Nee serieus weet het echt niet. Bekende Nederlanders daar weet ik heel strickte basis van.quote:Op zaterdag 1 november 2025 12:03 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
(Eigenlijk ook wel goed als ge het echt niet weet)
HO!quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:35 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dan nemen wij Jeroom en krijgen jullie Famke Louise als bonus
Ja wel dus!quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:57 schreef LangeTabbetje het volgende:
Denk niet dat er veel landen buiten Nederland zijn waar je de hypotheekrente kunt aftrekken van de belasting. Beetje raar om dat als argument te gebruiken.
Klopt. En in diezelfde landen zijn de huizenprijzen OOK significant gestegen, ondanks dat ze geen hypotheekrenteaftrek hebben. Beetje raar om dat dus weer als argument te gebruiken om de hypotheekrenteaftrek af te schaffen gezien dat huizen “goedkoper zou maken”.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:57 schreef LangeTabbetje het volgende:
Denk niet dat er veel landen buiten Nederland zijn waar je de hypotheekrente kunt aftrekken van de belasting. Beetje raar om dat als argument te gebruiken.
Mensen in dit land schijnen van zelfmarteling te houden. Zie bijvoorbeeld de eerste reactie in dit draadje. Het is een rare vorm van BDSM waar mensen zich graag laten aftuigen en rectaal vernederen door de overheid.quote:Op zaterdag 1 november 2025 12:17 schreef Gunner het volgende:
Zijn dit serieus de hoofdpunten van D66? Behoorlijk impopulaire maatregelen. Bijzonder dat zoveel mensen daarop stemmen dan.
En ik weet lekker waarquote:
die ken ik nietquote:
Huis is al gekocht, helaasquote:Op zaterdag 1 november 2025 12:37 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Yvonne, jij hebt macht!![]()
Hou Donders bij jullie!!
Gelukkig is er nog de heer Molotovquote:
Met Ja21 erbij, is er alsnog geen meerderheid toch? D66, VVD, CDA, JA21 = 75 zetelsquote:Op zaterdag 1 november 2025 11:30 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Mwuah. D66 is economisch centrum-rechts, dus kunnen prima door 1 deur met VVD en CDA. Dan hebben ze nog maar 1 extra partij nodig. Alleen de 4de partij die nodig is voor een meerderheid is ofwel GL-PvdA ofwel JA21.
En daar ligt het probleem. VVD wil niet met GL-PvdA en D66 wil niet met JA21, dus gaat een lange formatie zijn denk ik
Anders lees even hun standpunten: Vanaf een vermogen van een miljoen. willen ze een hoger tarief. Moord ende brandquote:Op zaterdag 1 november 2025 12:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
meer belasting op spaargeld.
Met andere woorden: krijg maar lekker kanker dat hoef je je geen zorgen te maken om de toekomst.
Die arme rijken toch 😱quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:07 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Anders lees even hun standpunten: Vanaf een vermogen van een miljoen. willen ze een hoger tarief. Moord ende brand
Zeg dat nou niet te hard 🤫quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:21 schreef LangeTabbetje het volgende:
Overigens moet je emigreren vanwege positieve redenen, en niet zoals Roy doet, vanwege negatieve redenen.
Spot er maar mee 😱quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |