Omdat op het moment dat alle districten zodanig getekend geprobeerd worden door beide partijen, en ze daarin elkaar de loef af willen steken, je alsnog zeer dichtbij een popular vote komt. Dat het belachelijk omslachtig is ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 4 november 2025 17:05 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waarom krijg je volgens jou dan een representatief kiesstelsel als elke staat aan extreme gerrymandering zou gaan doen.
Het hele kiesstelsel daar met kies mannen en staten die gegroeid zijn maar niet meer kiesmannen krijgen is gewoon een grote weeffout.
Het is daar tegenwoordig wel een race voor de meest 'stupid person' geworden.quote:Op dinsdag 4 november 2025 17:24 schreef Kijkertje het volgende:
De president van de Verenigde Staten:
[ afbeelding ]
Het zinkgat van de VS heeft weer wat getweet.quote:Op dinsdag 4 november 2025 17:24 schreef Kijkertje het volgende:
De president van de Verenigde Staten:
[ afbeelding ]
Niet alle ICE'ers zijn zo hard als die jongens hoorquote:Op dinsdag 4 november 2025 14:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zag het filmpje gisteren, het is echt zo ronduit bizar wat daar gebeurt, onwerkelijk dat dit kan.
Als je iemand wilt ontvoeren anno 2025 in de USA dan moet je gewoon met een paar stevige kerels in een SUV aankomen rijden in camouflagekleding en gezichtsbedekking en diegene uit zijn/haar auto trekken.
Waarom word die arme Maldini nou hier bijgetrokken? Die heeft toch helemaal niets met de politiek te maken? Laat staan de politiek in de VS. Leave Maldini alone!!quote:Op dinsdag 4 november 2025 17:35 schreef xpompompomx het volgende:
En dat terwijl ik me elders juist had laten vertellen dat Maga juist zo blij is met Mamdani.
Ik dacht trouwens dat allerlei maga-topfiguren zo gebrand waren op het deporteren van Maldini? Of was dat grootspraak?
Kan me geen president herinneren die zo druk bezig was met een vorige president als Trump is. Een prestatie op zich.quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:05 schreef Hyperdude het volgende:
De Prez en Judge Jeanine bij de Great Gatsby Party
[ afbeelding ]
Party like it's 1999![]()
De libz pwnen mag wat kosten hèquote:Op dinsdag 4 november 2025 18:35 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]ik vind het echt nog steeds ongelooflijk dat er zoveel mensen zijn die bedacht hebben dat het verstandig zou zijn om deze demente zak botten weer president te maken.
Een Black Mirror simulatie irl...
Incontinent & incompetentquote:Op dinsdag 4 november 2025 18:05 schreef Hyperdude het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus Christus te paard. Die twee zien er gezond uit.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:05 schreef Hyperdude het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 november 2025 20:19 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Jezus Christus te paard. Die twee zien er gezond uit.
"Coca Cola, sometimes war"quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:08 schreef Beathoven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
Mooie albumcover voor een heruitgave van dit lied.
This is not a love song.quote:Op dinsdag 4 november 2025 21:17 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
"Coca Cola, sometimes war"
Natuurlijk moet hij daarover liegen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 17:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kan me geen president herinneren die zo druk bezig was met een vorige president als Trump is. Een prestatie op zich.
Van alle overdrijvingen waarbij hij uitkraamt dat anderen iets zo'n geweldige prestatie van hem vinden zou dit er 1 kunnen zijn waar ie niet eens over hoeft te liegen
Dit soort boosaardige hufters kan ik echt geen medelijden mee hebben als het monster dat ze geschapen hebben ze in de kont bijt. Jammer alleen dat hij zoveel andere joden mee gaat trekken. Neem voor de grap ook een kijkje in de comments. Grote blijdschap dat eindelijk de haat openlijk getoond mag worden.quote:Will New York Surrender To Pro-Jihadist, Marxist Mamdani?
Trump moet je daarom nooit wat geven, want hij staat vrij snel weer voor meer voor de deur.quote:Op dinsdag 4 november 2025 22:46 schreef Kijkertje het volgende:
Trump Told CBS What to Cut From 60 Minutes Interview—And They Listened
Donald Trump apparently feels he can now dictate CBS News’s content.
[ afbeelding ]
Ben Meiselas hierover:
Bekijk deze YouTube-video
Reminder: Nav een interview vorig jaar van CBS 60 Minutes met Kamala Harris kreeg Trump $16M uitbetaald vanwege het editen.
Over zijn de edits van zijn eigen uitspraken? Dat lijkt me geen goed idee. Hij zou eik $16M moeten betalen om ze geedit te houdenquote:Op dinsdag 4 november 2025 23:25 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Trump moet je daarom nooit wat geven, want hij staat vrij snel weer voor meer voor de deur.
quote:"We are getting the payments out the door as quickly as we can. USDA sent the guidance to the states," Leavitt added. "The president is referring to future SNAP payments. He does not want to have to keep tapping into an emergency fund and depleting it in the case of a catastrophe in this country."
Politico
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |