Ja johquote:Op zaterdag 1 november 2025 13:12 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat ontzettend flauw. En toch blijven doorgaan hè.
Sinds wanneer zijn verklaringen geen bewijs? Zonder bewijs kun je iemand niet veroordelen. Tenminste, de wet vereist dat er wettig en overtuigend bewijs is.quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:02 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ja duh er ís ook geen bewijs, zoals vaak bij zedenzaken.
Had je filmpjes verwacht van Marco's hand tussen d'r benen, string aan de kant aan het schuiven?
Die hele zaak draait om hij zegt/zij zegt, waarbij het dagboek beschrijft wat Marco volgens haar deed en de appjes van Marco laten zien hoe hij met een 15-jarig omgaat: vunzig.
NB: dit maakt hem niet schuldig, want ik geloof het ook niet.
Het maakt hem een beetje vunzig ventje, past nu wel goed bij z'n nieuw look.
Dat gebeurde ook, alleen vlak voor de zittingquote:Op zaterdag 1 november 2025 10:48 schreef matthijst het volgende:
Eigen taps op bewijs. Lijkt me logisch.
Ze hadden ze alleen ook moeten overdragen aan de verdediging.
Dan he je VI niet gezien van de weekquote:Op zaterdag 1 november 2025 13:15 schreef VEM2012 het volgende:
Sinds wanneer zijn verklaringen geen bewijs? Zonder bewijs kun je iemand niet veroordelen. Tenminste, de wet vereist dat er wettig en overtuigend bewijs is.
Lekker vliegen aan het afvangen bij een leek joh. Knap hoor.quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn verklaringen geen bewijs? Zonder bewijs kun je iemand niet veroordelen. Tenminste, de wet vereist dat er wettig en overtuigend bewijs is.
Je hebt alles goed gelezenquote:Op zaterdag 1 november 2025 13:16 schreef kree het volgende:
als ik eens denk, die dochter verloor haar vader he, en denk die mist ze dan.
Oke dan komt er een kans weetje niet Voice dit en dat. Ma managed haar dus (als ik het goed begrepen heb)
naja het hele idee is ze gaan samenwerken met een coach. (en hoever dat gaat dan weet ik niet. maar neem aan iig intensief om wat te bereiken)
(het hele format van dat programma is eigenlijk al fucked up, maar dat terzijde)
ma denkt oke heeeeej dochter komt er best goed uit en Marco is bekende in de hele wereld
(zoals ik lees gezin was vrij "open" enzo)
Niks mis mee, maar ma dacht van joh mss kunnen we dat gebruiken...
Onderhand de dochter miste haar pa en zocht toenadering tot iemand die er nu iig was voor haar en haar meenam in lijntje om gewoon haar droom te vervaarlijke..... Dat is toch nog geen rare gedachte van mij dan denk.
ma zegt gaat goed pap beetje met hem aan enzo. doe ff je BH goed blablaba. Wil nog niet eens wat raars zeggen dan tot nu toe.
Maarja en toen he?
2 weken ervoor.quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dat gebeurde ook, alleen vlak voor de zitting
Klassiek truc, dan hebben ze niks achtergehouden en had de verdediging het kunnen lezen
nouja totaal niet gelezen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:18 schreef maily het volgende:
[..]
Je hebt alles goed gelezen
Dat roepen wij al 13 topics.
Je haalt wat zaken door elkaar, volgens mij verwar je nu de dochter van Marco met de aangeefster. Er was geen sprake van een zangcarrière.quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:16 schreef kree het volgende:
Oke dan komt er een kans weetje niet Voice dit en dat. Ma managed haar dus (als ik het goed begrepen heb)
Wie is dit random kind? Is dit AI?quote:
komt van zijn eigen site: https://borsato.nl/nieuws/team-borsato-the-voice-kids/quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:22 schreef matthijst het volgende:
[..]
Wie is dit random kind? Is dit AI?
Geen hand op tiet, dit is Marco niet
Alhoewel: beetje side boob met zn knokkels.
bedoel deelneemster dus niet de dochter van Marco.quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:20 schreef eborn het volgende:
[..]
Je haalt wat zaken door elkaar, volgens mij verwar je nu de dochter van Marco met de aangeefster. Er was geen sprake van een zangcarrière.
nou zie dat ook niet echt als een "rare" foto, zo kun je er van alles bij halen natuurlijk.....quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:24 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
komt van zijn eigen site: https://borsato.nl/nieuws/team-borsato-the-voice-kids/
Dan snap ik je niet. Je hebt het over een dochter die haar vader verliest en vervolgens begin je over een kans en "Oke dan komt er een kans weetje niet Voice dit en dat. Ma managed haar dus (als ik het goed begrepen heb)". Dus wat heeft dat met elkaar te maken?quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:25 schreef kree het volgende:
[..]
bedoel deelneemster dus niet de dochter van Marco.
Klopt. Niet zo chic om die er ook zomaar bij te halen. Er zijn duizenden foto's met fans en ook honderden met kinderen. Elke FCD werden er al bij de kinderhoek tientallen gemaakt. Dan kun je bij elke foto wel iets gaan denken.quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:26 schreef kree het volgende:
[..]
nou zie dat ook niet echt als een "rare" foto, zo kun je er van alles bij halen natuurlijk.....
De dochter die dus nu de aangifte heeft gedaan.quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:27 schreef eborn het volgende:
[..]
Dan snap ik je niet. Je hebt het over een dochter die haar vader verliest en vervolgens begin je over een kans en "Oke dan komt er een kans weetje niet Voice dit en dat. Ma managed haar dus (als ik het goed begrepen heb)". Dus wat heeft dat met elkaar te maken?
nouja dat dus, dus heeft ook niet echt zin denk voor wie hem poste om dat erin te zetten?quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:28 schreef eborn het volgende:
[..]
Klopt. Niet zo chic om die er ook zomaar bij te halen. Er zijn duizenden foto's met fans en ook honderden met kinderen. Elke FCD werden er al bij de kinderhoek tientallen gemaakt. Dan kun je bij elke foto wel iets gaan denken.
Het dagboek zal hooguit de beleving van het meisje zijn geweest en ik ga benieuwd zijn of het meisje de gewoonte heeft (aangehouden) om dagboeken bij te houden en hoe zij andere "trauma's" heeft beschreven.quote:Op zaterdag 1 november 2025 12:44 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Ik vind het hebben van een goede nachtrust op een gegeven moment toch iets belangrijk dan blijven reageren op iemand die er alleen maar stromaredeneringen op nahoudt.
Anyway de aanklacht hebben we nu vastgesteld: onzedelijk betasten van een minderjarige (dit is ontucht) en hij wordt daarvoor vervolgd op grond van artikel 247 Sr. Gezien de formulering van de aanklacht verwacht ik dat die appjes in deze zaak dan belangrijk steunbewijs zullen zijn. Waarom denk ik dat? Icm de aanrakingen, andere rare uitingen, lingerie kopen, etc laat het zijn seksuele intenties zien.
Dat heb je goed begrepen. Dat heeft alleen niets met The Voice te maken. Los van het feit dat moeder daar vaak was omdat ze de PA van Marco was. En dochter uiteraard ook wel als dat qua opnames uitkwam.quote:
ik zie daar totaal geen opdringerig in van Marco????? wtf jongens.quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:30 schreef Bananenbennie het volgende:
Aangezien hij The Voice Kids deed zijn er 100en van dit soort foto's. En nee dit soort kleffe opdringerigheid is niet strafbaar voordat we daar weer gemekker over krijgen. Maar het ongemak bij die kinderen straalt er vaak toch wel overduidelijk vanaf.
[ afbeelding ]
hmmms wacht ff, nu snap ik het niet goed.quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:31 schreef eborn het volgende:
[..]
Dat heb je goed begrepen. Dat heeft alleen niets met The Voice te maken. Los van het feit dat moeder daar vaak was omdat ze de PA van Marco was. En dochter uiteraard ook wel als dat qua opnames uitkwam.
Tja aangezien aangetoond is dat hij vunzige appjes stuurt naar dit soort meisjes waarin hij aanspoort tot masturbatie kijk ik toch anders naar deze foto's. Kan er ook niks aan doen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 13:31 schreef kree het volgende:
[..]
ik zie daar totaal geen opdringerig in van Marco????? wtf jongens.
Kijk die foto's worden gemaakt aan de lopende band. en vast zal er eentje zijn waar weer van te zeggen is, dat is handtastelijk.
Totale bullshit vind ik dat om erbij te halen......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |