Als ik wist dat Roy Donders zou emigreren, dan had ik ook D66 gestemdquote:Roy Donders ziet premierschap Jetten niet zitten: 'Beter met z'n allen emigreren'
Stylist Roy Donders (34) vindt dat Nederlandsers beter kunnen emigreren als D66-partijleider Rob Jetten (38) premier wordt. In een bericht op Instagram deelt Roy een lijst met plannen van de partij, waaronder een verhoogd belastingtarief voor de hoogste inkomens en de afschaffing van de hypotheekrenteaftrek. 'Mensen, moet ons land nog verder kapot?', schrijft Roy.
De Brabander neemt geen blad voor de mond. 'Er is al bijna niks meer. Nu die Jetten er komt kunnen we beter met z'n allen gaan emigreren.'
D66 lijkt samen met de PVV van Geert Wilders de grootste partij te worden in de Tweede Kamer. Beide partijen hebben waarschijnlijk 26 zetels behaald in de verkiezingen. De partij van Rob Jetten staat voor op de PVV met ongeveer 15.000 stemmen. Volgende week volgt de uitslag van de briefstemmen.
.
Natuurlijk, die ongefundeerde bullshit gaat hij gebruiken om te zeggen dat Wilders eigenlijk 'gewoon' gewonnen heeft en hij dus toch maar blijftquote:Op zaterdag 1 november 2025 10:28 schreef Durmada het volgende:
Jammer, vind hem altijd vermakelijk op de televisie. Maar met geruchten rondom verkiezingsfraude hoop ik dat hij het nog even uitstelt.
Omdat Geertje weer dingen roept die niet kloppen?quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:28 schreef Durmada het volgende:
Jammer, vind hem altijd vermakelijk op de televisie. Maar met geruchten rondom verkiezingsfraude hoop ik dat hij het nog even uitstelt.
Jaaaaaaaaquote:Op zaterdag 1 november 2025 10:58 schreef maily het volgende:
Hij gaat naar Bels
Roy Donders verhuist daadwerkelijk naar het buitenland; nieuw huis in Poppel
Ja hé wacht even? Hou hem eens lekker bijquote:Op zaterdag 1 november 2025 11:01 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa
@:capuchon_jongen / @:lenny77 , succes met Roy Donders die nu jullie probleem is
Ze zijn de grootste, maar ook belangrijk: met 26 van de 150 zetels is het de kleinste grootste partij die Nederland ooit heeft gehad. We hebben gewoon veel te veel partijen die middelgroot zijn.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:20 schreef Lenny77 het volgende:
Maar eh.. D66 heeft dus gewonnen? Is dat niet een beetje raar?
Of heb ik gewoon een vertroebeld beeld omdat ik vooral met fokkers spreek en niet met de doorsnee Nederlander?
Wij hebben het lang genoeg moeten verduren. België mag nu eens in onze schoenen staanquote:Op zaterdag 1 november 2025 11:12 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja hé wacht even? Hou hem eens lekker bij![]()
Sowieso: Roy Donders
Wij hebben onze eigen volksgekken alquote:Op zaterdag 1 november 2025 11:25 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wij hebben het lang genoeg moeten verduren. België mag nu eens in onze schoenen staan
Dat is inderdaad niet zo groot.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:25 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ze zijn de grootste, maar ook belangrijk: met 26 van de 150 zetels is het de kleinste grootste partij die Nederland ooit heeft gehad. We hebben gewoon veel te veel partijen die middelgroot zijn.
Op de volledige kamer is rechts-conservatief juist gegroeid.
Ruilen voor Pommelien?quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:12 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja hé wacht even? Hou hem eens lekker bij![]()
Sowieso: Roy Donders
Nee.. niet dat ik nu zo een fan ban. Maar dan liever Pommelien dan Roy..quote:
Mwuah. D66 is economisch centrum-rechts, dus kunnen prima door 1 deur met VVD en CDA. Dan hebben ze nog maar 1 extra partij nodig. Alleen de 4de partij die nodig is voor een meerderheid is ofwel GL-PvdA ofwel JA21.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:28 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet zo groot.
Maar wat wil dit nu dan zeggen? Want die gaan natuurlijk niet erg lekker samen werken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |