Serie 1 had ook afleveringen volledig gewijd aan Tina Turner en Stevie Wonder dus hoezo geen diversiteitquote:Op maandag 10 november 2025 16:09 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Wat een bagger artikel.
Als afgeleide van de Top 2000 televisie-uitzendingen kwam de NPO dit jaar ook met het smakeloze, gemakzuchtige, conservatieve en vanuit een volledig wit perspectief gemaakte Best of Pop, met presentator Angelique Houtveen als excuus-diversiteit.![]()
Bij sommige mensen draait alles in het leven om de zeven vinkjes, de rest doet er niet toe.quote:Op maandag 10 november 2025 16:09 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Wat een bagger artikel.
Als afgeleide van de Top 2000 televisie-uitzendingen kwam de NPO dit jaar ook met het smakeloze, gemakzuchtige, conservatieve en vanuit een volledig wit perspectief gemaakte Best of Pop, met presentator Angelique Houtveen als excuus-diversiteit.![]()
ik ken wel de zeven geitjes, maar de zeven vinkjesquote:Op maandag 10 november 2025 16:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Bij sommige mensen draait alles in het leven om de zeven vinkjes, de rest doet er niet toe.
Ach, Joopquote:Op maandag 10 november 2025 15:24 schreef Tussle266 het volgende:
In navolging van de eerste acties ook het eerste top 2000 is voor ouwe lullen artikel.
Vroeger was alles beter, maar in het top 2000 universum is ieder jaar gelukkig gewoon exact gelijk:
https://www.bnnvara.nl/jo(...)spirerender-dan-ooit
Sommigen nemen de top 2000 iets te serieus.quote:Op maandag 10 november 2025 15:24 schreef Tussle266 het volgende:
In navolging van de eerste acties ook het eerste top 2000 is voor ouwe lullen artikel.
Vroeger was alles beter, maar in het top 2000 universum is ieder jaar gelukkig gewoon exact gelijk:
quote:Op maandag 10 november 2025 16:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik ken wel de zeven geitjes, maar de zeven vinkjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neem jezelf niet al te serieus, dat doen de anderen ook niet
ho ho, de Top 2000 ís ook iets heel serieus, hoor!quote:Op maandag 10 november 2025 17:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Sommigen nemen de top 2000 iets te serieus.
Winning. Under the Milky Way staat er al in toch?quote:Op dinsdag 11 november 2025 08:15 schreef Tussle266 het volgende:
Onze vriend van de reeks gaat morgen 2 uurtjes New Waven: https://www.nporadio2.nl/(...)xl-in-tims-avondslot
Dus mocht iemand van jullie nog heel graag een last minute keuzelijstmanipulatie willen pogen. Dan zou ik 'm vandaag hier even noemen.
Die hebben we al inderdaad. Winning is dit jaar 1x gedraaid (volgens mij toen ook door Tim), dus nog een draaibeurt extra zou wel eens lekker kunnen uitpakken.quote:Op dinsdag 11 november 2025 08:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Winning. Under the Milky Way staat er al in toch?
Ik heb sowieso in de analyse ook alle afvallers opnieuw meegenomen. De laatste jaren zijn er ook een paar teruggezet. Liederen die op de keuzelijst (of voor 2010 zelfs in de lijst) stonden heb ik daarom gewoon meegeteld.quote:Op dinsdag 11 november 2025 08:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Winning in de keuzelijst is zo 20 jaar geleden
"de uitstekende staat waarin de muziekindustrie zich vandaag bevindt."quote:Op maandag 10 november 2025 15:24 schreef Tussle266 het volgende:
Dat zou dan dus iig Brain Damage/Eclipse op de keuzelijst betekenenquote:Op dinsdag 11 november 2025 23:17 schreef Tussle266 het volgende:
Die albumcovertheorie die werkt in de stemweek, zou ook wel eens kunnen kloppen voor de enkelvoudige deelnemers. Mocht dat zo zijn, dan is de puzzel opgelost.
En omdat ik zelf ook wel lees dat het een cryptogram is, als het goed is tellen we dus straks op:
Liedjes uit 2024 + liedjes die meerdere malen gedraaid zijn + liedjes die eenmaal gedraaid zijn, maar wel direct een albumcover hebben = samen een paar honderd nieuwe opties op de keuzelijst.
Er heeft meer werk in gezeten dit jaar dan ik durf toe te geven, dus als het klopt schiet ik een confettikanon af en ren ik een rondje naakt door de straat. Mijn straat is alleen wel 5 km lang, dus dat wordt een 10k run.
Als de theorie klopt is dat er inderdaad 1. Helaas moet ik nu wel heel de lijst van eenlingen opnieuw langs om te kijken welken het nog waren. Maar ja, het is bijna weekend.quote:Op woensdag 12 november 2025 07:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat zou dan dus iig Brain Damage/Eclipse op de keuzelijst betekenen
Deden ze op 3 ook wel eens. De shoegaze-uitzending was best vermakelijk toen. Maar da's alweer in 2021 geweest ofzo.quote:Op woensdag 12 november 2025 10:08 schreef Tussle266 het volgende:
Ik heb trouwens best wel zin in die New Wave uitzending vanavond. Die thema-uitzendingen van Tim zijn echt wel een verbetering ten opzichte van al die horizontale gezelligheid. Die gong-uitzending van pas was ook prima en die plaknacht-uitzendingen aan het begin van de zomer. Dat mag van mij komend jaar ook wel regelmatig een plan zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |