Jep. Dus nog een week extra kijken.quote:Op zondag 9 november 2025 21:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Churandy kan een ronde verder dankzij Vincent,
Is vaker geweest.quote:Op zondag 9 november 2025 21:38 schreef KapiteinChris het volgende:
Hmmm, dus hij wist dat wanneer hij opgaf er geen stemming zou komen? Was dat in het verleden ook? Nee toch
Oké, ik wist het niet meer zeker, zal natuurlijk altijd anders kunnen zijn onder de noemer "twist"quote:
Linda willen ze natuurlijk houden, die wint toch nooit wat en een goede kanshebber voor de laatste plaatsquote:
Ach Vincent.quote:Op zondag 9 november 2025 21:42 schreef Benny het volgende:
Afvaller heeft spijt van vrijwillige exit in Expeditie Robinson: 'Maar ik wilde een bom droppen': https://www.rtl.nl/boulev(...)t-expeditie-robinson
Of Chur geeft het muntje weer terug. Wel jammer dat ze weten dat hij die munt heeft.quote:Op zondag 9 november 2025 21:45 schreef Document1 het volgende:
Wat een teringzooi is dit dan joh. Volgende week Nordin eruit en Linda al jankend op een bootje naar huis. Marieke ruft nog wel een dagje door.
Ik snap nog steeds niet wat daar nou het masterplan achter was. Volgens mij was het dronkenmans praat.quote:Op zondag 9 november 2025 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Of Chur geeft het muntje weer terug. Wel jammer dat ze weten dat hij die munt heeft.
Ja dat was dom. Nu vliegt hij of Chur eruit mits één van de twee wint.quote:Op zondag 9 november 2025 21:54 schreef Document1 het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet wat daar nou het masterplan achter was. Volgens mij was het dronkenmans praat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |