Ach jee, niet de zo vurig gehoopte Moorman die een even zo vurige gehoopte linkse lente zou inluiden.quote:Op zondag 2 november 2025 17:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Moorman wil (nu nog) niet en vindt dat Jesse het moet worden.
Maar ze heeft het in Amsterdam zo goed gedaan!quote:Op zondag 2 november 2025 17:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ach jee, niet de zo vurig gehoopte Moorman die een even zo vurige gehoopte linkse lente zou inluiden.
Lahlah solliciteerde stiekem naar het burgermeesterschap van Tilburg. Zo´n iemand hoort tegelijkertijd niet als nummer twee op een verrkiezingslijst.quote:Op zaterdag 1 november 2025 09:26 schreef michaelmoore het volgende:
Ik vind die LahLah wel een goede keuze
Als nummer 2 op delijst van GroenLinks zou ze in aanmerking moeten komen, die komt vers uit een
https://groenlinkspvda.nl(...)tk25/esmah-lahlah-2/
Bekijk deze YouTube-video
Die heeft echt helemaal niets laten zien de afgelopen 2 jaar. Schoffering richting mensen als Klaver/Westerveld/Piri dat ze weer op 2 werd gezet deze verkiezingen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 09:26 schreef michaelmoore het volgende:
Ik vind die LahLah wel een goede keuze
Als nummer 2 op delijst van GroenLinks zou ze in aanmerking moeten komen, die komt vers uit een
https://groenlinkspvda.nl(...)tk25/esmah-lahlah-2/
Bekijk deze YouTube-video
Eens. Al vind ik het ook zo dat Klaver het goed heeft gedaan als wingman van Timmermans. Mochten ze dan voor iemand anders kiezen dan last hem die rol ook goed.quote:Op zondag 2 november 2025 18:25 schreef Klopkoek het volgende:
Voor de korte termijn en komend halfjaar simpelweg de beste oplossing. Op termijn kun je verder kijken.
Wie weet is het wel de Van Mierlo van GroenLinks
Uitstekende keuze om volgend jaar nog minder zetels te krijgenquote:Op zondag 2 november 2025 18:45 schreef Hexagon het volgende:
Maar het lijkt wel beslist, dit wordt Klaver.
Matige keuze.quote:Op zondag 2 november 2025 18:45 schreef Hexagon het volgende:
Maar het lijkt wel beslist, dit wordt Klaver.
Ik verwacht niet dat Klaver ook lijsttrekker gaat worden.quote:Op maandag 3 november 2025 10:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Matige keuze.
Klaver is oude wijn in nieuwe zakken. Prima Kamerlid, maar hij zal kiezers niet kunnen mobiliseren.
Meen dat de partij geen tussenpaus wil.quote:Op maandag 3 november 2025 10:18 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat Klaver ook lijsttrekker gaat worden.
Het gaat om de keiharde wetten van de natuur: zijn afstotende kracht is vele malen groter dan zijn aantrekkingskracht.quote:Op maandag 3 november 2025 10:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Matige keuze.
Klaver is oude wijn in nieuwe zakken. Prima Kamerlid, maar hij zal kiezers niet kunnen mobiliseren.
Bovendien was de PvdA een kleine partij geworden waar vooral ouderen nog op stemden. Die zat sowieso op een dood spoor.quote:Op maandag 3 november 2025 12:50 schreef FlippingCoin het volgende:
Veel negatieve reacties online over de dood van de PvdA etc etc maar vraag mij af hoeveel van die mensen daadwerkelijk PvdA zouden stemmen.
Nee. Dan zouden de mensen die toch al geen GL/PvdA stemmen daar wel op gaan zeiken.quote:Op maandag 3 november 2025 12:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Als het Moorman was geworden was wel alles anders geweest?
Misschien is het hem wel beloofd toen ie 'een stap opzij deed in teambelang'quote:Op maandag 3 november 2025 09:54 schreef Zoddie het volgende:
Slim gespeeld GL, jullie hebben PvdA volledig geabsorbeerd en zijn nu een flink grotere GroenLinks geworden.
Wanneer sociaaldemocratie geen stemmen meer trekt is Het volkomen terecht dat ze verdwijnenquote:Op maandag 3 november 2025 13:03 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Bovendien was de PvdA een kleine partij geworden waar vooral ouderen nog op stemden. Die zat sowieso op een dood spoor.
Het aanstellen van de (al tig jaren) fractieleider van GL klinkt nou niet bepaald vernieuwend (voor een 'nieuwe' partij)quote:Op maandag 3 november 2025 12:56 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Als het Moorman was geworden was wel alles anders geweest?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |