespeeld door op Nordin te gaan na de groepshussel. Één van de redenen dat Oud-Zuid zo machtig is nu.
Hotapnyc
  maandag 10 november 2025 @ 14:53:07 #299
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219238920
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 14:35 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]
Nordin en C, of Cerendi, toch?
Geen namen die je bij mij in de straat elke dag hoort in ieder geval.
  maandag 10 november 2025 @ 14:56:17 #300
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219238946
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2025 14:40 schreef Cirilico het volgende:
Vincent heeft trouwens zelf vies spel gespeeld door op Nordin te gaan na de groepshussel. Één van de redenen dat Oud-Zuid zo machtig is nu.
Ze spelen gewoon allemaal een spel. En als ze winnen vinden ze dat ze goed bezig zijn en dat ze het slim gespeeld hebben en als ze verliezen, bestaat het andere kamp uit matennaaiers :')

Ze moeten gewoon niet zielig doen en het spel goed spelen en daarnaast je verlies accepteren als het lot zo valt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')