Ja dat punt gooide ik ook al eerder volgens mij. Hier is de reden om erop te stemmen direct politiek gemotiveerd. Niet omdat je het liedje zelf ook echt goed vindt, dat maakt een groot deel van de stemmers niet uit.quote:Op maandag 10 november 2025 10:12 schreef Tussle266 het volgende:
Dit is allemaal leuk, maar dat was toch geheel het punt niet waar het over ging? Het punt was toch dat er een of ander polarisatiestrijdje wordt uitgevochten en dat dat (niet voor het eerst) in week 53 gedaan moet worden, door mensen die de andere 52 weken nergens te vinden zijn. Daar mag je je toch gewoon aan storen? Dat Sam Cooke bestaat maakt niet dat @:DecoAoreste ineens onzin uitkraamt.
Aflevering 2 is pal voor de stemweek en aflevering 3 is tijdens de stemweek, dus iedere Quizdeelnemer krijgt in mindere of meerdere mate een boost.quote:Op maandag 10 november 2025 10:18 schreef Tussle266 het volgende:
Maar goed, even terug in de tijd toen echte liefde nog te koop was. Ik zie dat Sam Welten in de quiz zit. Als dat aflevering 1 is, zeg ik: riemen vast. Die staat al het hele jaar in de top van de streamingslijstjes waar je nu straatliedjes en AI, dat is niet bepaald fijne muziek bovenin ziet staan. Dus dat gaat helemaal goed komen.
Eigenlijk exact wat er op het ESF bij Israël gebeurt, en ook bij Oekraïne trouwens. Die hebben al 2 ESF-winsten te danken gehad aan Poetin inmiddels, hoe cru die constatering ook is.quote:Op maandag 10 november 2025 10:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat punt gooide ik ook al eerder volgens mij. Hier is de reden om erop te stemmen direct politiek gemotiveerd. Niet omdat je het liedje zelf ook echt goed vindt, dat maakt een groot deel van de stemmers niet uit.
Een beetje als wat bij onze ESF-vrienden met Israël gebeurt.
Ik kan niet wachten tot we gewoon weer kunnen klagen over andermans muzieksmaak.quote:Op maandag 10 november 2025 10:18 schreef Tussle266 het volgende:
Maar goed, even terug in de tijd toen echte liefde nog te koop was. Ik zie dat Sam Welten in de quiz zit. Als dat aflevering 1 is, zeg ik: riemen vast. Die staat al het hele jaar in de top van de streamingslijstjes waar je nu straatliedjes en AI, dat is niet bepaald fijne muziek bovenin ziet staan. Dus dat gaat helemaal goed komen.
Wees gerust. Ook dit jaar zal er genoeg te klagen zijn.quote:Op maandag 10 november 2025 10:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot we gewoon weer kunnen klagen over andermans muzieksmaak.
laten we hopen dat deze deelnemers hun favoriet kiezen uit de onderkant van de lijst.quote:Op maandag 10 november 2025 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Aflevering 2 is pal voor de stemweek en aflevering 3 is tijdens de stemweek, dus iedere Quizdeelnemer krijgt in mindere of meerdere mate een boost.
Zijn dat de liedjes dit jaar gedraaid op Radio2?quote:Op maandag 10 november 2025 12:14 schreef Tussle266 het volgende:
Nu we weten dat het 1 december wordt: ik houd deze week en volgende week nog bij, dus ik verwacht nog ongeveer 50 liedjes erbij. Het zijn er (tot en met gisteren) opgeschoond precies 1350. In de week voor de stemweek kom ik met de feiten en cijfers en een playlist bij de Zweedse AI promotor.
Heel graag! Ik ga zeker rekening houden met je overzicht bij het uitbrengen van mijn stem.quote:Op maandag 10 november 2025 12:14 schreef Tussle266 het volgende:
Nu we weten dat het 1 december wordt: ik houd deze week en volgende week nog bij, dus ik verwacht nog ongeveer 50 liedjes erbij. Het zijn er (tot en met gisteren) opgeschoond precies 1350. In de week voor de stemweek kom ik met de feiten en cijfers en een playlist bij de Zweedse AI promotor.
Heya MT, hoe is de levenquote:Op maandag 10 november 2025 13:31 schreef MTheBassman het volgende:
Nou, ik dacht laat ik FOK! ook weer eens openen nu we midden november naderen
Precies op tijd, de rellen begonnen net te sluimeren.quote:Op maandag 10 november 2025 13:31 schreef MTheBassman het volgende:
Je hebt nog 4851 reviews terug te lezen!quote:Op maandag 10 november 2025 13:31 schreef MTheBassman het volgende:
Misschien niet gek dat af en toe terug te lezenquote:Op maandag 10 november 2025 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hebt nog 4851 reviews terug te lezen!
Het leven is ietwat hectisch op dit moment, maar ik red me primaquote:
Het is een beetje gek artikel, omdat ik de link naar de top 2000/conservatieve Radio 2 nogal gemaakt vind.quote:Op maandag 10 november 2025 15:24 schreef Tussle266 het volgende:
In navolging van de eerste acties ook het eerste top 2000 is voor ouwe lullen artikel.
Vroeger was alles beter, maar in het top 2000 universum is ieder jaar gelukkig gewoon exact gelijk:
https://www.bnnvara.nl/jo(...)spirerender-dan-ooit
Waarom dacht ik al toen ik dat artikel opende dat Berghain genoemd gaat wordenquote:Op maandag 10 november 2025 15:24 schreef Tussle266 het volgende:
In navolging van de eerste acties ook het eerste top 2000 is voor ouwe lullen artikel.
Vroeger was alles beter, maar in het top 2000 universum is ieder jaar gelukkig gewoon exact gelijk:
Berghain is inmiddels 3x gedraaid op 2. Blokhuis joeg er gisteren nog een andere Rosalia doorheen.quote:Op maandag 10 november 2025 15:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Waarom dacht ik al toen ik dat artikel opende dat Berghain genoemd gaat worden
Snobbers gonna snob
Ik heb een ouder nummer van Rosalia in de Peace3000 staan. Ben ik nu een snobquote:Op maandag 10 november 2025 15:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Waarom dacht ik al toen ik dat artikel opende dat Berghain genoemd gaat worden
Snobbers gonna snob
Jij sowiesoquote:Op maandag 10 november 2025 15:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb een ouder nummer van Rosalia in de Peace3000 staan. Ben ik nu een snob
Stenders draaide em ook vanmiddag. Moest lachen om de "het zouden je buren maar zijn die heksenkring" reactie die binnenkwamquote:Op maandag 10 november 2025 15:52 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Berghain is inmiddels 3x gedraaid op 2. Blokhuis joeg er gisteren nog een andere Rosalia doorheen.
Wat een bagger artikel.quote:Op maandag 10 november 2025 15:24 schreef Tussle266 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |