Als ik wist dat Roy Donders zou emigreren, dan had ik ook D66 gestemdquote:Roy Donders ziet premierschap Jetten niet zitten: 'Beter met z'n allen emigreren'
Stylist Roy Donders (34) vindt dat Nederlandsers beter kunnen emigreren als D66-partijleider Rob Jetten (38) premier wordt. In een bericht op Instagram deelt Roy een lijst met plannen van de partij, waaronder een verhoogd belastingtarief voor de hoogste inkomens en de afschaffing van de hypotheekrenteaftrek. 'Mensen, moet ons land nog verder kapot?', schrijft Roy.
De Brabander neemt geen blad voor de mond. 'Er is al bijna niks meer. Nu die Jetten er komt kunnen we beter met z'n allen gaan emigreren.'
D66 lijkt samen met de PVV van Geert Wilders de grootste partij te worden in de Tweede Kamer. Beide partijen hebben waarschijnlijk 26 zetels behaald in de verkiezingen. De partij van Rob Jetten staat voor op de PVV met ongeveer 15.000 stemmen. Volgende week volgt de uitslag van de briefstemmen.
.
Natuurlijk, die ongefundeerde bullshit gaat hij gebruiken om te zeggen dat Wilders eigenlijk 'gewoon' gewonnen heeft en hij dus toch maar blijftquote:Op zaterdag 1 november 2025 10:28 schreef Durmada het volgende:
Jammer, vind hem altijd vermakelijk op de televisie. Maar met geruchten rondom verkiezingsfraude hoop ik dat hij het nog even uitstelt.
Omdat Geertje weer dingen roept die niet kloppen?quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:28 schreef Durmada het volgende:
Jammer, vind hem altijd vermakelijk op de televisie. Maar met geruchten rondom verkiezingsfraude hoop ik dat hij het nog even uitstelt.
Jaaaaaaaaquote:Op zaterdag 1 november 2025 10:58 schreef maily het volgende:
Hij gaat naar Bels
Roy Donders verhuist daadwerkelijk naar het buitenland; nieuw huis in Poppel
Ja hé wacht even? Hou hem eens lekker bijquote:Op zaterdag 1 november 2025 11:01 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa
@:capuchon_jongen / @:lenny77 , succes met Roy Donders die nu jullie probleem is
Ze zijn de grootste, maar ook belangrijk: met 26 van de 150 zetels is het de kleinste grootste partij die Nederland ooit heeft gehad. We hebben gewoon veel te veel partijen die middelgroot zijn.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:20 schreef Lenny77 het volgende:
Maar eh.. D66 heeft dus gewonnen? Is dat niet een beetje raar?
Of heb ik gewoon een vertroebeld beeld omdat ik vooral met fokkers spreek en niet met de doorsnee Nederlander?
Wij hebben het lang genoeg moeten verduren. Belgiė mag nu eens in onze schoenen staanquote:Op zaterdag 1 november 2025 11:12 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja hé wacht even? Hou hem eens lekker bij![]()
Sowieso: Roy Donders
Wij hebben onze eigen volksgekken alquote:Op zaterdag 1 november 2025 11:25 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wij hebben het lang genoeg moeten verduren. Belgiė mag nu eens in onze schoenen staan
Dat is inderdaad niet zo groot.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:25 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ze zijn de grootste, maar ook belangrijk: met 26 van de 150 zetels is het de kleinste grootste partij die Nederland ooit heeft gehad. We hebben gewoon veel te veel partijen die middelgroot zijn.
Op de volledige kamer is rechts-conservatief juist gegroeid.
Ruilen voor Pommelien?quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:12 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee.. niet dat ik nu zo een fan ban. Maar dan liever Pommelien dan Roy..quote:
Mwuah. D66 is economisch centrum-rechts, dus kunnen prima door 1 deur met VVD en CDA. Dan hebben ze nog maar 1 extra partij nodig. Alleen de 4de partij die nodig is voor een meerderheid is ofwel GL-PvdA ofwel JA21.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:28 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet zo groot.
Maar wat wil dit nu dan zeggen? Want die gaan natuurlijk niet erg lekker samen werken?
Wij nemen Karen Damen en zij krijgen Roy Dondersquote:
En PVV?quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:30 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Mwuah. D66 is economisch centrum-rechts, dus kunnen prima door 1 deur met VVD en CDA. Dan hebben ze nog maar 1 extra partij nodig. Alleen de 4de partij die nodig is voor een meerderheid is ofwel GL-PvdA ofwel JA21.
En daar ligt het probleem. VVD wil niet met GL-PvdA en D66 wil niet met JA21, dus gaat een lange formatie zijn denk ik
Doe maar Gilles danquote:Op zaterdag 1 november 2025 11:31 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wij nemen Karen Damen en zij krijgen Roy Donders
Ja ho nee, dan moeten jullie wel iets even ergs kiezen he?quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:31 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wij nemen Karen Damen en zij krijgen Roy Donders
Die worden uitgesloten door VVD, D66, CDA, GL-PvdA, SP, Volt, DENK, PvdD, CU en 50Plus, samen tweederde meerderheid die hun uitsluit, dus gaat m niet wordenquote:
Dan nemen wij Jeroom en krijgen jullie Famke Louise als bonusquote:Op zaterdag 1 november 2025 11:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja ho nee, dan moeten jullie wel iets even ergs kiezen he?
Ik ben oprecht aan het denken: wie dan wel.. Er is niets even ergs
Hm.. nee die ook niet.quote:
Jeroom??? Zeker niet!quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:35 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dan nemen wij Jeroom en krijgen jullie Famke Louise als bonus
De Coster dan?quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:36 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hm.. nee die ook niet.
Hou Roy nu maar daar. Jullie zijn m al gewend..
Hij heeft blikkbaar al een huis gekocht in Belgie, dus we zijn te laatquote:Op zaterdag 1 november 2025 11:36 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hm.. nee die ook niet.
Hou Roy nu maar daar. Jullie zijn m al gewend..
Ze mogen Victor Vlam ook meteen meenemen als we toch bezig zijnquote:
quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:39 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Hij heeft blikkbaar al een huis gekocht in Belgie, dus we zijn te laat
Nee ook niet..quote:
Marco B. zal er ook wel achteraan komenquote:Op zaterdag 1 november 2025 11:41 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee ook niet..
Maar ik lees dus dat het te laat is.. We zijn dus hendig gekloot nu![]()
Gelukkig in het Antwerpse..
quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:41 schreef Mikeytt het volgende:
Misschien komt Roy Donders nu wel vaker op de Belgische televisie waardoor de Nederlandse tv weer zijn kwaliteit kan opbouwen
quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:43 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Marco B. zal er ook wel achteraan komen
quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:01 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa
@:capuchon_jongen / @:lenny77 , succes met Roy Donders die nu jullie probleem is
Sorry wie?quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:12 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee serieus weet het echt niet. Bekende Nederlanders daar weet ik heel strickte basis van.quote:Op zaterdag 1 november 2025 12:03 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
(Eigenlijk ook wel goed als ge het echt niet weet)
HO!quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:35 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dan nemen wij Jeroom en krijgen jullie Famke Louise als bonus
Ja wel dus!quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:57 schreef LangeTabbetje het volgende:
Denk niet dat er veel landen buiten Nederland zijn waar je de hypotheekrente kunt aftrekken van de belasting. Beetje raar om dat als argument te gebruiken.
Klopt. En in diezelfde landen zijn de huizenprijzen OOK significant gestegen, ondanks dat ze geen hypotheekrenteaftrek hebben. Beetje raar om dat dus weer als argument te gebruiken om de hypotheekrenteaftrek af te schaffen gezien dat huizen “goedkoper zou maken”.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:57 schreef LangeTabbetje het volgende:
Denk niet dat er veel landen buiten Nederland zijn waar je de hypotheekrente kunt aftrekken van de belasting. Beetje raar om dat als argument te gebruiken.
Mensen in dit land schijnen van zelfmarteling te houden. Zie bijvoorbeeld de eerste reactie in dit draadje. Het is een rare vorm van BDSM waar mensen zich graag laten aftuigen en rectaal vernederen door de overheid.quote:Op zaterdag 1 november 2025 12:17 schreef Gunner het volgende:
Zijn dit serieus de hoofdpunten van D66? Behoorlijk impopulaire maatregelen. Bijzonder dat zoveel mensen daarop stemmen dan.
En ik weet lekker waarquote:
die ken ik nietquote:
Huis is al gekocht, helaasquote:Op zaterdag 1 november 2025 12:37 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Yvonne, jij hebt macht!![]()
Hou Donders bij jullie!!
Gelukkig is er nog de heer Molotovquote:
Met Ja21 erbij, is er alsnog geen meerderheid toch? D66, VVD, CDA, JA21 = 75 zetelsquote:Op zaterdag 1 november 2025 11:30 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Mwuah. D66 is economisch centrum-rechts, dus kunnen prima door 1 deur met VVD en CDA. Dan hebben ze nog maar 1 extra partij nodig. Alleen de 4de partij die nodig is voor een meerderheid is ofwel GL-PvdA ofwel JA21.
En daar ligt het probleem. VVD wil niet met GL-PvdA en D66 wil niet met JA21, dus gaat een lange formatie zijn denk ik
Anders lees even hun standpunten: Vanaf een vermogen van een miljoen. willen ze een hoger tarief. Moord ende brandquote:Op zaterdag 1 november 2025 12:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
meer belasting op spaargeld.
Met andere woorden: krijg maar lekker kanker dat hoef je je geen zorgen te maken om de toekomst.
Die arme rijken toch 😱quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:07 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Anders lees even hun standpunten: Vanaf een vermogen van een miljoen. willen ze een hoger tarief. Moord ende brand
Zeg dat nou niet te hard 🤫quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:21 schreef LangeTabbetje het volgende:
Overigens moet je emigreren vanwege positieve redenen, en niet zoals Roy doet, vanwege negatieve redenen.
Spot er maar mee 😱quote:
Ik heb op D66 gestemd. Maar er zijn stevige aanwijzingen die duiden op verkiezingsfraude. Dus het is nog even afwachten allemaal natuurlijk. Hopelijk blijft Roy gewoon.quote:Op zaterdag 1 november 2025 12:17 schreef Gunner het volgende:
Zijn dit serieus de hoofdpunten van D66? Behoorlijk impopulaire maatregelen. Bijzonder dat zoveel mensen daarop stemmen dan.
Nou, ik pak het plaatje er even bij:quote:Op zaterdag 1 november 2025 12:17 schreef Gunner het volgende:
Zeker, maar aan de andere kant staat ook het afschaffen van toeslagen en de HRA. Die eerste compenseren ze dan nog via de inkomstenbelasting geloof ik maar die tweede is toch nog ergens een heilig huisje. De rest is ook alleen maar 'meer belasting, meer belasting en nog eens meer belasting'quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:15 schreef Leandra het volgende:
Daarmee wordt erven en schenken voor de meeste mensen juist goedkoper, alleen de écht grote erfenissen gaan meer bijdragen. Wel zo eerlijk.
CU of BBB erbij?quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:06 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Met Ja21 erbij, is er alsnog geen meerderheid toch? D66, VVD, CDA, JA21 = 75 zetels
[ link | afbeelding ]
In september was de koop al rond las ik gisteren ergens.quote:Op dinsdag 4 november 2025 16:47 schreef yvonne het volgende:
Lulkoek, hij was al met een huis bezig. Hij komt vlak in de buurt van m'n dochter te wonen. Er is maar 1 makelaar in het dorp dus dat was zo bekend
Ze staan in zomerkleren het "tekoop-bord" af te plakken zag ik op insta.quote:Op dinsdag 4 november 2025 17:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
In september was de koop al rond las ik gisteren ergens.
Ik weet nog dat Gunther Haagen daar makelaar was .... RIPquote:Op dinsdag 4 november 2025 16:47 schreef yvonne het volgende:
Lulkoek, hij was al met een huis bezig. Hij komt vlak in de buurt van m'n dochter te wonen. Er is maar 1 makelaar in het dorp dus dat was zo bekend
De Geus.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |